וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד טוענים: ליאל עבדה עשוי לעזוב את סלטיק בחלון הנוכחי

ייתכן שהישראלי יעדיף לעבור אם קבוצתו תקבל הצעה ראויה, בשל קשיים עם הקהל הפרו-פלסטיני והחתמה שצפויה בעמדה שלו

תיקתקנו, 14.1/ספורט1

בסקוטלנד דווח היום (ראשון) כי קיימת האפשרות שליאל עבדה יעזוב את סלטיק לפני סגירת חלון ההעברות הנוכחי. לא רק שהקיצוני של נבחרת ישראל "מתקשה" לנוכח העמדות הפרו-פלסטיניות של ארגון האוהדים של סלטיק, אלא שהקבוצה גם על סף החתמה של ניקולאס קון מראפיד וינה, שמשחק בעמדה של עבדה.

לפני מספר ימים פורסמה בבריטניה כתבה נרחבת על "המצב הבלתי אפשרי" שהישראלי "תקוע" בו, לאחר שהגרעין הקשה של אוהדי סלטיק הניף דגלי פלסטין במספר משחקים מאז פרוץ המלחמה בין צה"ל לחמאס, זאת למרות שהמועדון הסקוטי נקט בעמדה ברורה והרחיק לתקופה מסוימת את האוהדים שעשו זאת. על רקע זה, באתר "Football Insider" נכתב שאם סלטיק תקבל הצעה ראויה, עבדה עשוי לבחור לצאת לדרך חדשה בקבוצה אחרת.

כאמור, גם ההחתמה הצפויה משפיעה על מצבו של אקס מכבי פתח תקוה. קון, גרמני בן 24 שמשחק בכנף ימין, צפוי להתחרות עם עבדה על דקות משחק וזאת אחרי שהישראלי ממילא נעדר לארבעה חודשים בעונה הזו בעקבות פציעה.

אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין. רויטרס
אוהדי סלטיק באחד ממפגני התמיכה. ידחקו את עבדה החוצה?/רויטרס

עבדה סיפק העונה שער ובישול בשבע הופעות בכל המסגרות. בסך הכל הוא שותף ב-108 משחקים במדים הירוקים-לבנים מאז שהצטרף לאלופת סקוטלנד ב-2021, כאשר במאזנו 29 שערים ו-21 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully