וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלר יפתח כבלם בסכנין, מכבי פתח תקוה עם הזדמנות לשהר בהתקפה

המארחת תצטרך לאלתר לאור הפציעה של גנטוס, מנגד צפוי לפתוח החלוץ הוותיק בהיעדרו של טוקלומטי המורחק. קוז'וך: "נצטרך למצוא את הדרך לצאת מזה" (א', 19:00)

מחזור 18הסתיים21/01/2024
בני סכנין
  • חורי (75)
1:1
  • (60) לוגסי
מכבי פתח תקוה
תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:5/ספורט1

בני סכנין

הסגל הקצר ממשיך להקשות על בני סכנין. עידו וייר אמנם הגיע ממכבי נתניה כהחתמה הראשונה של ינואר, אבל במשחק מול מכבי חיפה נפצע מארון גנטוס. הקפטן (בהיעדרו של בירם כיאל) סובל מקרע במפשעה וייעדר בשבועות הקרובים, מה שמשאיר את סלובודן דראפיץ' עם חסן חילו כבלם היחיד בסגל. המגן השמאלי רותם קלר יפתח לצדו במרכז ההגנה לאור החיסרון של גנטוס, כשאביב סולומון יהיה המגן השמאלי ודור חוגי יוצב בחוד.

בסכנין יודעים שהפסד עשוי לקרב אותם לתחתית הבוערת ולסבך מאוד את המצב לקראת ההמשך. "בסוף אנחנו כרגע במצב סביר יחסית לכל מה שעובר עלינו", אמר שחקן בקבוצה, "אבל ניצחון מחר יהיה חשוב כדי שלא נתחיל להתקרב יותר מדי לקו האדום".

רותם קלר בני סכנין. קובי אליהו
בלם לעת מצוא. רותם קלר/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה

למרות חילופי המאמנים, מכבי פתח תקוה המשיכה להפסיד גם עם רן קוז'וך ומחר (ראשון, 19:00) תנסה לעצור את הרצף השלילי כשתתארח אצל בני סכנין. קוז'וך יחסר מחר את הבלם הפצוע לורנזו פרמאטי וכן את צמד המורחקים, הקשר גדעון אקווה והחלוץ הצעיר עידן טוקלומטי, שספג כרטיס אדום לאחר שהשתולל והשליך בקבוק לעבר אוהדי הקבוצה, מיד לאחר שהוחלף במשחק ההפסד לאשדוד. בן שהר צפוי לקבל הזדמנות בחוד במקום טוקלומטי ומרקו וולף ימשיך בשער.

ביומיים האחרונים נערכו לא מעט שיחות עם שחקני הקבוצה כדי להרים אותם מהמצב המנטלי בו הם נמצאים לאחרונה, בעיקר בשל ההפסד הדרמטי לאשדוד אחרי שהקבוצה ספגה שער כואב בדקה ה-97 ושוב יצאה בלי נקודות מהמשחק.

"קודם כל אין לנו ברירה ונצטרך למצוא את הדרך", אמר המאמן רן קוז'וך בתשובה לשאלה כיצד מרימים את השחקנים אחרי ההפסד הכואב לאשדוד. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה שעשינו בה הרבה דברים נכון ואותה אנחנו צריכים לקחת קדימה. בסופו של דבר אנחנו יוצאים למשחק מאוד קשה ונצטרך להיות שם ביחד ולעבוד קשה, ובעזרת השם לחזור עם תוצאה טובה. כל משחק מעכשיו עד סוף העונה יהיה חשוב מאוד להישארות שלנו והציפיות הן קודם כל להוריד את כמות הספיגות ואחר כך מה שנוכל להביא, זה מצוין".

עוד בוואלה!

חלון ינואר: כל השינויים של קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
בן שהר שחקן מכבי פתח תקוה בחימום. לירון מולדובן
פתח רק פעמיים העונה בליגה. בן שהר/לירון מולדובן

טריוויה

* מכבי פתח תקוה הביסה 1:5 את בני סכנין בסיבוב הראשון ותנסה להשלים דאבל עונתי ראשון עליה מאז 2017/18.

* בשלושת הביקורים האחרונים אצל סכנין, מכבי פתח תקוה הפסידה. הניצחון האחרון שלה היה בינואר 2019 עם 0:1 של תאי בריבו בדוחא. השריד היחיד מאז: מארון גנטוס שפתח בהרכב סכנין.

* בני סכנין ללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים וללא שער בשלושת האחרונים. לפני שלוש שנים הייתה לה בצורת שנמשכה שישה מחזורים.

* מכבי פתח תקוה הפסידה בתשעה מ-10 המחזורים האחרונים, פרט לדרבי בו ניצחה 0:2. היא מציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 37 שערי חובה.

* מכבי פתח תקוה ברצף של חמישה הפסדים. בעונת הירידה לפני שנתיים היו לה שישה הפסדים רצופים, כולל 1:0 לסכנין במשחק שנערך בקרית שמונה.

* כל שלושת המפגשים הקודמים בין סלובודן דראפיץ' לרן קוז'וך לא הוכרעו. דראפיץ' הגיע בכל פעם כמאמן קבוצה אחרת ופגש את מכבי נתניה, וכעת לראשונה קוז'וך הוא זה שהחליף קבוצה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: דוחא
קהל: 1049

המחזור ה-18 יסתיים ביום שני: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (20:00, ספורט4)

גמר גביע הטוטו ביום רביעי: מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:00)

חמישי עד ראשון: משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully