וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן ומשפחתו החליטו לעזוב את ישראל

15.7.2019 / 16:30

פרקליטו של הארגנטינאי, עו"ד תומר ורשה, הוציא הודעה בה הודיע שגלבאן ומשפחתו החליטו שלא להמתין להכרעת בית המשפט בעניינם: "פדרו ומשפחתו לא מעוניינים להישאר בחוסר ודאות"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים שכינס פדרו גלבאן

עו"ד תומר ורשה, פרקליטו של פדרו גלבאן, הוציא היום (שני) הודעה לתקשורת בה הודיע שגלבאן ומשפחתו החליטו לעזוב את ישראל מרצונם, ולא להמתין להכרעת בית המשפט בעניינם. ורשה הוסיף בהודעתו: "משפחת גלבאן ציינה כי החליטה לעשות כן למרות התמיכה הרחבה שקיבלה מהציבור הרחב, ולמרות שההליך המשפטי בעניינה הצליח להשאירה בארץ בינתיים ועד להחלטה אחרת, בניגוד לעמדתו התקיפה של משרד הפנים".

ורשה המשיך וכתב בהודעתו: "פדרו גלבאן הוא שחקן מוערך ומעוטר, שחי בישראל כל השנים ככוכב כדורגל, והוא אינו מוכן שיתייחסו אליו ואל משפחתו בצורה שאינה מכבדת את מעמדו ותרומתו לספורט הישראלי. גלבאן ומשפחתו כמובן שהיו מעדיפים ששר הפנים יעניק להם מעמד קבוע בארץ, אך לאור סירובו העיקש של השר ולמרות הצו שקיבלו מביהמ"ש שמותיר אותם בישראל לצורך הדיון המשפטי, הם אינם מעוניינים להישאר בחוסר ודאות ומעדיפים להמשיך את חייהם המשפחתיים במקום אחר, בראש מורם".

עו"ד ורשה מסר כי הוא: "מצטער מאד על כך שמשפחת גלבאן החליטה לוותר על ההליך המשפטי, אך הוא בהחלט מבין זאת לאור הדרך המשפילה שמשרד הפנים נהג בהם, ובייחוד לאור האפלייה הקשה של גלבאן מול שחקנים אחרים. פדרו גלבאן ראוי ליחס טוב יותר ואני מאחל לו שיצליח בכל אשר יפנה".

הכדורגלן פדרו גלבאן עם בני משפחתו אחרי קבלת היתר העבודה בישראל. יותם רונן
החליטו לעזוב. פדרו גלבאן ומשפחתו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully