וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "איבדנו את הראש, כבר היינו שם". מנפורד שוב כיכב בדרבי

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד בדרבי להפועל: "איבדנו את הראש, זאת לא הדרך שלנו. בראון? נצטרך לקבל החלטה אם יוכל לשחק עוד יומיים". פרנקו התמוגג: "יש לנו שחקנים שאפשר לצאת איתם למלחמה", וגם המספרים של האקס פקטור באדום

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב הובילה לאורך רוב שלבי הדרבי התל אביבי הערב (שבת), אבל דווקא במאני טיים נכנעה לריצת 2:12 של הפועל תל אביב שניצחה 86:89 במסגרת הליגה. הצהובים כבר הובילו ב-12 בשיא ברבע האחרון, אך יכולת לא מספיק טובה של השחקנים של עודד קטש קבעה הפסד שני העונה במסגרת המקומי לאלופה הישראלית. האדומים יכולים להיות מאושרים אחרי הניצחון היוקרתי בדרבי עם מאזן של 1:7 מפתיחת העונה.

מאמן הצהובים סיכם את המשחק: "היה משחק של ריצות. התחלנו טוב מאוד את המשחק, גם בתחילת הרבע הרביעי היו דקות טובות, הפועל חזרו למשחק לקראת סוף החצי וברבע הרביעי שמטנו יתרון שזה כואב. איבדנו את הראש, לא היינו בשפת גוף טובה, הרבה עצבים וזה לא הדרך שלנו, וזה לא דרך לנצח משחקים כאלה. חבל רצינו מאוד והיינו שם, פספסנו, זה דבר שקרה לנו לא מזמן בפרטיזן, צריך ללמוד מזה. זו תקופה כזאת שזה חוזר על עצמו אז החבר'ה מאבדים ביטחון. הדרך להחזיר את הביטחון זה רק ביחד ולהישאר חיוביים. באופן עקרוני אני אחראי על כל הדבר הזה, יש המון החלטות שמקבלים בזמן המשחק, יש החלטות יותר טובות ויש פחות טובות. תמיד מסתכלים על מה אפשר לעשות יותר טוב, יכולתי לעשות דברים יותר טובים".

אינפו: הדרבי של מנפורד. אהרל'ה ויסברג, מערכת וואלה!
המספרים של מנפורד מול מכבי/מערכת וואלה!, אהרל'ה ויסברג

קטש הוסיף והתייחס ליכולת של ווייד בולדווין שסיים כקלע המצטיין, אך מסר לא מספיק טוב במהלך האחרון של האורחת: "פחות בא לי להתייחס לשחקן כזה או אחר. ווייד הוא אחד המנהיגים שלנו, אנחנו מכירים את הטמפרנט שלו, לטוב ולפעמים גם פחות. זה לא רק הוא, ההתייחסות שלי היא לא לשחקן כזה או אחר. היינו צריכים להישאר ממוקדים לכמה דקות. לא היינו מספיק רגועים לסיים את המשחק הזה. באמת תחושה לא נעימה, צריך להסתכל קדימה וללמוד מזה. צריך לראות את זה, סורקין לא קיבל את הכדור נקי ליד, זאת הייתה אחת האופציות שלנו. מהלכים אחרונים, יכול תמיד ליפול לכאן או לכאן. מאוד קשה להגיע לזריקה אחרונה כשהקבוצה השנייה יכולה לעשות עבירה. המשחק לא הוכרע שם, הוא היה גם ברבע השני ששמטנו יתרון. כל אחד צריך ללמוד, גם אנחנו כקבוצה. היינו צריכים לנצח את זה לפני המהלך האחרון".

לגבי מצבו של לורנזון בראון אמר המאמן: "לגבי לורנזו, אין לי כל כך תשובה. בוחנים את הסיטואציה כל יום, אנחנו נצטרך לקבל החלטה אם כבר עוד יומיים הוא יוכל לשחק כמה דקות, ואם לא רק לקראת פנאתינייקוס, מקווה שזה יכול לקרות כמה שיותר מהר".

על האווירה בדרבי: "בתחושה שלי הייתה אווירה פחות אלימה משמעותית. מגיע קרדיט לכולם, לכל מי שעזר לזה לקרות. זה הרבה יותר כיף ככה. באופן אישי הכדורסל שלנו מתקדם ומתפתח, הרמה עולה, בטח בקבוצות המובילות, אסור לנו לפספס להינות ככה מכדורסל. לא כיף להפסיד, אבל הייתה אווירה טובה מאוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"היינו צריכים לנצח את זה לפני המהלך האחרון". קטש/דני מרון

דני פרנקו סיכם את הניצחון החשוב: "שיחקו פה היום שתי קבוצות מותשות, זה השפיע על הרמה של המשחק, של שתי הקבוצות. משני הצדדים זה היה נראה ששתי הקבוצות יודעות לעשות דברים יותר טוב. זה טיימינג בשנה שזה משחק גדול, אנחנו משחקים אותו, זה בכלל משחק של מחזור 16 ועוד לא עשינו מחזור 7. בתוך המיקס הזה של העונה, עם סדר היום גם שלנו וגם של מכבי, התפתח פה משחק לא ברמה גבוהה, אבל שתי קבוצות ששיחקו על יוקרה ושיחקו על המעמד שלהם ועל הגאוה שלהם, ובסוף קבוצה אחת סירבה להפסיד וניצחה, וצריך להוריד את הכובע בפני השחקנים. דחקו הכל הצידה, ב-5 דקות אחרונות יותר טובות, בשיא העייפות, יותר ממוקדות, וזה לא דבר של מה בכך. זה מראה על גישה טובה, מראה על אמונה אחד בשני. דיכאון שאנחנו משחקים באירופה מול מגרש ריק, כי אם היינו יכולים לשחק מול לונדון או פריז באולם הזה אז אין הבטחה לניצחון, אבל הרבה נקודות העונה אנחנו מפספסים על זה שאנחנו חסרי בית. שמח שניצחנו, יום רביעי יש לנו משחק אחריו וגם אחריו".

המאמן של האדומים הוסיף: "מנפורד יודע שהחברים סומכים עליו, יש להם תקשורת מצוינת. לאורך יותר מדי דקות במשחק אנחנו נשענים עליו, יכולים להשתמש בדז וולס יותר טוב, הוא אחלה שחקן, אני מאוד שמח שהוא נמצא פה ועל הגישה שלו ועל הדברים שהוא מביא לנו. יכולים להשתמש בו יותר כדי להוריד ממנו את העומס. ממי שנשאר, אלה שמשחקים ביחד, סומכים אחד על השני ,גם בימים שפחות הולכים כמו היום, וגם אם לאורך המשחק עשינו טעות שעזרה למכבי לברוח. אני שמח שהוא נתן את הריצה הזאת בסוף. זה נורא קשה לשלב רכז בקבוצה כמו שלנו, אתה נכנס לנעליים בעייתיות, הקבוצה באיזשהו מקום נבנתה ברוח השחקנים שחלקם לא נמצאים. אלה שנכנסים זה קשה להשתלב, לוויל יש כל כך הרבה ניסיון, העבודה שהוא עשה על בולדווין בהגנה, וואו. יש שם מטען של כדורסל בראש, צריכים למצוא את הדרך בעקביות איך להשתמש בזה. זה לא קל, אבל זאת העבודה, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו לא משתמשים בדז מספיק. הוא שחקן, במדדי יעילות וביצוע, הוא עושה דברים נהדרים".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מרוצה מהשחקנים שלו. פרנקו/דני מרון

לסיכום אמר: "זה דרבי ראשון של חלק מהשחקנים, ולהרבה דקות לא הגבנו לזה טוב ברמה הקבוצתית. היה לנו המון ביטחון שאנחנו יכולים וצריכים לנצח את המשחק. שתי הקבוצות היו רחוקות משיאן, וכמה דקות של איכולת ביצוע, ואנחנו יכולים להפוך את המשחק, ברמת הריכוז והביצוע שלנו והמחויבות, משם הבאנו את המשחק הזה, לא בכדורסל גדול. ניצחונות ובמיוחד כאלה מרימים את הביטחון. יש לנו שחקנים שלא חסר להם ביטחון. בריאן חוזר מפציעה, הוא מנסה להריגש את המשחק, הדקות שלו על המגרש חשובות לנו. מנסים להחזיר אותו לכושר משחק. זה בוודאי נותן ביטחון. יש לנו המון שחקנים שאפשר לצאת איתם למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully