וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה למשחק "שיאיץ את התהליך": צ'לסי חוגגת גמר, פוצ'טינו נואש

ההרכב הצעיר של הבלוז הביס 1:6 את מידלסברו בדרך לגמר גביע הליגה. פוצ'טינו קיבל עוד הזדמנות להניף תואר ראשון באנגליה, גארי נוויל העניק השראה מימיו כשחקן ביונייטד

תקציר: צ'לסי - מידלסברו 1:6/ספורט1

העונה הנוכחית של צ'לסי, ולמעשה השנתיים שחלפו מאז מכירת המועדון מרומן אברמוביץ' לטוד בולי, היו קשות מאוד מבחינה מקצועית. אמש (רביעי) אוהדי הבלוז הרשו לעצמם סוף סוף לחייך לערב אחד, זאת לאחר שהבטיחו את מקומם בגמר גביע הליגה בוומבלי שייערך ב-25 בפברואר.

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הובכה במשחק הראשון של חצי הגמר עם 1:0 אצל מידלסברו, אך אמש בגומלין בסטמפורד ברידג' הביסה 1:6 את קבוצת הצ'מפיונשיפ והערב היא תגלה מי תהיה יריבתה בגמר כשליברפול תתארח אצל פולהאם עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון באנפילד.

אמנם מדובר בעונתו הראשונה בצ'לסי, אך לפוצ'טינו יש ניסיון עשיר בכדורגל האנגלי נוכח התקופות שלו בסאות'המפטון וטוטנהאם. עם זאת, עדיין חסר לו תואר באי הבריטי ועל כך אמר בסיום: "אני נואש לזכות בתואר באנגליה". למאמן הארגנטינאי יש שלושה תארים מתקופתו בפריז סן ז'רמן, אך כמאמן הספרס הוא הפסיד לאותה צ'לסי בגמר גביע הליגה ב-2015 ולליברפול בגמר ליגת האלופות ב-2019.

קול פאלמר לצד ראחים סטרלינג צ'לסי. GettyImages
טיול בדרך לגמר. פאלמר וסטרלינג/GettyImages

צ'לסי כידוע נמצאת בתהליך התחדשות ומרבית הסגל מורכב משחקנים צעירים שנרכשו בסכומי עתק. בהרכב של פוצ'טינו אתמול פתחו רק שלושה שחקנים מעל גיל 25 - טיאגו סילבה, בן צ'ילוול וראחים סטרלינג. "המשחקים האלה הם ניסיון טוב עבור הצעירים, אנחנו בונים קבוצה טובה מאוד", אמר המאמן, "המנטליות טובה, אבל אנחנו צריכים זמן. זה פרויקט חדש וכשבונים קבוצה זה נורמלי שלפעמים משחקים פחות טוב. אנשים צריכים להאמין בנו".

גביע הליגה אמנם נחשב למפעל פחות יוקרתי, אך לא לנוכח מצבה של צ'לסי באנגליה לא מקלים ראש בהישג. מי ששם דגש במיוחד הוא הפרשן ושחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, גארי נוויל: "יש להם הזדמנות לעשות משהו מיוחד בוומבלי. בתקופתי סר אלכס פרגוסון השתמש במפעל הזה כמקפצה. ב-2006 היינו אחרי שלוש שנים בלי תואר ואז ניצחנו את וויגאן בגמר גביע הליגה. זה היה רגע גדול עבורינו, ואז חזרנו לזכות באליפויות".

"זכייה בגביע הליגה זה צעד בבנייה של משהו. לענוד מדליה על הצוואר ולעמוד על הפודיום היה חשוב לנו בזמנו. אסור לנו להמעט בחשיבות אם צ'לסי תזכה. יהיה אמון במה שעושים במועדון, כי מאז העברת הבעלות הייתה תקופה קשה מאוד. זכייה בתואר תאיץ את התהליך של צ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully