וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנעאן משוכנע שיהיה כשיר לגביע, סילבס: "המציאות לא להיט, אוכל לשנותה"

20.1.2024 / 17:16

קשר מ.ס. אשדוד העריך כי הפציעה לא חמורה, אלי לוי התלונן: "הלו"ז לא אנושי". מאמנה החדש של חדרה אופטימי אחרי ה-1:1: "נדחוף את הקבוצה קדימה"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד פתחו היום (שבת) את המחזור ה-18 בליגת העל ונפרדו ב-1:1 שלא שיפר את יותר מדי את המצב עבור אף אחת מהן בתחתית הטבלה. רביד אברג'יל כבש בדקה ה-11, רוסלן ברסקי איזן בדקה ה-33 בהופעת הבכורה של חיים סילבס על הקווים של חדרה. המארחת עלתה זמנית מעל הקו האדום, האורחת עדיין שם.

סילבס סיכם את משחק הבכורה על הקווים של הפועל חדרה: "פגשתי את הקבוצה מקרוב בפעם הראשונה במשחק וגיליתי כמה דברים. פתחנו רע מאוד, אחרי 15-20 דקות התחלנו להיכנס טיפה לעניינים. היה משחק שוויוני, הגול החזיר אותנו ונתן לנו ביטחון. במחצית השנייה יותר השתחררנו וגם הגענו למצבים. רצינו לנצח, אבל גם נקודה זה בסדר לאור הנסיבות. עכשיו מתחילים לעבוד".

סילבס הוסיף: "יש פוטנציאל ודברים טובים, משם נתחיל את הדרך. המציאות לא להיט, אבל לצוות ולי יש את הכוח לשנות אותה. מתחילים לתת טיפה יותר דגש וננסה לעזור עם שחקנים מבחוץ, לעבות קצת את הסגל. יצאנו מעודדים מהמשחק, עצרנו רצף של תוצאות לא טובות. השבוע נתחיל לגעת בטאצ' שלנו ונתחיל לדחוף את הקבוצה קדימה".

הבלם עידו לוי: "לא פשוט להתחיל משחק כזה חשוב בפיגור אחרי 10 דקות. היינו קצת חסרי ביטחון, אבל אני שמח שהצלחנו להרים את עצמנו. במחצית השנייה נראינו אחרת לגמרי, הענו כדור והגענו למצבים. חבל שלא ניצחנו, אבל מסתכלים קדימה באופטימיות".

מאמן מ.ס. אשדוד, אלי לוי, עם מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס. שלומי גבאי
לוי וסילבס לפני הפתיחה/שלומי גבאי

באשדוד, מוחמד כנעאן העריך הערב כי הפציעה בגללה הוחלף כבר אחרי דקה במשחק הצהריים מול הפועל חדרה, אינה חמורה. כנעאן סיפר כי הרגיש כיווץ בשריר ברגלו וטען כי הוא נבע מעומס שהיה עליו בשל הסמיכות למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום רביעי בערב. כנעאן משוכנע כי יהיה כשיר למשחק גביע המדינה ביום שישי מול עירוני טבריה, אבל המאמן אלי לוי חושב שזה מוקדם מדי להעריך זאת. המאמן כעס על כך שלשחקניו היו בקושי 48 שעות כדי להתאושש בין שני המשחקים: "שיחקנו ברביעי בערב ושוב בשבת בצהריים. זו לא מנוחה אמיתית בין שני המשחקים".

בריאיון לאחר המשחק אמר לוי: "התחלנו מצוין, במחצית הראשונה הגענו למספיק מצבים בשביל להכריע. לאור החצי השני, התוצאה משקפת. זו הפעם הראשונה שאני אומר את זה, אבל הלו"ז לא נורמלי. אי אפשר לשחק ככה - בטח קבוצה שסיימה משחק ביום רביעי ב-22:00 וקובעים לה משחק ביום שבת ב-15:00. העייפות הכריעה את השחקנים, זה לא אנושי".

על חיזוק אמר מאמן אשדוד: "נחפש שחקנים, יש כאלה שאנחנו במו"מ איתם. נביא שחקנים שישדרגו אותנו, לא מכל הבא ליד. אני רוצה להאמין שבמשחק הקרוב יהיה לנו שחקן חדש".

הבלם גיל כהן: "התחלנו בדיוק כמו שסיימנו את המשחק הקודם נגד מכבי פתח תקוה - היינו טובים ודינמיים - ואז קיבלנו גול מריבאונד במצב נייח. אחרי זה היינו פחות במשחק. אני משוכנע שבמשחקים הבאים נתקן ונביא נקודות. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אבל בהמון משחקים לא היה לנו מזל ולא הייתה רגל מסיימת. מפה אין עוד הרבה הזדמנוית לתקן. ניתן הכול ונעשה הכול כדי לצבור נקודות".

עוד בוואלה!

אחרי שהודח מסגל חדרה: אשדוד תנסה לקדם את צירוף בוראר

לכתבה המלאה

בשבוע הבא יתקיימו משחקי גביע המדינה. לאחר מכן, במחזור אמצע השבוע, מ.ס. אשדוד תארח את בני ריינה והפועל חדרה תתארח אצל מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully