וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה באנגליה: מנצ'סטר סיטי וצ'לסי עשויות להיענש בהורדת ליגה

אברטון נענשה בהפחתת 10 נקודות ממאזנה, אך בממלכה מבהירים שזה עוד כלום לעומת העונשים שיושתו על מועדוני הפאר אם יימצאו אשמים

תקציר ה-4:4 המשוגע של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

אנגליה סוערת הבוקר (שבת) בעקבות הפחתת 10 נקודות ממאזנה של אברטון. הטופיז ספגו עונש חסר תקדים בעקבות הפרה של חוקי הפרמיירליג ועבירות כלכליות, הופחתו ממאזן הקבוצה יותר נקודות מאשר כל קבוצה אחרת שנענשה אי פעם - בעבר פורטסמות' נענשה במינוס 9 ומידלסברו במינוס 3, אבל מספר דו ספרתי של נקודות מעולם לא הופחת בפרמיירליג. אברטון הודיעה כי תערער על ההחלטה, אבל באנגליה תוהים כעת מה משמעות הדבר עבור קבוצות הפאר מנצ'סטר סיטי וצ'לסי שנמצאות גם כן תחת חקירה.

רק השבוע דלפו מסמכים שככל הנראה סיפקו ראיות והוכחות נוספות לכך שצ'לסי ביצעה שורה של עבירות כלכליות בעשור הקודם, בעידן הבעלים רומן אברמוביץ', ובאנגליה תוהים כיצד תפעל הליגה אם הבלוז יימצאו אשמים, כי במקרה שלהם, אם וכאשר, יהיה צורך בענישה קשה עוד יותר לעומת הכחולים מליברפול. יתרה מכך, אם מנצ'סטר סיטי תורשע בלמעלה ממאה עבירות שבהן היא חשודה, זה יכול להסתיים בהחלטה להוריד ליגה את הקבוצה שזכתה בחמש משש האליפויות האחרונות בפרמיירליג.

מנצ'סטר סיטי נגד צ'לסי: ה-4:4 הגדול בסטמפורד ברידג'. רויטרס
בשבוע שעבר צ'לסי וסיטי נפרדו ב-4:4 פסיכי. בקרוב יירדו ליגה?/רויטרס

בממלכה כתבו הבוקר שאברטון למעשה ספגה עונש חסר תקדים במטרה לשמש דוגמה ולהרתיע את יתר המועדונים, אלא שההערכה כעת היא שמנצ'סטר סיטי בהחלט עשויה להיענש בהורדת ליגה בעקבות עבירות חמורות פי כמה שבהן היא חשודה. נזכיר כי סיטי כבר חמקה מעונש כאשר יצאה עם קנס כספי בלבד מחקירת אופ"א, על אף שהדעה הרווחת הייתה שהיא תורחק מליגת האלופות.

לפי "הטיימס", צ'לסי ומנצ'סטר סיטי עלויות להיענש בהפחתת 30 נקודות בפועל אם לא בהורדת ליגה ישירה. הפחתת 30 נקודות לא תוביל לירידתה של מנצ'סטר סיטי לצ'מפיונשיפ, אבל בהחלט יכולה לגרום לצ'לסי למצוא את עצמה בליגת המשנה - בשנה שעברה היא הייתה יורדת אם היו יורדות לה 30 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully