וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס זעם על השיפוט בגמר גביע הטוטו: "חתיכת בושה"

קשר הפועל תל אביב טען לחוסר עקביות אחרי שמשפתי הדף פנדל תוך יציאה מקו השער: "למה קבוצה אחת כן והשנייה לא?". בהמשך הבהיר: "לא אומר את זה כי זו מכבי תל אביב, ברכות על התואר"

תיקתקנו, 24.1/ספורט1

אחרי שצפה בגמר גביע הטוטו הערב (רביעי), קשר הפועל תל אביב חוסה רודריגס זועם בטענה לחוסר אחידות בשיפוט. הספרדי שעבר בשתי הקבוצות שהתחרו בגמר, אך כנראה היה בעד מכבי חיפה שעמה הוא מזוהה יותר בזכות ההצלחה במדים הירוקים, לא אהב את ההתעלמות מיציאה של רועי משפתי מקו השער באחד הפנדלים.

רודריגס הגיב ברשת לסרטון שתיעד את ההדיפה של משפתי, גיבור דו-קרב הפנדלים שעצר שתי בעיטות והעניק למכבי תל אביב 2:4 בדרך לזכייה בתואר הראשון שלה העונה: "זה מצער. זה מה שמפריע לי בשופטים! איפה העקביות? למה קבוצה אחת כן וקבוצה אחרת לא? חתיכת בושה", צייץ רודריגס. בהמשך הבהיר בתגובה לאוהד שעקץ אותו: "אני לא אומר את זה בגלל שזו מכבי תל אביב, אלא מדבר בכלליות. ברכות על תואר נפלא".

כוונת הקשר הספרדי הייתה לאירועי תוספת הזמן במשחק בין בני סכנין להפועל תל אביב לפני שלושה שבועות, כאשר במצב של שוויון 2:2 בדקה ה-95, זאהי אחמד כבש לסכנין בניסיון השלישי מהנקודה הלבנה אחרי שהשופטים קבעו כי שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס יצא מקו השער בשתי הבעיטות הראשונות, שאותן שלח דור חוגי לידיו של הליטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully