וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה אנשים לעגו לנו ביממה האחרונה. זה עשה משהו בבטן"

25.1.2024 / 6:15

שחקני מכבי תל אביב שמעו את הקולות אחרי סאגת ליאור קאסה ורצו לשלוח מסר: "אף אחד לא אוהב שמזלזלים בו". אחרי שחגגו את התואר בביתו של זהבי, הם מתכוונים "לטרוף מחדש את הליגה" ומשבחים את גיבור הניצחון רועי משפתי. נמשכים המאמצים להחתים זר שישי

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

עבור מכבי תל אביב הזכייה אמש (רביעי) בגביע הטוטו, היא הרבה יותר מניצחון במשחק על התואר השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי. אחרי שהפסידה למכבי חיפה בבלומפילד, איבדה יתרון של 10 נקודות ליגה ולא הצליחה להחתים את ליאור קאסה, הדבר שמכבי תל אביב הייתה צריכה יותר מכל זה ערב כמו שעברה אמש. כזה שיזכיר לה שהיא עדיין שווה מקום ראשון, עדיין שווה תחרות על האליפות. גם אם זה היה ניצחון בפנדלים, זה היה ניצחון אחרי 90 דקות בהן מכבי תל אביב הייתה טובה יותר.

זה לא היה משחק גדול מצד שתי הקבוצות, אבל מכבי תל אביב נראתה טוב יותר וזכתה בגביע הטוטו בצדק. "זה משחק שצריך להחזיר אותנו חזרה למסלול. אם לא נדע מהערב הזה לטרוף מחדש את הליגה, אז באמת שלא מגיע לנו להיאבק על האליפות", אמרו אמש שחקנים בקבוצה, שנסעו אחרי המשחק לחגוג את הניצחון בביתו של ערן זהבי.

עוד לפני הליגה תחכה למכבי תל אביב הפועל חדרה בגביע המדינה באותו איצטדיון ביום ראשון הקרוב ובקבוצה זוכרים שהצרות נפלו עליהם אחרי התיקו מול אותה חדרה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים: קיקו בונדוסו, אופיר דוידזאדה, דור פרץ. דני מרון
הרבה יותר מסתם ניצחון במשחק על התואר השלישי בחשיבותו. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/דני מרון

סיפור ליאור קאסה עשה משהו גם לשחקנים. העובדה שהקשר הצעיר העדיף את מכבי חיפה, עוררה רגשות אצל חלק מהשחקנים. "במועדון הזה פועם עדיין לב גדול", אמר אחד השחקנים. "הרבה אנשים לעגו למכבי תל אביב ביממה האחרונה. הרבה אנשים נהנו לשמוח על זה ששחקנים מעדיפים את מכבי חיפה. זה עשה לכולם אצלנו משהו בבטן. אף אחד לא אוהב שמזלזלים בו".

גיבור המשחק היה רועי משפתי, שפתח את דו קרב הפנדלים עם שתי הצלות. במכבי תל אביב פירגנו לו: "רועי בן אדם כל כך צנוע ושקט ומגיע לו להיות גיבור הגביע הזה דווקא מול מכבי חיפה ממנה הגיע. הוא גם שמר על רשת נקייה כל המשחק וגם היה שם בשבילנו בפנדלים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
השוער רועי משפתי חוגג זכייה עם שחקני מכבי תל אביב אחרי גמר גביע הטוטו. דני מרון
"כל כך מגיע לו". משפתי חוגג/דני מרון

הניצחון אמש לא ישנה את התכניות של מכבי תל אביב להתחזק עד סגירת החלון. המאמצים להחתים זר שישי נמשכים למרות שבקבוצה מודים שיותר קשה להם בחלון הזה בגלל שישראל במלחמה. יחד עם זאת, ממשיכים בקבוצה לתת לכך צ'אנס ומנסים לסגור את הפינה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully