וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תואר הלך: ברצלונה הודחה מהגביע עם 4:2 בהארכה אצל בילבאו

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 9:42

הקטלאנים, שכנראה ייפרדו העונה מתואר האליפות, הצליחו לבצע מהפך בסאן מאמס משערים של לבנדובסקי ולאמין, אבל סאנסט כפה הארכה, שבה האחים וויליאמס שלחו את הבאסקים לחצי הגמר. הלחץ על צ'אבי הולך וגובר

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

שלב רבע גמר גביע המלך נמשך היום עם שני משחקים. במשחק הראשון הפתעת העונה ג'ירונה הודחה עם הפסד מפתיע 3:2 אצל מאיורקה ולאחר מכן הוגשה המנה העיקרית בדמות הדחתה של ברצלונה, שהפסידה 4:2 אצל בילבאו בהארכה.

איניאקי וויליאמס בילבאו חוגג. GettyImages
חזר אחרי אכזבה באליפות אפריקה והכניע את ברצלונה. איניאקי וויליאמס/GettyImages

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:4 (לאחר הארכה)

אחרי ה-4:1 הכואב שחטפה מריאל מדריד בסופרקופה, רשמה האלופה 1:3 על סלמנקה במסגרת שמינית גמר הגביע ולאחר מכן 2:4 דרמטי על בטיס בליגה. אלא שהלילה, אחרי משחק דרמטי ושני מהפכים היא הודחה מהגביע בבושת פנים ונותרה עם משימה אחת עיקרית העונה והיא ליגת האלופות. בארסה, שכנראה תאבד את תואר האליפות שלה העונה לריאל מדריד או ג'ירונה, חטפה שער אחרי 36 שניות מרגלי גורוסטה. לבנדובסקי השווה בשער מזליקי ולאמין הפך עם שער יפהפה במבצע אישי. אלא שסאנסט כפה הארכה שבה האחים לבית וויליאמס הכריעו את הקטלאנים המותשים ולא רק שהדיחו את ברצלונה, אלא אולי גם שלחו את צ'אבי הביתה, כאשר הלחץ על המאמן היה גדול עוד לפני המשחק הזה ויגבר עוד יותר כעת. ובילבאו? היא ממשיכה את העונה המצוינת שלה בכל החזיתות כשגם בליגה היא מאיימת על ברצלונה והאמת? קשה לומר שהניצחון שלה במשחק הזה היה מפתיע יותר מדי, בטח לאור הרמה שמציגות שתי הקבוצות השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גורקה גורוסטה אתלטיק בילבאו חוגג. GettyImages
כבש אחרי 36 שניות. גורוסטה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 1: גול! איזו פתיחה של בילבאו. גורוסטה חלוץ המארחים נותר פנוי ברחבה אחרי הרחקה לא טובה והפציץ מקרוב פנימה כדי לקבוע 0:1 אחרי 36 שניות.

דקה 23: אלחנדרו באלדה נפצע ולא היה יכול להמשיך. הקטור פורט הצעיר נכנס במקומו.

דקה 26: גול! ברצלונה השוותה ל-1:1 משער מקרי לגמרי של רוברט לבנדובסקי. יורי ניסה להרחיק כדור מתוך הרחבה, הפולני שלח רגל ובלם את הכדור שחדר לשער.

דקה 32: גול! המהפך הושלם בזכות שער יפהפה של ילד הפלא לאמין ימאל, שקיבל כדור באגף הימני, דהר באגף, חתך למרכז וברגל שמאל הפציץ לפינה. 1:2 לברצלונה.

דקה 49: גול! בילבאו חזרה ל-2:2 משער נגיחה של אויהאן סאנסט, שנותר פנוי לגמרי להרמה של ניקו וויליאמס ומקרוב כבש בלי בעיות.

דקה 65: ברצלונה יצאה למתפרצת מהירה. לבנדובסקי זיהה את לאמין שהיה בלתי מכוסה וזה נותר חופשי לגמרי מול השוער, אבל הקפיץ החוצה.

דקה 86: איזו החמצה של לאמין ימאל! הילד חטף כדור לבלם, עבר את השוער ובעט מעל השער מזווית קשה. כמעט שער הניצחון של ברצלונה.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
כבש, אבל לא היה מעורב מספיק במשחק והוחלף. לבנדובסקי/GettyImages

דקה 107: גול! בילבאו עלתה ל-2:3 קריטי משער של איניאקי וויליאמס. כוכב בילבאו, שרק חזר מאליפות אפריקה אחרי ההדחה עם גאנה, השתחל לפני ההגנה ובעט. הכדור שלו נבלם אבל את הריבאונד הוא כבר כבש וקבע 2:3.

דקה 120, גול! בילבאו סגרה עניין עם 2:4 כשהפעם ניקו וויליאמס, אחיו הקטן של איניאקי הכריע עם בעיטה חכמה עם הפאלש ושלח את ברצלונה הביתה.

שחקן מאיורקה אבדון פראטס. Cristian Trujillo/Quality Sport Images, GettyImages
איזו הפתעה. אבדון פראטס חוגג/GettyImages, Cristian Trujillo/Quality Sport Images

מאיורקה - ג'ירונה 2:3

מאז ההפסד לריאל מדריד בספטמבר, יצאה הפתעת העונה ג'ירונה לרצף בלתי נתפס של 17 משחקים, כבשה את פסגת הטבלה ורצתה להשיג גם את הכרטיס לחצי גמר הגביע. המפגש הקודם בין הקבוצות העונה הסתיים ב-3:5 מלהיב לג'ירונה, שהובילה 1:5 כבר בדקה ה-57. אלא שהפעם קיבלנו תסריט הפוך ובליץ של המארחים, שהובילו 0:3 כבר אחרי חצי שעה. קייל לארין הקנדי פרץ את הסכר (21) ואז הגיע תורו של אבדון פראטס שהימם עם צמד מהיר (27 ו-35). מאיורקה איבדה את אנטוניו ראילו בכרטיס צהוב שני אחרי הכשלה ברחבה וסטואני צימק ל-3:1 בפנדל (68). סאביו הלחיץ עם ה-3:2 שש דקות בתוספת הזמן, אבל מאיורקה שרדה וחגגה העפלה דרמטית לחצי הגמר.

שלב רבע הגמר יסתיים ביום חמישי, כשאתלטיקו מדריד תארח את סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully