וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופ"א משוכנעים: "ההחלטה להשעות את מנצ'סטר סיטי הייתה נכונה"

נשיא הארגון, אלכסנדר צ'פרין, התייחס לעונש שבית הדין לספורט ביטל נגד הטרבליסטית: "ידענו שאנחנו צודקים, זה היה מהלך נכון. הפרמיירליג? לא אתערב בענישה שלהם נגדם כעת"

מחוץ לקווים, 23.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

חוסר הוודאות במנצ'סטר סיטי לא מפריע לקבוצה של פפ גווארדיולה להמשיך לזלול תארים ולרוץ, גם העונה, בכל המסגרות. גם עם אישומים של 115 עבירות על חוקי הפייר פליי של הפרמיירליג, עם אפשרות של בין קנס כספי, הפחתת נקודות ועד הורדת ליגה ושלילת אליפויות, הטרבליסטית ממשיכה בשלה עם יכולת נהדרת על הדשא.

הפרמיירליג היא לא הראשונה לנסות להרשיע את הקבוצה עם הכסף הגדול, כשכבר ב-2020 אופ"א קבעה כי סיטי הפרה את חוקי הפייר פליי הפיננסי ודרשה להשעות אותה מליגת האלופות. אחרי שערעורה של הטרבליסטית התקבל בבית הדין לספורט, אלופת אירופה המשיכה במפעל, במה שעד היום אלכסנדר צ'פרין, נשיא אופ"א מגדיר כ"החלטה שנויה במחלוקת".

משמאל: נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין, נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, שיח' מנסור (הבעלים של מנצ'סטר סיטי, חלדון אל מובארק (יו"ר מנצ'סטר סיטי). Catherine Ivill, GettyImages
משוכנע שהעונש היה צודק. צ'פרין עם בעלי ויו"ר מנצ'סטר סיטי/GettyImages, Catherine Ivill

"ידענו שאנחנו צודקים באופ"א, לא היינו בוחרים להעניש את מנצ'סטר סיטי אם לא היינו חושבים שזה נכון", סיפר צ'פרין בראיון ל"טלגרף" הבריטי. "בתור מי שהיה עורך דין במשך 25 שנים, אני יודע שלפעמים גם בתיק בניצחת אתה יכול לצאת מפסיד. צריך לכבד את ההחלטות של בית המשפט. אני לא רוצה לדבר על מה שקורה להם עכשיו מול הפרמיירליג, אני בטוח משוכנע שההחלטה שלנו הייתה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully