וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעקות על הספסל ואצבע מאשימה לקטש: מכבי תל אביב סוערת

21.1.2024 / 6:15

בולדווין כעס על מנקו באמצע ההתפרקות ("צריכים להישאר ביחד"), קטש הוציא את ג'ייק כהן שסידר את המשחק ("להוביל ככה ולהפסיד, זה לא מתקבל על הדעת") וקולסון יודע: "צריכים להפסיק עם התבנית של להוביל ולהפסיד". האם בראון יתלבש נגד קרית אתא?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההפסד 89:86 בדרבי התל אביבי אמש (שבת) להפועל בהיכל שלמה. אנשי הקבוצה יצאו כשעה אחרי המשחק כשעל פניהם הייתה ניכרת תחושת הפספוס ממשחק שמכבי "זרקה", כפי שהגדירו זאת חלק מהגורמים במערכת.

פעמיים הצליחו הצהובים לברוח להפרש דו ספרתי. הפעם הראשונה הייתה ברבע השני, אך הפועל חזרה, אבל הפעם המשמעותית יותר הייתה באמצע הרבע האחרון, כשהחבורה של עודד קטש בהרכב קצת שונה עם ג'ייק כהן שמיעט לשחק ברחה ל-61:73, ונראה היה שהשליטה שלה על המשחק הושגה סוף סוף. אלא שאז מכבי נעצרה, נתנה לאקסביאר מנפורד מהפועל להשתלט על המשחק, והפסידה עם כמה זריקות רעות בסיום והחלטה לא טובה מפסק הזמן 3 שניות לסיום.

"זה מאוד מתסכל. אנחנו צריכים להבין איך מנצחים כקבוצה, לחזור לעקרונות", ניתח בונזי קולסון בסיום. "אנחנו צריכים להתמודד עם קשיים כקבוצה, אף משחק לא יהיה קל. לא חשוב אם זו הליגה בישראל, היורוליג - צריכים להפסיק עם התבנית הזאת של להוביל ולאבד את היתרון. צריך להישאר ביחד ולהבין שמתוך קושי קבוצות טובות גדלות".

קולסון נשאל על ההתחממות של מנפורד בדקות הסיום ואמר: "אקס הוא סקורר מאוד מוכשר, זה מאמץ קבוצתי לשמור אותו. איבדנו אותו בכמה מהלכים והוא חשף אותנו. הוא קלע זריקות, נשאר ממוקד ומגיע לו קרדיט, אבל זה קשור בנו. אנחנו להישאר ממוקדים בשני צידי המגרש, צריך לעצור את התבנית הזאת".

לבסוף הפורוורד שקלע 17 נקודות סיכם: "אנחנו צריכים להבין איך לנצח משחקים, להישאר ביחד כקבוצה. להבין איך להוציא לפועל בשני צידי המגרש. אנחנו צריכים לעצור את הריצות של הקבוצות, לעשות התאמות, להיות יותר ממושמעים. זו לא הזהות שלנו, צריכים להבין את זה. צריכים להתאחד, וכשהקבוצה השנייה יוצאת לריצה, להבין מהר מה עושים כדי לעצור את זה, התקפית והגנתית. אם לא נעשה התאמות, זאת תהיה עונה ארוכה. אנחנו קבוצה מוכשרת, יש מכשולים, זה חלק קשה של העונה, לכל קבוצה יש את החלק הזה. זאת עונה ארוכה, אנחנו צריכים לעבור את המהמורה הזאת".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
גם בונזי קולסון יודע: זו שעת מבחן למכבי תל אביב/דני מרון

העצבים במכבי תל אביב נראו היטב גם תוך כדי המשחק. כשמכבי החלה לעשות טעויות ברבע האחרון, נרשמו חילופי דברים והאשמות בין שחקנים על הספסל ברבע האחרון, כולל צעקות של ווייד בולדווין לעברו של רפי מנקו. חלק מהשחקנים שקיבלו מעט דקות הגיבו בפרצופים על הספסל. "חייבים להישאר ביחד, המטרה שלנו היא לנצח משחקים כאלה", אמר אחד מאנשי הצהובים ביציאה מהאולם. "זה סימן לא טוב, גם אם זה טבעי. צריכים לדעת להתגבר על הדברים הללו".

עודד קטש שוב עמד במרכז הביקורת של אנשי הקבוצה על ניהול המשחק שלו ברבע האחרון, בעיקר על כך ששמר את ג'ון דיברתולומיאו יותר מדי דקות בחוץ, וכשהכניס אותו הקפטן ביצע מהר את העבירה החמישית שלו. גם ההחלטה להוציא את ג'ייק כהן, שניהל את המשחק בדקות שלו על המגרש עם 4 אסיסטים ב-8 דקות, מדד 8 והראה שמקומו על המגרש, לא התקבלה בנינוחות.

"הייתה תחושה שלא הייתה טעות שלא עשינו בדקות האחרונות. עברנו על הכל", אמר אחד מאנשי מכבי, "היינו צריכים את הניצחון הזה, וכשאתה מוביל ב-12 הפרש ברבע האחרון ומפסיד כאן, זה פשוט לא מתקבל על הדעת". אגב, קטש אמר בסיום המשחק כי הוא אחראי על כל המערכת כולל על מה שקורה בדקות האחרונות, מבלי להתייחס להחלטות ספציפיות, והודה שיצטרך לראות את הוידאו של המשחק כדי להבין מה בדיוק קרה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב לצד עודד קטש. דני מרון
טעות רדפה טעות, ולא בפעם הראשונה. קטש ושחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מחר (21:05) תארח מכבי את קרית אתא במשחק השלמה מהמחזור הראשון. המשחק היה אמור להיערך במקור ב-8 באוקטובר, והצהובים היו אמורים להגיע בצהרי היום בו פרצה המלחמה אל היכל מנורה כדי להתחיל להתכונן לחבורה של שרון אברהמי למשחק פתיחת העונה. לא ברור מתי ועד כמה יהיה להם זמן להתכונן למשחק הפעם.

קטש חשף אמש כי ייתכן מאוד שלורנזו בראון יירשם להתמודדות עם קרית אתא כדי לקבל מספר דקות ולהסיר מעט חלודה ולבדוק האם הוא חוזר לעצמו. בראון נעדר מהמשחקים בשבוע האחרון אחרי שחש התכווצות וחוסר נעימות בגבו לפני המשחק נגד וירטוס בולוניה לפני עשרה ימים. במכבי מאמינים כי גם אם בראון לא ישחק ביום שני בליגה, הוא יוכל ליטול חלק בהתמודדות נגד פנאתינייקוס ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully