וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הכוכב השתוללה שיכורה, ונעצרה: "נהיית חיה כשאני שותה"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 11:34

אמא של שחקן מנצ'סטר סיטי בילתה לילה במעצר אחרי שבילוי עם חברות הסתבך, והתעמתה עם שוטרים שניסו לרסנה: "התנהגתי כמו כלבה"

שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן מסתבך בקטטה/טוויטר

פיל פודן הוא אחד מהשחקנים המוכשרים במנצ'סטר סיטי ובנבחרת אנגליה, אבל נדמה שאמא שלו היא טיפוס מעט בעייתי. אחרי שכבר הייתה מעורבת בפרשה אלימה סביב בנה, בסוף השבוע האחרון אמא של פודן נעצרה על ידיה המשטרה אחרי עוד השתוללות, והודתה: "אני נהיית חיה כשאני שותה".

קלייר רולנדס, 44, אף הודתה ש"הייתי קצת כלבה" לאחר שהשתוללה מול השוטרים במהלך סוף שבוע פרוע עם חברותיה, מלא שתיית אלכוהול. הפרשה החלה כאשר היא נזרקה מבר שבו בילתה על ידי אנשי האבוחה של המקום, וזאת בעקבות מה שהיא מכנה "טריק המסיבות שלי" - כשהעיפה לגבר את הכובע מהראש. לאחר מכן השתוללה גם כשהשוטרים הגיעו על מנת לרסן אותה. היא נאזקה, ובילתה לילה בבית מעצר.

פיל פודן חותם על חוזה לצד אמא שלו במנצ'סטר סיטי. מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
"הטריק הקבוע שלה במסיבות". אמא של פודן/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

בבית המשפט היא סיפרה שהיא חייבת להשתחרר מאחר שבנה הצעיר נכה וזקוק לטיפול 24 שעות ביממה. היא נקנסה ב-225 ליש"ט על היותה שיכורה ועל הפרות הסדר, בנוסף להוצאות על נזק במקום. "התנהגתי כמו כלבה", הודתה.

רולנדס אמרה לבית המשפט: "התוכנית הייתה פשוט לצאת, לצחוק, להשתולל וליהנות. יצאנו, אכלנו כמה קופסאות שימורים, שטפנו את השיער, התלבשנו והכל.. עשינו קריוקי וגרמנו לכל הזקנים לרקוד למוטאון". לאחר מכן צילומי האבטחה מראים אותה מעיפה למישהו את הכובע מהראש. "פשוט לא האמנתי, שאני יכולה להסתבך בצרות בגלל שהורדתי למישהו את הכובע. זה הטריק שלי במסיבות, להוריד את הכובע של מישהו ולהחזיר אותו".

רולנדס אף אמרה למשטרה: "אני לא שותה לעתים קרובות אבל כשאני עושה זאת, אני משלימה על הזמן. אני כמו חיה". יש לציין שבשנה שעברה פודן הסתבך בקטטה בקרב איגרוף, וגם אמא שלו שם ספגה מהלומה לאחר שהתערבה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיל פודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully