וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין תמך בשחקנים. במועדון מצפים ממנו להביא את השינוי

22.1.2024 / 7:00

מאמן מכבי תל אביב עודד את שחקניו אחרי ה-0:0 בפתח תקוה שהמשיך את הדעיכה הארוכה ("בערב אחר היינו נותנים כאן חמישייה"), בקבוצה מאמינים שגמר גביע הטוטו בא בזמן: "הזדמנות לתקן". לבטים בנוגע לחיזוק, לוקאסן יחזור למשחק מול מכבי חיפה

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב בחוץ מול הפועל פתח תקוה/ספורט1

למרות הכעסים, העצבים, הלחץ והתסכול, בחר רובי קין אמש (ראשון) לעודד את שחקניו בתום התיקו 0:0 מול הפועל פתח תקוה. דקות אחרי איבוד של עוד 2 נקודות במירוץ האליפות, אמר האירי לשחקני מכבי תל אביב: "תרימו את הראש, כי אתם תנצחו עוד הרבה משחקים העונה. זה לא היה הלילה שלנו. בערב אחר, היינו נותנים כאן חמישה שערים, אבל זה לא היה ערב של שערים עבורנו".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ניסה להרגיע. קין/קובי אליהו

קין ניסה לעודד, אבל הפנים של השחקנים היו ברצפה. מכבי תל אביב רושמת התרסקות יוצאת דופן עם איבוד של 9 נקודות ליגה תוך זמן כל כך קצר. "צריך לבדוק בהסטוריה אם מובילת טבלה בהפרש כל כך גדול ובאחוזי הצלחה עצומים, איבדה 9 נקודות בארבעה משחקים. זו התמוטטות בלתי מוסברת", אמרו אמש גורמים בסביבת המועדון.

עוד בוואלה!

רק 0:0 למכבי תל אביב נגד הפועל פתח תקוה בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב מתוסכלים: מתן בלטקסה, רוי רביבו. קובי אליהו
הרבה חוסר מזל. תסכול במכבי/קובי אליהו
גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתי לאחרונה מוליכה איבדה כזה פער בכל כך מעט זמן?/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
יצליחו להתאושש לקראת המפגשים מול חיפה? זהבי וחבריו/קובי אליהו

במכבי תל אביב מצפים מקין להוציא את הקבוצה מהבוץ ולמרות שזה נראה בטיימינג גרוע, במועדון דווקא מרוצים שמחרתיים יש מפגש מול מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו. "זו הזדמנות לתקן", אמרו אמש במכבי תל אביב. "הכל נראה כרגע רע, אבל אסור להתפרק".

במועדון יצטרכו להחליט בהקדם באיזו עמדה להתחזק בזר שישי ולהנחית מישהו. "אי אפשר לסיים את הרכש בלי זר נוסף שייתן לנו עוד אופציות", אמר שחקן בקבוצה.

בקבוצה סבורים שהפציעה של עידן נחמיאס אינה חמורה. דרק לוקאסן אמור לחזור להרכב מחרתיים בגמר גביע הטוטו.

הלוז" הצפוף של מכבי תל אביב יימשך עם גמר גביע הטוטו ביום רביעי נגד מכבי חיפה, ולאחר מכן משחק גביע מול הפועל חדרה ומשחקי ליגה נגד הפועל ירושלים ושוב מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully