וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "כבר היו העונה משחקים מהסוג הזה שברחו לנו"

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים למרות יכולת לא טובה. שמיר: "לפעמים צריך לנצח בשיניים". אריה: "עוד פרק בעונה קשה"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) ניצחון שביעי ברציפות, הפעם 0:1 על הפועל ירושלים בחוץ. שער בודד של אמיר גנאח בדקה ה-74 הכריע עבור האורחת, במשחק שווה כוחות. בעקבות הניצחון - הרביעי שלה ברציפות על ירושלים - הפועל באר שבע צימקה את הפער מהמקום השלישי לנקודה. הקבוצה מהבירה שוב לא נפלה מהיריבה שלה, אבל שוב סיימה ללא נקודות.

אנשי הפועל באר שבע חוגגים עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
אחד המשחקים הפחות טובים ברצף הניצחונות, אבל העיקר הנקודות. ברדה ואנשי באר שבע/ברני ארדוב

המאמן המנצח, אליניב ברדה, אמר: "אני מרוצה משלוש הנקודות, בטח מהמומנטום שנמשך ויש לו קשר ישיר לתוצאות. היכולת הייתה לא טובה, בטח בשליש האחרון. שיחקנו נגד יריבה שהקשתה עלינו טקטית, לא ייצרנו מצבים, לא היינו חדים, הייתה קבלת החלטות לא טובה. כבר היו העונה משחקים מהסוג הזה שברחו לנו".

ברדה הוסיף: "השחקנים בחלק הקדמי היו ביום פחות טוב, בטח בייצור מצבים. למזלנו באחד המצבים היחידים הבקענו. אנחנו כל הזמן חושבים איך לחזק את הקבוצה, בטח לשפר אותה במהירות. יחזקאל? אין משהו חדש".

המאמן התייחס לחלוקת הדקות: "כשיש סגל כזה ושחקנים בפורמה טובה, מה שחשוב זה לא ה-אני, אלא הקבוצה וצריך לראות מה הכי נכון לקבוצה. זה בסדר אם שחקן לא אוהב להתחלף - כל עוד הוא שומר על רוח קבוצתית ומתנהג כמו שצריך".

עדן שמיר: "מבחינת יכולת זה המשחק הכי פחות טוב מאז שהתחלנו את רצף הניצחונות שלנו, אבל יש משחקים שצריך לדעת לנצח בשיניים. הפועל ירושלים קבוצה מאומנת, חזקה, אבל הראנו אופי. יש דברים שהם הבסיס וזה קודם כל להילחם ולשמור על משמעת טקטית. זה מה שמביא נקודות בימים שהיכולת פחות טובה".

עוד בוואלה!

חלון ינואר: כל השינויים של קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לא הגיע לנו להפסיד בשום צורה". אריה/ברני ארדוב

זיו אריה המאוכזב סיכם: "כמו הרבה משחקים העונה, לא הגיע לנו להפסיד בשום צורה. תכנית המשחק עבדה, אני לא זוכר הזדמנויות של באר שבע ואנחנו יצרנו כמה מצבים וחצאי מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. זה עוד פרק בעונה הקשה הזו. אנחנו מגיעים לשליש הקדמי הרבה פעמים בקלות וחסרה לנו החלטה אחת טובה. נמשיך לעבוד, אין משהו אחר".

על הטעויות של השוער אדבאיו אדליי: "הוא השוער הראשון. אחרי המלחמה קיבלנו החלטה שנדב זמיר יקבל קצת קרדיט. אדליי חזר, היו קצת ניצחונות, אחר כך הוא היה פצוע ובגלל זה הוא לא שיחק".

נועם מלמוד: "רצינו לנצח, שיחקנו טוב, כדורגל אינטנסיבי, היינו שם... אני מאוד מבואס. לא רצינו לבוא ולסיים עם מחמאות, אנחנו צריכים את הנקודות. זה מתסכל ומעצבן, אבל צריך להמשיך קדימה".

שחקני הפועל באר שבע, הראל שלום, גיא בדש, מקבלים חולצות ממוסגרות מאנשי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע, הראל שלום, גיא בדש, מקבלים חולצות ממוסגרות מאנשי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

בסוף השבוע הבא יתקיימו משחקי גביע המדינה. במחזור ה-19 שיתקיים באמצע השבוע שלאחר מכן, הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה והפועל ירושלים תתארח אצל מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully