וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון לא שותף, שואו ואנגולה קרובים לשמינית הגמר באליפות אפריקה

ניצחון 2:3 על מאוריטניה הבטיח כמעט בוודאות את המשך דרכה של אנגולה בטורניר. אלג'יריה נחלצה מהפסד עם 2:2 מול בורקינה פאסו בדקה ה-95, מאלי ותוניסיה נפרדו ב-1:1

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

ב-2019 זכתה אלג'יריה באליפות אפריקה, שנתיים לאחר מכן הודחה בשלב הבתים והפעם היא מקווה להימנע מגורל דומה, כשהערב (שבת) נחלצה מהפסד עם 2:2 דרמטי מול בורקינה פאסו במסגרת בית ד'. אנגולה התקרבה לשמינית הגמר עם 2:3 על מאוריטניה, כשבבית ה' תוניסיה ומאלי נפרדו ב-1:1 ששירת בעיקר את מאלי.

אלג'יריה - בורקינה פאסו 2:2

הסייחים כבר הריחו ניצחון שני רצוף וכרטיס מובטח לשמינית הגמר, אבל בתוספת הזמן שכחו להשגיח על בגדד בונג'אח שנגח את השני שלו במשחק והציל את אלג'יריה מהפסד. מוחמד קונאטה נגח נהדר אחרי הקפצה יפה של עבדול טפסובה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ומנגד אלג'יריה השוותה עם דחיקה מקרוב בדקה ה-51 של בונג'אח, כובש שער הניצחון בגמר 2019. ברטרן טראורה, שהכריע עבור בורקינה פאסו עם פנדל בתוספת הזמן מול מאוריטניה, שוב נכנס כמחליף ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-71, אך כאמור אלג'יריה הצילה נקודה עם דרמה בסיום.

מאוריטניה - אנגולה 3:2

מילסון לא שותף הפעם, אבל לצערם של אוהדי מכבי תל אביב נראה שחזרתו מאליפות אפריקה לא קרובה. אנגולה השיגה את הניצחון המיוחל ועם ארבע נקודות היא כמעט בטוחה בשלב הבא, שכן גם ארבע הנבחרות הכי טובות מבין אלה שסיימו במקום השלישי עולות לשמינית הגמר. שואו ממכבי חיפה שמר על מקומו בקישור, השלים 90 דקות וחגג יחד עם ז'לסון דאלה שכבש צמד (30 ו-50) ועם ז'ילברטו (53). סידי בונה עמאר (43) ואבובקארי קויטה (58) צימקו למאוריטניה, שעדיין מחכה לניצחון ראשון אי פעם בטורניר היבשתי.

ז'לסון דאלה שחקן נבחרת אנגולה חוגג שער. KENZO TRIBOUILLARD/AFP, GettyImages
גיבור הניצחון של אנגולה. ז'לסון דאלה/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD/AFP

תוניסיה - מאלי 1:1

אחרי הניצחון על דרום אפריקה, מאלי התקרבה להבטחת המקום בשלב הבא בתיקו המפתיע. תוניסיה שהופתעה על ידי נמיביה חיפשה נקודות ראשונות בטורניר, אך ראתה כבר אחרי 10 דקות של לאסין סינאיוקו מעלה את מוליכת הבית ליתרון. חמזה ראפיה השווה בדקה ה-20 בחלוקת נקודות שעשתה את העבודה בעיקר עבור מאלי שניצבת בפסגת בית ה' עם 4 נקודות, מה שאומר שתוניסיה תצטרך לנצח במחזור הסיום על מנת לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא, גם אם דרך המקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקי יום ראשון באליפות אפריקה:

מרוקו - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (16:00)
זמביה - טנזניה (19:00)
דרום אפריקה - נמיביה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully