וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסדרה אשרת העבודה של מאטוביץ': "נמנע מקרה גלבאן 2"

20.1.2024 / 9:57

עו"ד שטיינברג טיפלה עבור מכבי חיפה במעמדו של עוזר המאמן, שחי בישראל כבר 12 שנים ואף תרם למאבקי ההסברה במלחמה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

עוזר מאמן מכבי חיפה דושאן מאטוביץ' קיבל אשרת עבודה מחודשת, לאחר שבחודשים האחרונים שהה בישראל ללא אשרת עבודה ובמועדון חששו שהוא יצטרך לעזוב את הארץ, כפי שקרה לפני מספר שנים לשחקן העבר פדרו גלבאן. מאטוביץ' חי בישראל עם משפחתו כבר מעל 12 שנים, תחילה כשחקן בחמש קבוצות שונות ובשנים האחרונות כעוזר מאמן. הוא דובר עברית ואף התגייס למאמצי ההסברה של המדינה שלנו בסרביה מאז פרוץ המלחמה, אך מצא עצמו ללא אשרת עבודה בשל מעבר בין מועדונים בשנים האחרונות ובקשות שלא טופלו.

לפני למעלה משנה פג תוקף האשרה שלו, ובמכבי חיפה הבינו שיש בעיה. המועדון גייס גם הפעם את עורכת הדין המומחית בתחום ההגירה ומעמד הספורטאים בישראל, ליאת שטיינברג, שטיפלה בבעיה שלא זכתה למענה טרם הגעתו של מאטוביץ' לירוקים. בבקשה שהוגשה על ידי שטיינברג הוסבר כי למאטוביץ' ומשפחתו קשר הדוק לישראל, הילדים גדלו כאן ודושאן עצמו תרם למאבק ההסברה מחוץ למדינה.

עורכת הדן ליאת שטיינברג. ., באדיבות המצולמים
עו"ד ליאת שטיינברג/באדיבות המצולמים, .

במשרד הפנים הבינו את הצורך בהארכת אשרת העבודה ובמכבי חיפה קיבלו לאחרונה את המכתב שאישר זאת, כאשר בין היתר נכתב כי משרד הפנים "שוכנע כי התקיימו נסיבות מיוחדות וחריגות של תרומת העובד לחברה בישראל".

עו"ד שטיינברג, שמטפלת בין השאר בייצוג זרים אחרים במועדון בכל הנוגע להסדרת מעמדים כתושבים בישראל, ביניהם עלי מוחמד, דניאל סונדגרן, אריק שוראנוב וג'וש כהן, שמחה בשמחתה של האלופה והסבירה כי החלטת משרד הפנים מעידה על הפעלת שיקול דעת וסמכות על ידי הגורמים המקצועיים. כך סיכמה את דבריה: "שמחה שנמנע מקרה פדרו גלבאן 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully