וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין: "נצטרך להגיב, גם לקבוצות שזוכות ביורוליג יש משברים"

22.1.2024 / 22:58

המאמן עודד קטש לא התראיין אחרי ההפסד של מכבי תל אביב לקרית אתא. שרון אברהמי המאושר: "ניצחנו הרבה דקות עם ארבעה ישראלים על המגרש, זו הצהרת כוונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

מכבי תל אביב לא רגילה להפסיד בליגת העל, בטח שלא ביד אליהו, בוודאי לא שני משחקים רצופים ומעל הכל לא למצוא את עצמה במאזן שהוא לא חיובי במהלך העונה הסדירה, אבל ההפסד הביתי הערב (שני) 86:78 לעירוני קרית אתא קבע שאחרי שישה משחקים היא רק במאזן 3:3.

לורנזו בראון אמנם חזר מהפציעה בגב אחרי שהקבוצה התקשתה בלעדיו בהפסד לאולימפיאקוס ובדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת והוא סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות, אבל זה לא הספיק מול הפתעת העונה של שרון אברהמי ששוב נהנתה ממשחק פנטסטי של שני כוכביה, אמין סטיבנס וג'יימס בייטמון.

רומן סורקין מכבי תל אביב. קובי אליהו
"גם לקבוצות שזוכות ביורוליג יש משברים". סורקין/קובי אליהו

המאמן עודד קטש לא התייצב בעמדת הריאיונות אחרי המשחק, אבל במקומו התייצב עוזרו ג'וזפ מריה ברוקאל: "קרית אתא שיחקה טוב מאוד ואני מברך אותם. יש הרבה סיבות לאיך ששיחקנו, אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראינו ויש לנו אתגר למצוא את הדרך לעזור לשחקנים לקראת יום חמישי, זה הכי חשוב. מנטאלית צריכים להיות חיוביים, לפני שבועיים שיחקנו מחצית ראשונה מדהימה נגד פרטיזן ואלו דברים שקורים במהלך העונה. אנחנו צריכים לחזור לבסיס שלנו, לזכור איך אנחנו משחקים במכבי".

עוד אמר עוזר המאמן: "אנחנו צריכים לחזור לבסיס וצריכים להחזיר את הביטחון לשחקנים. אנחנו קבוצת הריצה הכי טובה ביורוליג, אבל היינו היום כמו באימון הראשון, ולא כמו בשלב הזה של העונה. זה היה יום קשה עבור עודד וגם לי זו עונה קשה אחרי שאיבדתי את אבא שלי, יש לנו הרבה אתגרים העונה. אלו לא תירוצים, אלא זה הזמן להיות ביחד, לעזור אחד לשני ולהיות חיוביים".

בנוסף התראיין רומן סורקין שהודה: "אנחנו בתקופה רעה, אבל זו עונה ארוכה, אי אפשר לנצח תמיד. היינו במקום הרביעי ביורוליג ואמרו שאנחנו אדירים, עכשיו אנחנו צריכים להגיב. גם לקבוצות שזוכות ביורוליג יש משברים".

קטש בוודאי יצטרך לקחת לתשומת לבו את העובדה ששחקניו חילקו הערב רק 8 אסיסטים, הכי מעט אסיסטים של מכבי תל אביב במשחק ליגה מאז עונת 2002/3. זה כאמור קרה מול קבוצה שהניצחון היחיד שלה על מכבי תל אביב היה עד היום ב-10/12/2000, אז זה הסתיים 83:85 עם שרון אברהמי על המגרש. מאז מכבי תל אביב ניצחה את קרית אתא ב-12 מפגשים רצופים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. לירון מולדובן
"הצהרת כוונות". אברהמי המאושר אחרי הניצחון/לירון מולדובן

אברהמי, שכיום מוביל את הפתעת העונה עד כה, אמר: "הניצחון על הפועל תל אביב נתן לנו הרבה ביטחון, ידענו שמכבי באים בסיטואציה שאו שהם מתפוצצים עלינו אחרי שהם ניצחו בדרבי, או שנלחיץ אותם. היה לנו מאוד חשוב בפתיחת המשחק שהם לא יברחו, עשינו הגנה נהדרת ברוב הזמן, לא נתנו להם לרוץ, לא נתנו להם לקחת ריבאונד. אמרתי ליושב ראש שלי נפתלי שעל הקירות באולם בקרית אתא יש את כל התמונות מהניצחון ההוא ביד אליהו, ועכשיו אפשר להחליף את התמונות. אז היינו בפיגור 15, הלחצנו אותם וניצחנו. היום באנו ומכבי התייחסו למשחק הזה ברצינות, זה אומר המון על השחקנים שלי".

אברהמי הוסיף: "ניצחנו הרבה דקות עם ארבעה ישראלים על המגרש, זו הצהרת כוונות לכדורסל הישראלי לתת לשחקנים הצעירים כמו רז אדם, בן שרף, תומר פורת וגיא פלטין לשחק. הפוקוס שלי הוא על הישראלים, זו הגאווה הכי גדולה. קשה לתאר את הסיפוק והכיף מלראות את זה קורה".

על הזרים אמר: "יש לנו סקאוטר נהדר, עידן אוסטרייך, הוא אמר שג'יימס זה שחקן שמתאים לנו בול. לוחם אמיתי, בא מלמטה, לא הצליח ביוון ובגרמניה, מהרגע הראשון התאהבנו בו. הבנתי שהוא בכה בטלוויזיה. מתים עליו כולם. זה שנתנו לו דקות מנוחה ברבע השלישי, גרם לכך שהוא התפוצץ ברביעי, קשה להפריז על האיכויות שלו".

השאיפות להמשך העונה: "להגיע לאימון הבא, להתאמן הכי טוב ולהישאר צנועים. לא נתנו לנו סיכוי להישאר בליגה, גם בעונה שעברה. אמרו לי שאני משוגע שאני הולך עם זר גארד אחד ונותן את המפתחות לבן שרף ופלטין. ב-30 השניות לסוף כשהם חזרו, ראיתי את בן ורז על המגרש מקבלים את ההחלטות נגד מכבי תל אביב הגדולה ונרגעתי. אם נמשיך לשמור ככה נוכל לנצח כל קבוצה, ואם לא נעשה את הדברים, נוכל להפסיד לכל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully