וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "משחק של 0:4 או 0:5". קין: "הכל עבד חוץ מניצול מצבים"

מכבי תל אביב לא הפסיקה להחמיץ ונפרדה ב-0:0 מהפועל פתח תקוה. המאמן הוסיף: "הערב המזל היה בצד של היריבה. רוצים להתחזק". טסלפפה: "תיקו שהוא כמו ניצחון"

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב בחוץ מול הפועל פתח תקוה/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ה-0:0 הערב (ראשון) נגד הפועל פתח תקוה במחזור ה-18 בליגת העל. הצהובים קיוו שהניצחון בדרבי הוציא אותם לדרך חדשה, אבל רשמו משחק רביעי מחמשת האחרונים ללא ניצחון. אחרי הרביעייה בבלומפילד באמצע השבוע שעבר, החלק הקדמי שוב לא הצליח לייצר, למרות שדור תורג'מן וערן זהבי שיחקו 90 דקות כל אחד.

המאמן רובי קין סיכם: "היו לנו מצבים מצוינים ולא כבשנו. אני לא זוכר שהייתי במשחק עם כל כך הרבה מצבים לא מנוצלים. שלטנו לחלוטין, אבל אתה חייב לנצל את ההזדמנויות. כשמסתכלים על השליטה בכדור, על הכול - הכול עבד חוץ מניצול המצבים. אם היינו כובשים שער אחד מוקדם המשחק היה גמור".

האירי הוסיף: "הבעיטה של זהבי לקורה והחוצה... גם לא היה לנו מזל. לפעמים זה עניין של מזל והערב הוא היה בצד של הפועל פתח תקוה.הדברים לא עובדים כרגע, אבל אם נמשיך לייצר מצבים - ננצח משחקים. נבדוק איפה אפשר להתחזק ולעזור לסגל, אנחנו רוצים חיזוק".

דור תורג'מן, דור פרץ שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. קובי אליהו
הכדורים פשוט לא נכנסו/קובי אליהו

ערן זהבי שהיה "אחראי" לכמה מההחמצות, אמר אחרי המשחק: "אם היה נגמר 0:4 או 0:5 זה היה נורמלי. הכדור לא רצה להיכנס, זה מסוג הימים שגם כשהכדור עובר את השוער זה פוגע במשקוף או בקורה, חוסר מזל. אם נמשיך להגיע למצבים ננמשיך לנצח"

על המאבק על התואר: "אין דבר כזה לשייט לאליפות, זה מרתון. הייתה למכבי חיפה תקופה פחות טובה, עכשיו לנו יש אחת והפער הצטמצם. ידענו שתקופה כזו תגיע. אנחנו צריכים להראות את האישיות שלנו ואת הכוח כקבוצה. מה קרה במשחקים האחרונים? הגענו להרבה מצבים, נלחצנו בדקות האחרונות, לא הצלחנו להבקיע ראשונים, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון. זה מרתון והכל יהיה בסדר"

עוד בוואלה!

רק 0:0 למכבי תל אביב נגד הפועל פתח תקוה בחוץ

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
יופי של הופעה. אוהדי הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

מאמן הפועל פתח תקוה, עופר טסלפפה, סיכם: "זה תיקו שהוא כמו ניצחון כי באנו מאוד חסרים. חסרו לנו 10 שחקנים, לא היו לנו 20 שחקנים ולקחנו מהנוער. יש פה חבר'ה צעירים שבאו ונתנו הכול. זה היה קשה מאוד, אבל אני שמח מאוד בשבילנו ובשביל הקהל המדהים הזה. הפועל פתח תקוה במושבה זו קבוצה אחרת".

המאמן התייחס לתקופה בה מעמדו היה בסכנה, אבל הוחלט להשאירו: "לא הייתה שיחה עם ההנהלה ולא הייתה פגישה. תמיד הרגשתי בנוח, אנחנו ביחד ואם היינו מרגישים שרוצים להיפרד, זה היה נגמר. לא הייתה סיטואציה כזו. יש פה מערכת שמבינה את המגבלות. התקציב נמוך והמון שחקנים חסרים, יש זרים פצועים ולא פשוט לצרף שחקנים זרים עכשיו".

השוער עומר כץ: "ראינו את הסרטון של ניב שטייף יוצא מבית חולים לשיקום, זה עשה לנו את היום, מחכים שיחזור. לגבי המשחק: שמח שהבאנו נקודה למרות כל החיסורים, אני חושב שעשינו משחק גדול. מה שונה בהשוואה להפסד מול הפועל באר שבע? לא קיבלנו אדום, זה כבר שיפור. שחקנים נתנו מעל ומעבר, לא משחק מבריק אבל פערי הרמות באמת גדולים אז אני שמח על הנקודה. עופר טסלפפה הוא נכס להפועל פתח תקוה. גם בתקופות הקשות אמרתי שהוא האיש המתאים. בטוח שנעמוד במשימה שלנו".

בסוף השבוע יתקיימו משחקי גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully