וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל וברצלונה הביסו בספרד, 7 אסיסטים ליעקב בניצחון וילרבאן

הבלאנקוס והקטלאנים התאוששו מתבוסות ביורוליג, פנרבחצ'ה פירקה את קרשיאקה ללא מדר ורכז הצעיר תרם ל-79:103 על לבלואה

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - בילבאו 80:95/ספורט1

אחרי שהפסידה שני משחקים בשבוע אחד בפעם הראשונה העונה, ריאל מדריד התאוששה הערב (ראשון) עם ניצחון ליגה 80:95 על בילבאו ששמר על מרחק של שני ניצחונות מאוניקאחה מלאגה שבמקום השני. גרשון יאבוסלה הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות אצל הבלאנקוס, עם 16 נקודות, כאשר פקונדו קמפאסו תרם דאבל דאבל של 10 ו-10 אסיסטים.

מוקדם יותר, ברצלונה חזרה גם היא לנצח, לאחר שהובסה בידי אנאדולו אפס ביום חמישי האחרון ביורוליג. אלופת ספרד הוציאה עצבים על גרנאדה מהתחתית, ודרסה אותה בחוץ 61:94 בעיקר הודות ל-20 נקודות ו-9 ריבאונדים של ווילי הרננגומס. תומאש סטוראנסקי הוסיף 15 נקודות לבארסה, שעבורה היה זה ניצחון ליגה שלישי רצוף.

אחר הצהריים, בצרפת, וילרבאן טיילה לניצחון קליל 79:103 על לבלואה מטרופוליטנס האחרונה בטבלה. נועם יעקב שיחק מעט יותר מ-19 דקות שבהן קלע אמנם נקודה בודדת, אבל גם חילק 7 אסיסטים - הכמות השנייה הכי גבוהה שלו במשחק העונה, אחרי ה-9 שמסר מול אותה היריבה לפני כחודש וחצי.

צפו בתקציר: פנרבחצ'ה פירקה את קרשיאקה

תקציר כדורסל טורקי: פנרבחצ'ה - קרשיאקה 63:93/ספורט1

בטורקיה, ים מדר לא נכלל בסגל פנרבחצ'ה שנותרה מושלמת בליגה הטורקית מאז מינויו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, עם 63:93 מוחץ על קרשיאקה שהיווה ניצחון שישי רצוף בזירה המקומית. פנר, שהתאוששה אף היא מתבוסה ביורוליג בידי ז'לגיריס, קיבלה 17 נקודות מסרטאץ' שאנלי ו-13 מיורגוס פפאיאניס.

אנאדולו שמרה על הפסגה בטורקיה עם ניצחון חמישי ברציפות, 79:87 על בודרום ספור בהובלת דריוס תומפסון שכיכב עם 27 נקודות ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully