וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת גארדים? פאו תשלח לבולדווין ובראון את "הבולדוגים"

וילדוזה וסלוקאס יחמיצו את המשחק בחמישי בבלגרד, גרנט וקלאיצאקיס צפויים לקבל על עצמם את האתגר ההגנתי. עתמאן: "הניצחון בדרבי מוסיף ביטחון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

פנאתינייקוס המריאה היום (רביעי) לבלגרד לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בחמישי ב-21:05 בסגל חסר, ללא שניים מהגארדים הבכירים שלה, קוסטאס סלוקאס ולוקה וילדוזה. היווני הוותיק נפצע במהלך הניצחון 80:85 על אולימפיאקוס בדרבי בתחילת השבוע, בעוד הארגנטינאי סוחב פציעה במיניסקוס שמשביתה אותו בשבועות האחרונים.

לפני ההמראה, עידכן מאמן פאו ארגין עתמאן שסלוקאס צפוי לחזור למשחק היורוליג הבא נגד מילאנו, ושגם החזרה של וילדוזה מתקרבת. לדבריו, "נגד מכבי נצטרך למצוא פתרונות כדי לשחק בלי שניהם".

פאו נראית טוב מאוד בשבועות האחרונים, ונראה שבהיעדר שניים מהגארדים המובילים היא תבנה בעיקר על התפוקה ההתקפית של קנדריק נאן, שהשתלב היטב אחרי שהצטרף במהלך העונה, ובשבועות האחרונים מציג יכולת פנטסטית. גם מריוס גריגוניס שפורח מחדש העונה ונמצא בכושר מצוין, יהווה איום. הגנתית, בפאו מכינים לוויד בולדווין ולורנזו בראון, הגארדים המובילים של קטש, מפגש עם "הבולדוגים" של הקבוצה. ג'ריאן גרנט שהפך לאחד השומרים הטובים ביבשת, יחלוק את הדקות בהגנה על בולדווין ובראון, ובין לבין אמור לחבור אליו פנאיוטיס קלאיצאקיס, שגם כן מתפקד היטב בתור סטופר הגנתי לאחרונה.

"בתור שחקן מקומי צעיר, אני חייב להילחם כדי להרוויח את הדקות שלי. אם המשימה שיתנו לי היא לעצור את בולדווין, אעשה זאת בשמחה. אני בהחלט מסוגל לכך", הצהיר היום קלאיצאקיס. "חוץ מבולדווין ובראון, למכבי תל אביב יש גארדים נוספים שקולעים היטב כמו ג'ון דיברתולומיאו ותמיר בלאט. זו קבוצה שיודעת להילחם, אבל אם נשחק את המשחק שלנו, אין סיבה שנפסיד".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
הלחץ שוב עליו. בולדווין/דני מרון

עתמאן בטוח שהניצחון על אולימפיאקוס בדרבי יתן לשחקנים שלו זריקת ביטחון, והם יגיעו למשחק מלאי אמונה, אולי בניגוד לשחקנים של קטש שחווים משבר לא קל. "אנחנו בונים זהות מנצחת, וזה חשוב מאוד, כי לא בכל משחק הכל ילך לנו כפי שהלך נגד אולימפיאקוס, אבל אנחנו לומדים למצוא דרך לנצח משחקים. יהיה משחק קשה נגד יריבה שניצחה אותנו בהארכה במפגש הקודם, ונצטרך להתעלות על עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully