וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כוחות: צ'לסי בגמר גביע הליגה אחרי 1:6 מוחץ על מידלסברו

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 0:32

צמד של פאלמר ושערים של פרננדס, דיסאסי, מדואקה ועצמי של האוסון סידרו לפוצ'טינו מפגש עם ליברפול או פולהאם על התואר בחודש הבא. ריאל סוסיאדד עלתה לחצי גמר גביע המלך עם 1:2 על סלטה ויגו

תקציר: צ'לסי - מידלסברו 1:6/ספורט1

העונה הראשונה של מאוריסיו פוצ'טינו בצ'לסי מאכזבת למדי. תחת הארגנטינאי, הקבוצה הלונדונית נמצאת רק במקום התשיעי בטבלת הפרמיירליג, אבל הערב (שלישי) היא הצליחה למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון בשלב חצי גמר גביע הליגה, להביס 1:6 את מידלסברו מהצ'מפיונשיפ ולעלות בפעם העשירית בתולדותיה לגמר הגביע האנגלי עם אפשרות לזכייה מפתיעה בתואר.

פוצ'טינו עלה בהרכב חזק למדי, על אף רשימת הפצועים הארוכה שלו, וכבר אחרי רבע שעה הבלוז השוו בסיכום שני המשחקים כשג'ונתן האוסון כבש שער עצמי והעניק יתרון למארחים. אנסו פרננדס בבעיטה שטוחה לפינה הרחוקה בדקה ה-29 קירב את צ'לסי לגמר, אקסל דיסאסי כבר חגג את השלישי בדקה ה-36 וקול פאלמר המשיך להבריק עם 0:4 לפני הירידה למחצית. קשר הרכש שלא מפסיק להבקיע השלים צמד בדקה ה-77 ונוני מדואקה שעלה מהספסל סיים מקרוב ובדקה ה-81 סגר סיפור עם השישי של צ'לסי. מורגן רוג'רס עוד הספיק לצמק עבור בורו, אבל הכרטיס לגמר בוומבלי שייערך בחודש הבא היה שייך לקבוצה מהפרמיירליג.

מחר (22:00, ספורט1) היריבה של צ'לסי בגמר תיקבע כשליברפול תתארח אצל פולהאם בחצי הגמר השני, אחרי שבמשחק הראשון שנערך באנפילד, שחקניו של יורגן קלופ ניצחו 1:2.

קול פאלמר צ'לסי. GettyImages
חגיגה כחולה. פאלמר/GettyImages

במשחק שנערך ברבע גמר הגביע הספרדי הערב, ריאל סוסיאדד לא התקשתה יותר מדי אצל סלטה ויגו עם ניצחון 1:2 והכרטיס לשלב חצי הגמר. הבאסקים נהנו משערים של מיקל אויארסבאל כבר בדקה השנייה ואחד נוסף של שראלדו בקר בדקה ה-66, לוקה דה לה טורה (90+2) הספיק לצמק בתוספת הזמן, אך ללא הועיל. סוסיאדד עלתה לשלב הבא שם תפגוש את המנצחת בין אתלטיק בילבאו לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully