וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אנחנו בסוג של משבר, זה מנטלי. צריך לחזור לבסיס שלנו"

24.1.2024 / 21:02

אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, הצהובים יפגשו את פנאתינייקוס החזקה בבלגרד (חמישי, 21:05). המאמן: "אנחנו חסרי אנרגיות, זה קורה במהלך עונה"

תיקתקנו, 24.1/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך בלוח המשחקים הצפוף מחר (חמישי, 21:05), כאשר תארח בבלגרד את פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג. הקבוצה של עודד קטש מגיעה אחרי ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כולל שני הפסדי יורוליג רצופים, וממוקמת תשיעית במפעל האירופי עם מאזן של 12 ניצחונות לעומת 10 הפסדים. זהו משחק הבית ה-12 שהצהובים מארחים בבלגרד, ומאזנם עד כה עומד על שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים. פנאתינייקוס מנגד מדורגת במקום הרביעי בטבלת היורוליג עם 14 ניצחונות ושמונה הפסדים בלבד.

לשחרר - זה המסר העיקרי שהעבירו במכבי תל אביב לשחקנים אחרי ההפסד הביתי לעירוני קרית אתא ביום שני, שיוצר אווירה לא טובה ותחושות של משבר אמיתי בקרב הצהובים. בקבוצה העניקו לשחקנים יום חופש אתמול, ולפנות בוקר המריאו לבלגרד, שם תערוך האלופה הישראלית את האימון הראשון שלה מאז ההפסד לקרייתיים. האימון, אגב, לא נערך בהיכל על שם אלכסנדר ניקוליץ' שבו מכבי מארחת את משחקיה, שכן בקבוצה העדיפו להתאמן בערב ובשעות אלה מארחת הפועל תל אביב את משחק היורוקאפ שלה מול פרומטיי (19:30, ספורט1).

"אנחנו יודעים שאנחנו בסוג של משבר, במשחק האחרון לא שיחקנו משהו שדומה לכדורסל שלנו. אנחנו חסרי אנרגיות, זה קורה במהלך עונה, יש כל מיני סיבות לדברים האלה ואין זמן להתעסק בזה", אמר עודד קטש. "צריך למצוא את המשחק הטוב כדי לחזור לעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות. מחר אולי אנחנו נגד הקבוצה בכושר הכי טוב ביורוליג, אבל מנסים להתרכז באנו ובמה שהביא אותנו למקום בו אנחנו נמצאים. זה משחק מפתח. זה עניין מנטלי, אני לא בטוח שזה לא התחיל פה עם ההפסד לפרטיזן, שהכניס אותנו למצב מנטלי מורכב. נוכל לצאת מזה רק ביחד, אם נעשה את הדברים ביחד ונחזור לבסיס שלנו. אני מקווה שנראה את התוצאות כבר מחר".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
התכנית: חזרה לבסיס. עודד קטש/דני מרון

בפן המקצועי, במכבי תל אביב רוצים לחזור לשחק את הכדורסל שאפיין אותם עד לפני שבועיים בלבד, עד אמצע המחצית השנייה נגד פרטיזן בלגרד - משמע הרבה אסיסטים, תנועתיות וריצה, ופחות אחד על אחד ומשחק עומד. הצוות המקצועי רוצה "לחזור לבסיס", ולא לשחק כדורסל מתוחכם מדי, שלא מתאים לקבוצה שמאבדת ביטחון.

לרשות קטש יחזור לעמוד סגל מלא, לראשונה מאז אותו מפגש עם פרטיזן, כאשר המאמן צפוי לקצר מעט את הרוטציה. מי שנדחקו ממנה החוצה בתקופה האחרונה היו אנטוניוס קליבלנד וג'ייק כהן, כשבמחצית השנייה של המשחק האחרון קטש מיעט להשתמש גם בתמיר בלאט, שעליו עבר יום קשה מאוד לאחר מותו של ליאור ליובין, וכן בג'יימס ווב. בקבוצה מקווים כי ימצאו את הדרך לנצח בסיטואציה הזאת ולעצור את כדור השלג.

מאמן נבחרת ספרד, סרג'יו סקאריולו, הגיע לבלגרד כדי לצפות בלורנזו בראון ולשוחח עימו לקראת הקמפיין האולימפי בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן פנאתינייקוס דינוס מיטוגלו. פנאתינייקוס, אתר רשמי
פנאתינייקוס מגיעה בכושר לוהט. מיטוגלו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

פנאתינייקוס של ארגין עתמאן היא קבוצה שונה לחלוטין מזאת שמכבי תל אביב ניצחה בחוץ בתחילת העונה, כשהיא הייתה במשבר ולא מאורגנת. מאז אותו הפסד, שהעמיד את היוונים על מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים, עומדת פאו על 13 ניצחונות וחמישה הפסדים בלבד.

הסיפור המעניין סביב הקבוצה הוא הפציעה של קוסטאס סלוקאס בדרבי הגדול נגד אולימפיאקוס ביום שני, בו ניצחו הירוקים. עתמאן יצטרך להסתדר ללא הרכז הבכיר שלו שייעדר בימים הקרובים ונמצא בספק גם לשני המחזורים בשבוע הבא.

מי שיפגוש את מכבי תל אביב לראשונה העונה, לאחר שהצטרף לפנאתינייקוס רק במחזור השביעי, הוא הסקורר האמריקאי קנדריק נאן שאמנם עומד רק על 29% מחוץ לקשת, אבל קולע 13.5 נקודות בממוצע למשחק, כולל 100% דיוק ב-34 זריקות עונשין שנטל העונה ביורוליג. שחקנים מובילים נוספים בפנאתינייקוס, מבין הכשירים, נמצאים מתחת לסל - מתיאס לסור רושם 13.8 נקודות ו-6 ריבאונדים והפורוורד דינוס מיטוגלו מוסיף 14.1 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. kמריוס גריגוניס יש 10.4 נקודות ב-43 אחוזים מחוץ לקשת, וג'ריאן גראנט, שיישא במרבית נטל הובלת הכדור, רושם 8.7 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully