וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הביסה 0:3 את לאציו ותפגוש את נאפולי בגמר הסופרקאפ

תוראם כבש אחרי בישול של דימרקו בעקב, צ'לחנוילו הבקיע בפנדל ופראטזי חתם ניצחון גדול לנראזורי בחצי הגמר בערב הסעודית

תקציר: אינטר - לאציו 0:3/ספורט1

הושלמה תמונת הגמר של הסופרקאפ האיטלקי. אחרי שהאלופה נאפולי טיילה אתמול מול פיורנטינה, הערב (שישי) הגיע תורה של אינטר לצלוח את שלב חצי הגמר עם 0:3 על לאציו ולהבטיח את מקומה במשחק על התואר ביום שני.

בדומה למקבילה הספרדית, גם הסופרקאפ האיטלקי נערך בערב הסעודית בפורמט של חצאי גמר וגמר. המשחק המכריע בטורניר של ארץ המגף אולי יסמל גם את העברת הכתר, שכן הוא יפגיש בין האלופה המכהנת למוליכה הגאה של הסרייה א'.

לאציו הגיעה לערב הסעודית בכושר נהדר עם חמישה ניצחונות רצופים, אך הערב הוא הסתיים. באופן סמלי, אותו הרצף החל אחרי הפסד לאינטר. הנראזורי עלו בדקה ה-17 ליתרון אחרי מהלך קבוצתי יפה, שבמהלכו פדריקו דימרקו בישל במסירת עקב מבריקה למרכוס תוראם. הקאן צ'לחנוילו הכפיל בפנדל בדקה ה-50, ודוידה פראטזי השלים ערב מוצלח למחזיקת הגביע בדקה ה-87. מאוריציו סארי מובס מול המאמן שאותו החליף בתפקיד - סימונה אינזאגי.

הקאן צ'לחנוילו, שחקן אינטר. רויטרס
המוליכה ממשיכה להרשים גם הרחק מאיטליה. צ'לחנוילו/רויטרס

אינטר זכתה שבע פעמים בסופרקאפ והיא חולקת את המקום השני בטבלת כל הזמנים עם מילאן, כשלפניהן יובנטוס עם תשע זכיות. נאפולי זכתה פעמיים בתואר. הגמר ביום שני יהיה החמישי שלה בהיסטוריה - והראשון שלא נגד יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully