וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ביקרה את ילדי העוטף, מאור לוי חיזק את לוחמי הנח"ל

קבוצות הגברים והנשים של האדומים הגיעו למלון בשפיים. שחקן מכבי פתח תקוה תרם ציוד לבסיס בצפון. ערן זהבי ביקר פצועים בשיבא. מאטוביץ' בצעדה למען ישראל בבלגרד: "אסור לשתוק מול האלימות". הכדורסלן האמריקאי שחזר מאשקלון: "הרחובות כמו אחרי 9/11". עדכונים שוטפים

בווידאו: כוחות צה"ל נערכים להרחבת התקיפות/דובר צה"ל

המלחמה נכנסה ליומה התשיעי, ובעולם הספורט ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות. כאן נעביר לכם עדכונים שוטפים על התגובות בספורט הישראלי והעולמי.

ערן זהבי עם ליאור נרקיס בביקור פצועים בבית החולים שיבא. דודי קפלר 'הפרופסור' ומיכל אלבלק,
יוזמה מבורכת. ערן זהבי וליאור נרקיס עם הרב שי גראוכר/דודי קפלר 'הפרופסור' ומיכל אלבלק

21:40: ערן זהבי והזמר ליאור נרקיס, יחד עם הרב שמואל ביסטריצקי, רבה של סביון, הרב שי גראוכר יו"ר 'כלל ישראל', ואיש התקשורת איציק אוחנה, הגיעו לשמח ולעודד בשירה ובמתנות את פצועי המלחמה בבית החולים שיבא בתל השומר, זאת ביוזמתו של אוחנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ושחקניות הפועל תל אביב עם ילדי עוטף עזה בשפיים. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב וילדי עוטף עזה/אתר רשמי, הפועל תל אביב
שחקן מכבי פתח תקוה מאור לוי עם לוחמי הנח"ל. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
מאור לוי עם לוחמי הנח"ל/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

19:25: שחקני קבוצת הבוגרים והבוגרות של הפועל תל אביב, יחד עם מאמני מחלקת הנוער ונציגי ההנהלה, הגיעו לבקר את ילדי עוטף עזה שמתארחים במלון שפיים.

19:20: שחקן מכבי פתח תקוה מאור לוי הגיע לבקר בבסיס לוחמים של חטיבת הנח"ל בצפון, הביא להם המון אוכל, מטענים וציוד נוסף. לאחר מכן כתב בסטורי: "תודה על הזכות. שה' ישמור אתכם ואת כל חיילי צה"ל".

17:30: אחרי שחזרה לברזיל, שחקנית הכדורעף של מכבי הוד השרון, הברזילאית ביאטריס פאלמיירי שהגיעה לישראל בעונה שעברה ושיחקה בקרית אתא, סיפרה ל"גלובו" על המנוסה מתל אביב עם תחילת המלחמה: "זה היה נואש. אי אפשר להבין את זה עד שאתה שם ורואה הכל מקרוב. שמענו יירוט של טילים. זו הייתה נסיעה מאוד אינטנסיבית בחזרה מתל אביב, אבל אחריה חשנו הקלה רבה שיצאנו מלב הסערה והסכסוך, והכל יהיה בסדר".

15:57: ג'ורדן בוטאקה, קשר מ.ס. אשדוד ובעונה שעברה בהפועל ירושלים, סיפר בבלגיה: "היינו בנצרת לפני משחק בצפון ובאמצע הלילה העירו אותנו וסיפרו לנו שהחלה מלחמה. חזרנו לאשדוד ושמענו פיצוצים מעלינו לכל אורך הדרך, ראינו טילים ומטוסי קרב. זו נסיעה שבחיים לא אשכח. בפסטיבל היו שחקנים צעירים מהקבוצה הקודמת שלי שלא שרדו. זה בלתי נתפס".

15:00: בגלל המלחמה: איגוד ההוקי קרח העולמי העביר את אליפות העולם עד גיל 20 מישראל לבולגריה. משחקי בית ג' בדרג ב' אמורים היו להיערך בינואר הקרוב בהיכל הקרח בתנובות, אבל באיגוד בחרו שלא להמתין להתפתחויות וקיבלו החלטה מהירה. מנכ"ל ההיכל אלי אברמוביץ': "אנחנו כבר ערוכים ומוכנים לאירוח, אבל באיגוד העולמי לא הסכימו להמתין. אני מאוכזב, אבל מקווה שבעתיד נקבל שוב הזדמנויות להביא לתנובות אליפויות בינלאומיות בהוקי קרח".

15:15: אחרי שסיפר בריאיון באנגליה כי הוא "חושב על משפחתו של אבי כהן ז"ל", אקס ליברפול גרהאם סונס שוחח עם אלמנתו של כהן, דורית. "היום קיבלתי שיחת טלפון מרגשת, מחבקת ותומכת מגרהאם סונס, שחקן ליברפול האגדי, שביקש לחזק ולתמוך במדינת ישראל. אלוף, אין עליו", שיתפה דורית כהן.

14:50: עוזר מאמן מכבי חיפה דושאן מאטוביץ' ואנליסט הקבוצה בעונה שעברה אדם דיוויד שעבר עם ברק בכר לכוכב האדום, השתתפו בצעדת השלום לישראל בבלגרד שאורגנה על ידי ארגון "חבר, סרביה" והקהילה היהודית במדינה. הצעדה עברה ברחובות בלגרד והגיעה לנקודת ציון שבה שרו המשתתפים את "עושה שלום במרומיו" וחתמו בשירת התקווה. השניים, כמו גם המשתתפים האחרים, החזיקו שלטים עם תמונות של ניצולים, חטופים ונרצחים מפעולת הטרור.

מאטוביץ' אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "בימים קשים ומורכבים כאלה, חשוב שנפגין את מחויבותנו לערך חיי אדם. האירועים האחרונים והכל כך קשים שעברו על המדינה שלנו, ישראל, מזכירים לנו את הצורך החשוב בלהתאחד. אסור ששתיקה מול האלימות תהיה אופציה וחייבים לצאת נגדה".

12:50: שחקני הפועל באר שבע רועי גורדנה והראל שלום ביחד עם מנהל הקבוצה אביתר אילוז, הגיעו הבוקר לסבב מלונות בים המלח שם נמצאים אוהדים רבים של הקבוצה תושבי שדרות והיישובים מעוטף עזה. הם חילקו מתנות מהקבוצה ועשו פעילות עם הילדים שנמצאים כבר כמה ימים מחוץ לבתיהם (יניב טוכמן).

שחקני הפועל באר שבע רועי גורדנה, הראל שלום לצד מנהל הקבוצה אביתר אילוז בביקור של תושבי עוטף עזה. באדיבות הפועל באר שבע, צילום מסך
רועי גורדנה, הראל שלום ואביתר אילוז מבקרים את תושבי העוטף/צילום מסך, באדיבות הפועל באר שבע

12:30: הפועל חדרה שבה היום להתאמן ללא שחקניה הזרים שעזבו את הארץ. לאור המצב וכחלק מהסולידריות בימים אלה, הקבוצה הודיעה כי תאפשר לשחקני ליגת העל בלבד מהאזור, שמעוניינים לשמור על שגרת אימונים, להצטרף לאימוני הקבוצה החל ממחר. בנוסף נענתה הפועל חדרה לבקשת עירוני קרית שמונה להתאמן במגרש האימונים שלה.

12:25: נשיא התאחדות האתלטיקה העולמית לורד סבסטיאן קו ונשיא התאחדות האתלטיקה האירופית דוברומיר קראמרינוב הביעו את תמיכתם בישראל במכתב ליו"ר איגוד האתלטיקה בישראל עמי ברן. קו הבהיר כי מחשבותיו נתונות לאתלטים הישראליים ולאתלטיקה הישראלית כולה והציע את סיוע ההתאחדות העולמית במה שצריך. קראמרינוב מסר: "אנו מושיטים לכם את ידינו. התמלאנו בצער עמוק נוכח האירועים הטרגיים שעוברים עליכם בישראל בימים אלה. ברגעים אלה של מצוקה תהומית, אנחנו שולחים לכם רגשי אמפתיה וסולידריות כנים. דעו שהתאחדות האתלטיקה האירופית מוכנה לספק לכם כל סיוע ותמיכה שנחוצים לכם בשעה הקשה הזו. אנחנו כאן איתכם ובשבילכם".

עמי ברן הודה: "בימים קשים אלה אנחנו מודים מכל הלב לחברינו מהאתלטיקה העולמית ומהאתלטיקה האירופית על התמיכה וההזדהות איתנו. לקבל הודעות כאלה מסבסטיאן קו ומדוברומיר קראמרינוב נותן לנו את הכוח להמשיך ולהאמין שיעמדו לצידנו כאשר מנגד כוחות הרשע מנסים למחוק אותנו ואת ארצנו. אנחנו, באיגוד האתלטיקה, מברכים את כל חיילינו ואת כוחות הבטחון ומודים להם על המאמצים לשמור עלינו ועל המדינה".

ג'ארד ארמסטרונג, שחקן מכבי ראשון לציון. עילאי אלעד, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
ג'ארד ארמסטרונג כששיחק במכבי ראשון לציון/אתר רשמי, עילאי אלעד, מנהלת הליגה הלאומית

12:15: מנהלת הליגות גייסה שחקנים מכל קבוצות ליגת העל לסרטון משותף תחת הסיסמא: "לא ישברו אותנו, לא ינצחו אותנו, כולנו כחול ולבן, חזקים ביחד, מנצחים ביחד".

11:47: שחקנה האמריקאי-יהודי של אליצור אשקלון, ג'ארד ארמסטרונג, נחת בארה"ב אחרי טיסה ארוכה. אשקלון סופגת הפצצות בלתי פוסקות מאז תחילת המלחמה והשחקן בן ה-27 סיפר: "זה נראה כמו 9/11. הרבה בניינים נטושים ושרופים, ראיתי הרבה בתים שעולים באש. המקצוע שלי דורש ממני להישאר בכושר, אבל זה פשוט היה בלתי אפשרי בגלל ההנחיות".

בריאיון אחר, שערך לפני כמה ימים כשעדיין היה בישראל, אמר ארמסטרונג: "ישראל עושה הכול כדי להגן על עצמה. הדבר הראשון הוא ביטחון האזרחים. אם היא לא תילחם, חמאס ימשיך לנסות להרוג את כולם".

מכתב ארגוני האוהדים. ארגוני האוהדים, אתר רשמי
המכתב המלא של ארגוני האוהדים בישראל/אתר רשמי, ארגוני האוהדים

10:30: מספר ימים אחרי שדור תורג'מן שיתף כי בת דודתו עמית לוי ז"ל נרצחה, מכבי תל אביב שלחה חיזוק למשפחה: "המועדון, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והעובדים כואבים ומשתתפים בצער משפחת לוי ושחקן הקבוצה דור תורג'מן עם היוודע דבר מותה של עמית לוי ז"ל, שנרצחה בהתקפה על מדינת ישראל. ליבנו עם דור ומשפחתו, יהיה זכרה ברוך".

10:15: קשר מכבי תל אביב אייל גולסה שיתף פוסט שרץ ברשתות החברתיות ובו כתוב: "פעם היו פה משפחות שכולות, היום אנחנו מדינה שכולה. נראה אם יהיה לכם אומץ לריב עוד פעם בכביש ובתור לסופר, לצעוק על פקח, לקלל שוטר, להכות אוהד מקבוצה אחרת. נגמר הסרט שלנו רבותיי, זה או ביחד או להחזיר את המפתחות לבורא".

8:00: ארגוני האוהדים בישראל של מספר קבוצות מאירופה פנו למועדונים בדרישה לא לשתוק יותר בעקבות המתקפה על ישראל: "מודאגים מהשתיקה של מועדונים וההתאחדויות לנוכח המעשים שנראו בישראל בשבוע האחרון. טרוריסטים צמאי דם ביצעו מעשים מתועבים נגד אזרחים רק כי הם יהודים, רבים מהם היו אוהדי כדורגל".

"הקורבנות כללו, תינוקות, ילדים, ומבוגרים, ישראלים וזרים - לא חסו על אף אחד בפעולה המפלצתית הזו. המוח האנושי בקושי יכול לעכל את ממדי האימה. אלה לא פשעים רק נגד העם היהודי, אלא נגד האנושות. אנו מפצירים בכל ראשי המועדונים וההתאחדויות לקחת צד נגד הפעולות הללו ולכבד את הקורבנות בדקת דומיה בכל המשחקים המקומיים והבינלאומיים, זו חובתכם המוסרית לגנות את הפעולות הללו. אחרי השואה העולם אמר 'לעולם לא עוד', אך ההיסטוריה חזרה על עצמה".

6:35: לוחם ה-UFC הברזילאי מישל פריירה, עלה לקרב שלו אמש כשהוא עטוף בדגל ישראל, איתו חגג גם אחרי שסיים את הקרב בניצחון. "החלטתי להניף דגל ישראל כמחווה לחבריי הרבים בישראל, על רקע המלחמה", סיפר לאחר מכן. "צפיתי בהרבה סרטונים, והלב שלי נשבר. דיברתי עם אחד מחבריי והוא הראה לי סרטון של ילד שנפל בשבי החמאס. עכשיו כשיש לי ילד משלי, אני מבין כמה סרטונים כאלה שוברים את הלב, והרגשתי צורך להביע תמיכה".

6:31: בלבנון, שני מועדונים מהליגה השנייה ערכו מחווה משותפת לפני המשחק ביניהן. שחקנים מהקבוצות אקא אל אהלי וספורטינג BFA, לבשו מתחת למדים חולצות עם הכיתוב "שחררו את פלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully