וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "בהתחלה לא הבנתי את גודל האסון, לא מנסה להתחנף"

שחקן מכבי חיפה התארח בפודקאסט "הפודיום" עם אורן יוסיפוביץ והתייחס לסערת הפוסט של אשתו: "הטיימינג לא היה נכון, היא פתחה את ביתנו למפונים". על הירוקים: "אוהב אותם יותר משחקנים שגדלו שם, זהבי כועס שלא באתי למכבי תל אביב, הקשר איתו נסדק"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

חצי השנה האחרונה הייתה ככל הנראה המורכבת ביותר בקריירה של דיא סבע. מאקס פקטור שהגיע בינואר ותרם לזכייתה של מכבי חיפה באליפות שלישית ברציפות, שחקן נבחרת ישראל לשעבר נדחק לשולי הרוטציה של מסאי דגו. לאחר מכן הגיעה המלחמה, והפוסט של אשתו של סבע שהובילה למהומת ענק סביבו. חודשים בודדים אחרי שחתם על חוזה ארוך טווח בכרמל, הירוקים ביקשו מסבע למצוא קבוצה חדשה כבר בחלון ההעברות של ינואר. הדבר טרם קרה, ובעקבות העזיבה של צ'ארון שרי בהשאלה, השבוע עלתה לדיון פעם נוספת השאלה בנוגע לעתידו במועדון.

בצל הסערה המתמשכת סביבו, דיא סבע הגיע לפודקאסט "פודיום" של אורן יוסיפוביץ ושיתף את אשר על ליבו. סבע סיפר על התקופה האחרונה, הפוסט והגינוי, האהבה למכבי חיפה וגם היחסים עם ערן זהבי.

להאזנה לפרקים של פודקאסט "הפודיום"

דיא סבע מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בעין הסערה. סבע/מאור אלקסלסי

על התקופה האחרונה: "אם פעם הגדרתי את הפציעות או הבידוד בסין כתקופות הכי קשות שעברתי - היום התקופה שאני עובר היא באמת הכי קשה, אין מה להשוות בין המקרים. תקופה לא פשוט עם הרבה מחשבות ודאגות ואני רואה גם את אשתי וכל המסביב, אבל אני גם לומד ממה שהיה וחושב על הדברים ומנסה למצוא את הפתרונות. אני מתאמן ועובד קשה אבל יודע שאעבור את זה".

על הפוסט: "אשתי שיתפה פוסט של מישהו יהודי ועשתה זאת ממקום הומאני. אני מודה - זה לא היה מתאים באותה תקופה, זה לא היה טיימינג נכון. אשתי היא אזרחית המדינה ולא אמרה משהו נגד המדינה. היא אמרה זאת ממקום של חמלה. הטיימינג היה לא נכון כי זה היה זמן לגנות. אשתי שלחה הודעות לאנשים מהדרום שהבית שלנו פתוח והם מוזמנים - אלו הערכים שאנחנו גדלנו עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוחמד אבו פאני עם דיא סבע שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
זיכרון רחוק. סבע ואבו פאני חוגגים אליפות/ברני ארדוב

הגינוי של האירוע: "אני מגנה את האירוע - לא כי קוראים לי דיא סבע ואני ערבי - אני מגנה אותו כבן אדם. ככה חונכתי ואלו הערכים שלי. לא מעניין אותי אם מדובר ביהודים או ערבים. המדינה חטפה מכה קשה. לא הייתי פה מהיום הראשון ובהתחלה לא הבנתי את גודל האסון. לאט לאט אתה מתחיל להבין. לא הגעתי כדי ללקק, להתחנף או כדי שחזירו אותי למכבי חיפה - אני רוצה שאנשים יידעו את האמת. גדלתי עם יהודים בפנימייה, חייתי עם יהודים כל החיים שלי. ציירו אותי כמשהו שהוא לא אני. אני יכול עוד יומיים לא להיות פה - אבל חשוב היה לי להגיד שאני כואב את האסון הזה".

על מכבי חיפה: "אני אוהב את המועדון הזה אהבת אמת - יותר מהרבה שחקנים שגדלו שם. הגעתי למכבי חיפה מאהבה נטו, זו התרגשות עצומה לשים את הסמל של מכבי חיפה. החלום שלי התגשם בגיל 30, חלום הילדות שלי כילד היה להיות שחקן מכבי חיפה. כששמתי את החולצה במשחק אימון וראיתי את הסמל, הרגשתי צמורמרת ואמרתי לעצמי שהיום אני מגשים את החלום שלי".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, בועט פנדל. ברני ארדוב
כעס שסבע לא הגיע לצהובים. זהבי/ברני ארדוב

התקופה בטורקיה: "ינואר התקרב וידעתי שאעזוב את טורקיה כי היה לי קשה בלי האישה והילדים. שלמתי 250 אלף יורו כדי לעזוב את סיבאספור. התחילו דיבורים עם אנקרה וחשבתי שאמשיך שם. בקשתי מרונן קצב (הסוכן) - אל תדבר איתי על חיפה, כי ברגע שיהיה חיפה - אני אגיע לשם".

השיחות עם ערן זהבי: "ערן הוא זה שהביא אותי לסין. אני חייב לו הרבה כי הוא זה שהביא אותי לשם. יש לו אישה מדהימה עם לב ענק והם קיבלו אותי כל כך יפה, עזרו לי בכל מה שרציתי. לכן להחזיר לו וללכת למכבי תל אביב זה בינגו - אבל החלטתי ללכת לחיפה והקשר שלנו נסדק מהאירוע הזה. אמרתי לו שאני מבין אותו, אבל האהבה שלי למכבי חיפה גוברת על הכל. אני יודע שהוא כועס, הוא אמר שהוא מבין אותי אבל הרגשתי שהוא כועס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully