וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי עשויה להיענש בהפחתת נקודות בעקבות מסמכים שדלפו לרשת

בין מיליוני המסמכים שמראים כי אוליגרכים שהתבססו בקפריסין חמקו מסנקציות, נמצאו עדויות לעסקאות מימי רומן אברמוביץ' שעלולות להוביל לענישה נגד הבלוז

תקציר ה-4:4 המשוגע של צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

טוד בולי השקיע מעל מיליארד יורו רק על שחקני רכש בקצת יותר משנה וחצי כבעלי צ'לסי, אבל מקצועית הדברים לא מסתדרים לבלוז. אמנם ביום ראשון הם סיימו ב-4:4 ביתי מטורף נגד מנצ'סטר סיטי ובכך הוכיחו מאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו שלצמרת הם כנראה עוד ישובו, אבל בינתיים מדובר בתהליך שיכול לקחת לא מעט זמן - כרגע צ'לסי מדורגת רק במקום העשירי בתום 12 מחזורים, עם ארבעה ניצחונות בלבד במאזנה.

העונה צ'לסי לא משתתפת במפעלים האירופיים בעקבות כישלון העונה שעברה, אבל הולכת ומתחזקת האפשרות שגם מהעונה האירופית הבאה היא תיעדר וזאת בעקבות הדיווחים הבוקר (רביעי) על כך שהקבוצה עומדת בפני סכנה של הורדת נקודות.

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
סכום עתק שקיבל הסוכן שלו יכול להוביל להפחתת נקודות לאקסית. הזאר/רויטרס

בחודש אוגוסט, רגע לפני שעונת הפרמיירליג החלה, דווח כי צ'לסי עלולה להיענש בהפחתת נקודות בעקבות עבירות כלכליות שביצעו ראשי המועדון בעשור הקודם. כעת מתווספת לכך עדות כתוצאה מהדלפה בקפריסין שחשפה כיצד הצליחו אוליגרכים בעלי חשבונות באי השכן לחמוק מסנקציות. בין מיליוני המסמכים שדלפו, כך לפי הדיווחים, ישנן ראיות על תשלומים הנוגעים לימי צ'לסי תחת הבעלים הקודם רומן אברמוביץ', שייתכן שהפרו את החוקי הפייר-פליי הפיננסי.

האוליגרך הרוסי-ישראלי מכר את צ'לסי לידי בולי האמריקאי עבור כ-4.5 מיליארד יורו, אבל יהיה זה בולי שייצטרך להתמודד עם העונש, אם יושת כזה, בעקבות עסקאות שנעשו בשנים עברו. לפי "הגרדיאן", עלו סימני שאלה הנוגעים לצירוף המנג'ר אנטוניו קונטה - שאחד ממקורביו על פי המסמכים שדלפו חתם עם חברה בבעלות אברמוביץ' על הסכם בשווי סכומי עתק ביולי 2017 - ועם סוכנו של אדן הזאר, כוכב הקבוצה בעבר שקיבל תשלום בגובה 7 מיליון יורו מחברה בדובאי שבבעלות האוליגרך. עסקאות חשודות נוספות שעלו במסמכים מתקשרות לצירופם של וויליאן וסמואל אטו, עסקאות שפורסם לאחרונה כי הפרמיירליג חוקרת בשבועות האחרונים.

נזכיר כי בשנה שעברה צ'לסי נקנסה על ידי אופ"א בסכום של כ-9 מיליון יורו בעקבות "מידע חלקי" שהוגש על ידי המועדון תחת בעלותו של אברמוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully