וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "משחק מביך שלנו, אנחנו לא מספיק מכבדים את התחרות"

מאמן הפועל ת"א הביע ביקורת אחרי הפסד לפרומטיי: "צריכים לבדוק את עצמנו". גינזבורג, שניצח: "חבל שלא שיחקנו בישראל"

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

הפועל תל אביב ספגה הערב (רביעי) הפסד יורוקאפ שלישי ברציפות, שהופך את הסיכוי שלה לסיים את שלב הבתים במקום השני למסובך יותר. האדומים עדיין יסיימו את המחזור הנוכחי במקום השני, שמעניק כרטיס ישיר לרבע הגמר ומונע מעבר בשלב הפלייאין, אך לאור העובדה שמחכים להם משחקי חוץ נגד יריבות לצמרת כמו בדאלונה ובשיקטאש, דני פרנקו שחקניו עדיין רחוקים מהשגת המטרה.

"אנחנו מאוכזבים מהערב. לא הבאנו את הכדורסל של הפועל תל אביב למגרש, בשני צדדיו. כיחידים וכקבוצה. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו, כי אני חושב שאנחנו לא מכבדים מספיק את התחרות שעומדת מולנו. אנחנו יודעים לעשות את העבודה הרבה יותר טוב. משחק כזה הוא מביך לנו כקבוצה", אמר פרנקו במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד.

הפועל תל אביב נכנעה בפעם השנייה העונה לפרומטיי, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג. "אנחנו ביחסים טובים עם ננו, היה נחמד להגיד לו שלום. שמח בשבילו שהקבוצה שלו ניצחה, הם עברו שינוי משמעותי, הגיבו יפה ויש להם קבוצה חזקה", פרגן פרנקו. "חבל שלא הופענו כמו שאנחנו מצפים מעצמנו. בסופו של יום הרבה שחקנים שם הרימו את הרמה שלהם, ולא היינו ברמה היום כבודדים. זה לא עניין של שחקן כזה או אחר, קבוצה מנצחת קבוצה. היינו פשוט לא מספיק טובים כדי להתמודד מול מה שעמד מולנו. זה מאכזב, אבל זו המציאות, וזה מה שיש. צריכים לחזור לשחק את הכדורסל שלנו".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ביקורת נוקבת. דני פרנקו/דני מרון

מאמן האדומים המשיך: "העונה הזאת היא עונה שאנחנו מנסים להוציא את המיטב. יש גבול כמה אתה יכול ללכת רחוק בעונה כזאת, שאתה מארח את המשחקים שלך בחו"ל. לפני כמה ימים שיחקנו את הדרבי בבית וכשאתה מגיע לאווירת נכאים כזאת, שיממון כזה, השחקנים צריכים להביא את הכל מעצמם, זה הקושי שלנו לאורך העונה. זה היתרון שיש ליריבות שמשחקות נגדנו לא באולם שלנו, ששווה לנו המון נקודות. הרגלנו את כולם לטוב, לכל קבוצה יש את השלב הזה בעונה. זה קרה לקבוצות אחרות, נצטרך לאסוף את עצמנו מכאן והלאה לשלבים המכריעים של העונה".

מעבר להפסד, פרנקו התייחס גם למותו המצער של שחקן העבר והמאמן ליאור ליובין: "אני מאלה שהכירו את ליובין בתיכון 'בליך' ברמת גן. עבדתי שם במשך לא מעט שנים. עוד מקבוצת הנוער של רמת גן, כשהייתי בהפועל תל אביב ושיחקנו מולו. עברנו דרך ארוכה וקשה להתייחס לזה כדרך שהייתה. זה אגרוף משמעותי בבטן לאבד מישהו שאתה מכיר ומעריך, שכולם מאוד מכבדים, איש מאוד נעים ומוערך כאדם לפני הכל. זה מישהו שיותר צעיר ממני אישית, אז זה נותן אגרוף בבטן. זה מלחיץ, אנחנו מדברים על כדורסל, אבל החיים גדולים מהכל ואנחנו צריכים לדעת להעריך את זה ולכאוב את זה כשזה מגיע אלינו בכלל. זה שבוע נוראי למדינה שלנו, ומקרה כמו של ליאור הופך את זה רק ליותר רע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ננו גינזבורג עם שחקני פרומיטיי. Prometey BC, אתר רשמי
ניצח יריבה ישראלית. ננו גינזבורג/אתר רשמי, Prometey BC

בצד המנצח, גינזבורג סיכם: "זה היה משחק חשוב בשבילנו, שיחקנו נגד קבוצת התקפה מהטובות במפעל הזה, מאוד מאומנת. לא שיחקנו הגנה טובה במחצית השנייה, ברבע האחרון מצאנו כמה פתרונות שעזרו לנו לעצור את הגארדים שלהם. זה ניצחון חשוב, יש לנו לוח משחקים קשה עכשיו, אני שמח בשביל השחקנים. חבל לי שקבוצות מאוקראינה ומישראל לא יכולות לשחק בבית, הייתה יכולה להיות אווירה נהדרת. חבל שהמשחק לא היה בדרייב אין עם כל הקהל, אז הייתי מתרגש. זה המקצוע שלנו, יוצא לי לשחק הרבה נגד קבוצות ישראליות. התרגלנו לזה".

גם גינזבורג דיבר על ליובין ז"ל: "ליאור היה אישיות, איש כדורסל מבריק, זו אבדה גדולה, בטח למשפחה שלו וגם לכדורסל. הוא היה איש סבלני שהיה מגיע לרמות הכי גבוהות. זה רק אומר שלא צריך להתעכב על שטויות ולהינות מהחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully