וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר משבר: מכבי תל אביב הפסידה 86:78 לקרית אתא בהיכל

אחרי הקריסה בבלגרד, התבוסה מול אולימפיאקוס והאכזבה בדרבי, הצהובים נחלו הפסד נוסף נגד הקבוצה המפתיעה של שרון אברהמי. חזרת בראון לא עזרה מול ההצגה של בייטמון, כשהאורחת כבר הובילה ב-17

קריסה מול פרטיזן בלגרד? תבוסה בידי אולימפיאקוס? איבוד עשתונות בדקות הסיום בדרבי? אם כל אלה לא הספיקו, אז אחרי ההפסד הערב (ראשון) 86:78 לעירוני קרית אתא בהיכל, אפשר לקבוע שמכבי תל אביב במשבר. הצהובים קיבלו בחזרה את לורנזו בראון מפציעת הגב והוא בלט לטובה, אך גם זה לא הספיק מול החבורה של שרון אברהמי שממשיכה להפתיע העונה.

המארחת ערכה לפני המשחק טקס לזכר ליאור ליובין ז"ל שהלך לעולמו היום, כשמאמן הצהובים עודד קטש הגיע ישירות אחרי ההלוויה ברמת הגולן של שותפו לדרך. המארחת פתחה לא רע ונגררה למשחק צמוד בסקור נמוך, אך ברבע השני האורחת פתחה מבערים ואותתה לקראת העתיד לבוא. מכבי תל אביב חזרה מריצת 3:14 של קרית אתא, אך במחצית השנייה הגיעה ריצת 2:16 וכשהאורחים איפסו כוונות היתרון כבר צמח ל-17 הפרש. מכבי תל אביב עשתה קולות של מהפך עם ריצת 2:15, אך זה היה מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי. המפסידה ירדה למאזן 3:3 בליגה, המנצחת עם 4:8 מרשים. זהו היה הניצחון השני אי פעם של קרית אתא על מכבי תל אביב כשגם הקודם היה בהיכל. אז, בשנת 2000, שרון אברהמי שיחק בצד המנצח ותרם 12 נקודות.

ג'יימס בייטמון התפוצץ במחצית השנייה וסיים עם 27 נקודות, אמין סטיבנס קלע 18 ובן שרף בן ה-17 הוסיף 15 על הבמה הגדולה ביותר של הכדורסל הישראלי. 18 נקודות ללורנזו בראון בצד השני, 16 לווייד בולדווין והצהובים סיימו עם שמונה אסיסטים בלבד - הכי מעט שלה במשחק ליגה מאז עונת 2002/3.

תמיר בלאט, מכבי תל אביב. דני מרון
עוד הפסד לאוסף. בלאט/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 18, ווייד בולדווין 16, רומן סורקין 11, ג'ון דיברתולומיאו 7, תמיר בלאט ורפי מנקו 6 כ"א, בונזי קולסון וג'יימס ווב 5 כ"א, חסיאל ריברו 2. שותף ולא קלע: ג'ייק כהן.

קלעו לעירוני קרית אתא: ג'יימס בייטמון 29, אמין סטיבנס 18, בן שרף 15, רז אדם 14, אקיה פרואיט 5, תומר פורת 3, גיא פלטין 2. שותפו ולא קלעו: ג'יי ג'יי קפלן ויריב עמירם.

בן שרף, שחקן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
ניצחון מרשים ביד אליהו. בן שרף/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1: מכבי תל אביב פתחה טוב עם שתי שלשות, קרית אתא חזרה ל-10:10 ואז לורנזו בראון קלע את השלשה השנייה שלו. גיא פלטין השלים ריצת 0:6 שהעניקה לאורחת יתרון ראשון, אך הרבע הסתיים ב-16:17 למכבי תל אביב.

רבע 2: תמיר בלאט ורפי מנקו דייקו מחוץ לקשת, הפורוורד השלים חמש נקודות רצופות שקבעו 21:25 למארחת. ג'יימס בייטמון ורז אדם קלעו שלשות וקרית אתא עלתה ליתרון 29:35 עם ריצת 3:14. ווייד בולדווין חדר נהדר וצימק עם מהלך של סל ועבירה, בן שרף הגדיל ל-34:39 עם שלשה מרשימה. במחצית הובילה קרית אתא 38:39.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Roberto Finizio, GettyImages
המומנטום הכי שלילי שהיה לו העונה. קטש/GettyImages, Roberto Finizio

רבע 3: על הבאזר של שעון הזריקות ג'יימס בייטמון קלע שלשה קשה מהפינה ושבר שוויון - 40:43 לקרית אתא. ג'ון דיברתולומיאו התעורר והשיב לעודד קטש את היתרון, אך זה המשיך לנוע מצד לצד ועודד קטש הזעיק פסק זמן בפיגור 52:47. זה לא ממש עזר, כי בייטמון הוביל את האורחת ליתרון דו ספרתי ראשון של 49:61. תמיר בלאט צימק ל-61:52 בסוף הרבע.

רבע 4: שרף צלף שלשה ושמונה דקות לסיום זה כבר 15 הפרש בהיכל. שרון אברהמי ביקש פסק זמן אחרי ארבע נקודות רצופות של הצהובים, בייטמון הרותח המשיך להעניש מחוץ לקשת וקבע יתרון שיא חדש עם 58:75. בייטמון ושרף לא עצרו, אך אז הצהובים הראו סימני התעוררות עם ריצת 2:15 שקיזזה ל-82:78 בדקה האחרונה, אך המילה האחרונה הייתה של קרית אתא שיצאה מההיכל עם 78:86 מרשים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully