וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ירדה מהדשא בגלל קריאות גזעניות ב-2:3 המשוגע על אודינזה

השוער מייק מניאן נטש ב-0:1 וזכה לתמיכה עקב התנהגות הקהל המקומי, כעבור 10 דקות המשחק חודש ובחצי השני הזברות הפכו. זה הסתיים בעוד מהפך דרמטי עמוק בתוספת הזמן

תקציר: אודינזה - מילאן 3:2/ספורט1

מילאן הגיעה למשחק החוץ הערב (שבת) נגד אודינזה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובידיעה שהיא יכולה לעשות צעד נוסף אל עבר אינטר ויובנטוס שישלמו את משחקיהן במסגרת המחזור ה-21 רק בחודש הבא עקב השתתפותן בסופר קאפ בערב הסעודית. זה הלך לה הכי קשה שיש, אבל עמוק בתוספת הזמן היא הפכה ל-2:3 וצימקה את הפער משתי המוליכות. למרות זאת, האירוע החשוב של הערב היה במחצית הראשונה, עוד ביתרון 0:1, כאשר מייק מניאן ירד מהדשא עקב קריאות גזעניות והמשחק נעצר.

הרוסונרי הובילו כבר בדקה ה-32 כשתאו הרננדז מצא את רובן לופטוס צ'יק ברחבה והאנגלי גלגל לפינה הרחוקה את שער השוויון, אבל כעבור שלוש דקות המשחק הופסק בעקבות קריאות גזעניות אל עבר השוער מייק מניאן מצד אוהדי האורחת. המשחק נעצר ל-10 דקות אחרי שהשוער הצרפתי פנה לשופט ובהמשך החליט בעצמו לעזוב את המגרש. שחקני מילאן תמכו במניאן שהחליט לשוב לשחק בסופו של דבר, אך בדקה ה-42 לזאר סמרדזיץ' הכניע את הצרפתי והשווה לפני הירידה להפסקה.

מייק מניאן שוער מילאן. GettyImages
אירוע מכוער מאוד באיטליה. מניאן עם השופט/GettyImages

פלוריאן תובאן הצרפתי השלים מהפך בדקה ה-62 ואודינזה הייתה מאוד קרובה לניצחון השלישי שלה העונה בליגה האיטלקית (והרביעי בסך הכל בכל המסגרות, יש לציין), אבל בדקה ה-83 לוקה יוביץ' המחליף כבש, שמונה דקות אחרי שעלה מהספסל, ובכך קבע 2:2 דרמטי ומנע מקבוצתו הפסד שני העונה לאודינזה - היא נכנעה לה 1:0 בסן סירו, במה שהיה ניצחון החוץ היחיד של אודינזה העונה ב-4 בנובמבר.

זה לא היה הסוף כאמור, כי מחליף נוסף שמצא את הרשת זהו השוויצרי נואה אוקאפור, שנהנה מבישול של אוליבייה ז'ירו כדי לקבוע 2:3 בדקה ה-90+3 ולהבטיח את שלוש הנקודות של הרוסונרי, על חשבון אודינזה ואוהדיה שהפסידו מכל הכיוונים אחרי מה שעוללו הערב.

עוד בוואלה!

בכורה מוצלחת לדניאלה דה רוסי: רומא ניצחה 1:2 את ורונה

לכתבה המלאה

משחקי יום ראשון באיטליה:

פרוזינונה - קליארי
אמפולי - מונצה
סלרנטינה - גנואה
לצ'ה - יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully