וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב של תבוסות: 22 הפרש למונאקו על ריאל, 23 לז'לגיריס על פנר

דאבל דאבל למייק ג'יימס ב-76:98 הענק של הקבוצה מהנסיכות על הבלאנקוס. שאראס חזר לקובנה, מדר לא קלע בהפסד 98:75. אוברדוביץ' חזר לאואקה והפסיד לפאו הלוהטת

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ארבעת המשחקים שיסגרו את המחזור ה-22 ביורוליג מתקיימים הערב (שישי). במוקד עמדה התבוסה הגדולה של ריאל מדריד אצל מונאקו, כאשר פנרבחצ'ה הושפלה באופן דומה בחוץ מול ז'לגיריס קובנה. פנאתינייקוס הלוהטת גברה גם על ז'ליקו אוברדוביץ' ופרטיזן בלגרד, ולנסיה ברחה בסיום לניצחון על מילאנו.

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 75:98

שרואנס יאסיקביצ'יוס חזר למקום שבו החל את קריירת האימון, ונחל תבוסה קשה מול אנדראה טרינקיירי. הירוקים שרושים עונה חלשה במפעל טסו ל-0:12 כבר בפתיחה, ולמעשה לא הביטו לאחור מאז בדרך לניצחון הכי גדול שלהם השנה. אשתקד קינן אוואנס קרע את האכילס במשחק הביתי מול פנרבחצ'ה, הפעם הוא סיים אותו כמצטיין עם 21 נקודות. חברו לשעבר במכבי תל אביב סקוטי ווילבקין בלט אצל שאראס עם 22 נקודות, ויחד עם ג'ונתן מוטלי (15) היה אחראי לכמעט מחצי מהנקודות של הקבוצה. ים מדר רשם משחק חלש כשלא קלע ב-13 דקות, וסיים עם ריבאונד ואסיסט אחד.

מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס. Inaki Esnaola, GettyImages
חזר הביתה והובס. שאראס/GettyImages, Inaki Esnaola

מונאקו - ריאל מדריד 76:98

אחרי שני הפסדים דחוקים, ההפסד השלישי של הבלאנקוס בעונת היורוליג רחוק מלהיות צמוד. אלי אוקובו חזר לסגל הקבוצה מהנסיכות אחרי השעייה, אך ההצגה הייתה שייכת לחברו לקו האחורי - מייק ג'יימס. האמריקאי רשם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-12 אסיסטים על שני איבודים בלבד, ובמאזנו היו גם חמש חטיפות שההפרש הלך וגדל כבר במחצית הראשונה.. ג'ורדן לויד הוביל את הקלעים עם 19 נקודות ב-18 דקות. בערב הגרוע של ריאל מדריד דז'נאן מוסא הוביל את הקלעים עם 12, כשרודי פרננדס מוסיף 11.

פנאתינייקוס - פרטיזן בלגרד 71:84

עם ניצחון שמיני מתשעה משחקים, פנאתינייקוס תגיע למפגש בחמישי מול מכבי תל אביב כקבוצה החמה ביורוליג. ארגין עתמאן אירח באואקה את האקס המיתולוגי של הירוקים ז'לקו אוברדוביץ', פתח ממנו פער בטבלה והתבסס לבדו במקום הרביעי. אחרי משחק צמוד ברובו, פאו טסה ל-13:26 בעשר הדקות האחרונות שעשו את ההבדל. מתיאס לסור קלע 21 נקודות מול האקסית, כולל דאנק אדיר שקבע שוויון על הבאזר של הרבע השלישי. פי ג'יי דוז'ייר, שהצטיין בקאמבק מפיגור 24 מול מכבי תל אביב בשישי שעבר, שוב הוביל את פרטיזן עם 16 נקודות שהפעם לא הספיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מייק ג'יימס, מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
הצגה אישית וקבוצתית. מייק ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

ולנסיה - מילאנו 72:84

האורחת האיטלקית עלתה ליתרון 68:70 כחמש וחצי דקות לסיום, אך משם הכתומים טסו לריצת 0:13 שבסופו של דבר סידרה להם ניצחון בהפרש דו ספרתי. הספרדים עלו ל-50% הצלחה במפעל,כשברנדון דייויס בלט מול האקסית עם 15 נקודות, בדיוק כמו כריס ג'ונס שהוסיף שישה אסיסטים. בצד של אטורה מסינה שני שחקנים בלבד קלעו בדו ספרתי - שבאז נאפייר עם 20 ודבון הול עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully