וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט ניצל מהפסד מביך: זמביה חילצה 1:1 מול טנזניה בדקה ה-89

למאמן הישראלי יש שתי נקודות ומפגש עם מרוקו (1:1 מול קונגו) במחזור הסיום, כך שיהיה לו קשה להעפיל לשמינית הגמר באליפות אפריקה. דאקה מנע הפסד. רביעייה לדרום אפריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

המחזור השני של שלב הבתים בגביע אפריקה לאומות מגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר אברהם גרנט וזמביה חילצו בקושי 1:1 מול טנזניה ובמאזנם שתי נקודות. לפני כן בבית ו': מרוקו סיימה ב-1:1 עם הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. דרום אפריקה חתמה את הערב עם 0:4 על נמיביה במסגרת בית ה'.

זמביה - טנזניה 1:1

אלופת אפריקה מ-2012 לא עברה מאז את שלב הבתים ולאברהם גרנט לא יהיה פשוט לשנות את זה, אחרי 1:1 שני ברציפות. טנזניה פיטרה את מאמנה האלג'יראי עאדל אמרוש בעקבות הערותיו נגד מרוקו (האשים בהשפעה על תוצאות ושיבוץ שופטים) והרחקתו משמונה משחקים, כשמי שמונה למאמן זמני הוא חמד סולימאן. הוא חסר את נובאטוס מירושי המורחק ואת טארין אלארקיה הפצוע, אבל ראה את סימון מסובה כובש שער מפתיע בדקה ה-11. גרנט איבד את המגן רודריק קאבווה בצהוב שני בדקה ה-44 וספג צהוב בעצמו מיד לאחר מכן, אבל פאטסון דאקה השווה בנגיחה עוצמתית דקה לסיום ומנע מהשכנה מצפון מזרח לחגוג ניצחון היסטורי באליפות אפריקה והותיר אותה להסתפק בנקודה שנייה בתולדותיה (אחרי ה-1:1 מול חוף השנהב ב-1980). זמביה תצטרך להפתיע את מרוקו במחזור הסיום.

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
לא היה רגוע. אברהם גרנט/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP

מרוקו - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו 1:1

ארבעה ימים אחרי ה-0:3 הקליל על טנזניה באצטדיון לורן פוקו בסן פדרו, מרוקו חזרה לאותו מקום והסתפקה בנקודה שקרוב לוודאי מספיקה כדי להמשיך לשמינית הגמר. הנבחרת שסיימה רביעית במונדיאל בקטאר ונחשבת לפייבוריטית לזכייה בטורניר הנוכחי, עלתה ליתרון בדקה השישית עם וולה של אשרף חכימי אחרי קרן של חכים זייש, אלא שהקונגולזים לא ויתרו. סדריק בקאמבו אמנם בעט פנדל לקורה והחוצה בדקה ה-41, אבל המחליפים, ביניהם אקס מכבי חיפה דילן בטובינסיקה, דאגו לסדר 1:1 שני רצוף ומשאק אליה בישל לסילאס את השוויון בדקה ה-76.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אשרף חכימי שחקן נבחרת מרוקו חוגג שער. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
שער יפה שהספיק רק לנקודה. אשרף חכימי/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP

דרום אפריקה - נמיביה 0:4

הבפאנה-בפאנה השיגו תיקון אחרי ההפסד 2:0 למאלי ועלו למקום השני בבית ה'. פרסי טאו, שהחמיץ פנדל במשחק הקודם כשהתוצאה עוד הייתה 0:0, דייק הפעם מהנקודה הלבנה בדקה ה-14 ולאחר מכן תמבה זוואנה כבש צמד (25 ו-40) והמחליף תאפלו מאסקו התכבד ברביעי (75). נמיביה, שהדהימה את תוניסיה במחזור הפתיחה וחגגה ניצחון ראשון אי פעם בטורניר היבשתי, נותרה ללא ניצחון על דרום אפריקה מאז 1999 ולא הצליחה אפילו לצמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully