וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררה: נאפולי בגמר הסופר קאפ האיטלקי אחרי 0:3 על פיורנטינה

רצף המשחקים של האלופה ללא שער זכות הסתיים בערב הסעודית. סימאונה כבש ראשון, זרבין הוסיף צמד בדקות הסיום. איקונה החמיץ פנדל מנגד

תקציר: נאפולי - פיורנטינה 0:3/ספורט1

משחקי הסופר קאפ בערב הסעודית נמשכים. אחרי הקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה הספרדיות בתחילת השבוע, הערב (חמישי) בריאד נערך חצי הגמר הראשון בסופר קאפ באיטליה ובסיומו נאפולי הביסה 0:3 את פיורנטינה. האלופה ממתינה כעת לגלות אם תפגוש בגמר את אינטר או את לאציו, שיתמודדו מחר בערב (שישי, 21:00, ספורט1).

בשבת, במסגרת הליגה, גברה נאפולי 1:2 על נועלת הטבלה סלרניטנה הודות לשער בדקה ה-90 וכך עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא שער זכות, אבל היום גם חסרונו של הכוכב ויקטור אוסימן לא הורגש מול הוויולה, המדורגת רביעית בסרייה A שהגיעה אחרי שחילצה נקודה ביתית ב-2:2 נגד אודינזה.

אלסיו זרבין, שחקן נאפולי. GettyImages
צמד מאוחר שגמר את הסיפור. זרבין/GettyImages

ג'ובאני סימאונה בדקה ה-22 קבע 0:1 לנאפולי, אבל פיורנטינה קיבלה את ההזדמנות הגדולה שלה להשוות כאשר קיבלה פנדל לפני המחצית. לצערה, ג'ונתן איקונה בעט את כדור העונשין מעל השער והתוצאה לא השתנתה עד ההפסקה. בדקות האחרונות ניסתה פיורנטינה לחזור, נאלצה להשקיע את כל כוחה בניסיון לתקוף וספגה פעמיים מאלסיו זרבין שכבש בדקות 84 ו-86 וחתם את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully