וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופיעו בזמן: הפועל תל אביב ניצחה 86:89 את מכבי תל אביב

אחרי שהחרימו את הדרבי בתחילת השנה במסגרת גביע ווינר, האדומים רשמו ניצחון דרמטי על הצהובים בהופעה גדולה של אלכסנדר (17 נק' ו-5 ריב') וקאמינגס (18 נק') עם ריצת 2:12 לקראת הסיום. בולדווין (21 נק' ו-8 אס') וקולסון (17 נק') לא הצליחו לסייע בהפסד שני העונה

את הדרבי הראשון של העונה שהיה אמור להיערך בחצי גמר גביע ווינר כולם זוכרים בעקבות מחאת אוהדי הפועל תל אביב שלא הסכימו לבדיקות של המשטרה, כשמכבי תל אביב עלתה אוטומטית לגמר המפעל עם אי-הופעתם של האדומים לפרקט. הערב (שבת) השתיים נפגשו לדרבי האמיתי הראשון במסגרת הליגה והקבוצה של דני פרנקו יצאה עם ידה על העליונה בניצחון 86:89 דרמטי שהנחיל הפסד שני העונה לאלופה במסגרת הליגה.

אחרי הטקס לפני פתיחת המשחק בקריאה להשבת החטופים משבי החמאס, ווייד בולדווין (21 נק' ו-8 אס') ובונזי קולסון (17 נק') הובילו את מכבי לריצת 0:11 שנעצרה עם דקות טובות של דז וולס (13 נק'), אך קולסון קבע 10:18 בתום הרבע הראשון. הרבע השני היה צבוע באדום עם דקות נהדרות של וויל קאמינגס (18 נק') ובריאן אנגולה (13 נק') שהחזירו את הפועל מפיגור דו ספרתי ל-2 נקודות בלבד עם 38:40 לאורחת בהפסקה.

רומן סורקין (11 נק' ו-8 ריב') ובר טימור (7 נק' ו-6 אס') היו הישראלים הבולטים בשני הצדדים ברבע השלישי כשנקודות חשובות של חסיאל ריברו (10 נק') וקולסון שמרו על היתרון הצהוב עם 57:60, למרות מהפך קצר של המארחת. ריצת 2:12 גדולה של האדומים קבעה מהפך, מחקה יתרון 12 של הצהובים והעניקה להפועל את הניצחון והפער בספגה צמח.

קלעו להפועל תל אביב: וויל קאמינגס 18, קייל אלכסנדר (5 ריב') 17 וקסבייר מנפורד 17 כ"א, בריאן אנגולה ודז וולס 13 כ"א, בר טימור (6 אס') 7, תומר גינת 3, עידן זלמנסון 1. אייל הראל וגיל בני שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (8 אס') 21, בונזי קולסון 17, רומן סורקין (8 ריב') 11, חסיאל ריברו 10, ג'ון דיברתולומאו 8, רפי מנקו (6 ריב') 7, תמיר בלאט (7 אס') 6, ג'וש ניבו (8 ריב') 4, ג'ייק כהן 2. אנטוניוס קליבלנד שותף ולא קלע.

המחווה של האדומים לדרור קשטן שהלך לעולמו

וויל קאמינגס הפועל תל אביב. דני מרון
הופעה גדולה וניצחון יוקרתי. קאמינגס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

פרנקו עלה בחמישייה עם מנפורד, טימור, קאמינגס, גינת ואלכסנדר. קטש פתח עם בולדווין, דיברתולומאו, סורקין, קולסון וניבו. הסנטר באדום ובולדווין היו אחראים לקליעות הראשונות בדרבי, שלשה של קפטן הצהובים העניק יתרון ראשון של האורחת. ניבו, קולסון ובולדווין המשיכו להגדיל את ההפרש הצהוב בריצת 0:11 שקראה לפסק הזמן הראשון של פרנקו. וולס נכנס נהדר למשחק עם שתי קליעות רצופות, אבל לייאפ של קולסון קבע 10:18 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
פתח נהדר. קולסון/דני מרון

רבע 2

שלשה של מנקו כבר העלתה את מכבי ליתרון דו ספרתי, אבל לייאפ של אנגולה הקפיץ את הקהל האדום ועבירה טכנית של קטש הלהיבה את האולם. אסיסט נהדר של בלאט לריברו החזיר את המומנטום הצהוב, נקודות של בני, שלשה של אלכסנדר חתכה את ההפרש ועוד צליפה מחוץ לקשת של וולס החזירה את האדומים למשחק. סורקין ובולדווין הגדילו מחדש את היתרון של האורחת וקראו לפסק זמן של פרנקו. סל מחוץ לקשת של קאמינגס צימק לנקודה בלבד 3 דקות לסוף הרבע, עד שבלאט עם אסיסט נאה מצא את פעמיים את ריברו וסורקין שהגדילו בחזרה את היתרון הצהוב. קאמינגס שוב הוריד את ההפרש ל-2 בלבד עם 38:40 למכבי בהפסקה.

קייל אלכסנדר לצד קסבייר מנפורד הפועל תל אביב. דני מרון
הרבע השני היה צבוע באדום. אלכסנדר ומנפורד/דני מרון

רבע 3

סורקין וטימור היו אחראים על הנקודות הראשונות בחצי השני ואלכסנדר השווה את התוצאה לפני שלשה גדולה של דיברתולומאו. וולס עם שלשה שלישית הערב הוריד את ההפרש ל-2, בולדווין ענה עם סל ועבירה וטימור במהלך זהה השאיר את הפועל בתמונה. שלשה ולייאפ קל של קאמינגס העבירו את היתרון להפועל, ריברו הגיב עם סל קל מתחת לטבעת וג'אמפ שוט של קולסון קבע 57:60 לקראת הרבע האחרון.

חסיאל ריברו מכבי תל אביב לצד בריאן אנגולה הפועל תל אביב. דני מרון
הכל התנקז לרבע האחרון. אנגולה וריברו/דני מרון

רבע 4

האלופה פתחה נהדר את הרבע הרביעי כששלשה של בלאט השתיקה את הקהל הביתי וקראה לפסק זמן של פרנקו עם יתרון 9. מנפורד ואלכסנדר ניסו להחזיר את הפועל לעניינים, אבל קליעה מחוץ לקשת של מנקו הרתיחה את פרנקו על הקווים כשההפרש שב להיות דו ספרתי. קולסון דייק פעמיים מהקו, גם בולדווין הצטרף לאחוזים המוצלחים מהעונשין, אבל שלשה של מנפורד הצליחה לצמצם ל-5 הפרש, 3 דקות לסיום. גינת הוריד לנקודה בלבד עם סל מחוץ לקשת ולייאפ של קאמינגס העביר את היתרון לצד האדום בריצת 2:12, דקה וחצי לסיום הדרבי המותח. כדור אחרון הגיע דרך בולדווין לסורקין שלא הצליח לזרוק והפועל עם ניצחון 86:89 גדול בדרבי התל אביבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully