וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: סלטיק מחפשת להשאיל את ליאל עבדה עד תום העונה

ב"דיילי מייל" טוענים ששחקן הכנף הישראלי עשוי לעזוב בהשאלה. קבוצות מהצ'מפיונשיפ, הליגה הצרפתית והבונדסליגה הגרמנית הביעו עניין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

המצב של ליאל עבדה עם הקהל של סלטיק אשר המשיך להצהיר מאז פתיחת המלחמה בעזה על תמיכתו בפלסטינים עם מפגני פרו פלסטינים ענקיים ביציעי האוהדים יתכן והכריע. ב"דיילי מייל" הבריטי חושפים כי בסלטיק בוחנים את האפשרות להשאיל את שחקן הכנף הישראלי בן ה-22, כשברנדן רוג'רס מתעקש על עסקת השאלה ולא מכירה, עם התעניינות רבה מצד מועדונים מהצ'מפיונשים האנגלי, הליגה הצרפתית והבונדסליגה הגרמנית.

בין הקבוצות שהוזכרו לקלוט את עבדה עם אפשרות לרכישה בתום העונה נמצאות ווסט ברומיץ', ווטפורד וסאות'המפטון האנגליות, בעוד המועדונים מצרפת וגרמניה יהיו מוכנות אך ורק לעסקת השאלה עם סוף העונה הנוכחית.

בראיון שערך המאמן של הקבוצה מגלזגו החודש, סיפר רוג'רס כי אינו מעוניין למכור את עבדה וכי הוא רואה בו "שחקן מפתח חשוב לחצי השני של העונה".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
לאן יושאל הישראלי? עבדה/GettyImages, Steve Welsh

עבדה סיפק העונה שער ובישול בשבע הופעות בכל המסגרות. בסך הכל הוא שותף ב-108 משחקים במדים הירוקים-לבנים מאז שהצטרף לאלופת סקוטלנד ב-2021, כאשר במאזנו 29 שערים ו-21 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully