וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תכריע בקרוב האם להחזיר את דיא סבע לסגל

18.1.2024 / 12:44

ברקע העזיבה הצפויה של צ'ארון שרי, גורמים בקבוצה העלו את הרעיון להחזיר את השחקן שמתאמן באופן קבוע. ראשי המועדון הם אלו שיקבלו את ההחלטה בסוגיה. הירוקים יחפשו זר חדש

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

מכבי חיפה נמצאת במומנטום מצוין ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים צימקה את הפער ממכבי תל אביב שבפסגה לשלוש נקודות. אלא שהיום (חמישי) צ'ארון שרי ייפגש עם הנשיא יעקב שחר והצפי הוא שהם יסכמו על עזיבה של הקשר הוותיק, שרוצה להתאחד עם משפחתו בהולנד ומחוזר על ידי הירנביין המקומית.

הצדדים ידונו באפשרויות של הפרידה, האם יהיה מדובר במעבר קבוע או בהשאלה עד סוף העונה, אבל ההערכה היא בכל מקרה ששרי יעזוב. במכבי חיפה יודעים שמדובר במכה מקצועית קשה ושיש צורך למלא את החלל, ואחת האופציות שעלו אצל חלק מאנשי המועדון היא להחזיר את דיא סבע לעניינים.

הקשר-חלוץ לא נכלל בתכניות המקצועיות מאז שפרצה המלחמה, בין היתר בגלל הפוסט של אשתו והכעס הגדול של האוהדים עליו. בינתיים סבע ממשיך להתאמן ואותם גורמים שהעלו את האפשרות להחזירו לעניינים, יעלו את האפשרות בפני ראשי המועדון שיצטרכו לקבל החלטה - האם להחזיר את סבע לסגל, או לעשות הכול כדי להיפרד עד סוף ינואר.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סיבוב פרסה, או עזיבה בינואר? סבע/מאור אלקסלסי

ללא קשר לסבע, בחיפה יחפשו זר נוסף כשכבר ביממה הקרובה צפויים בצוות המקצועי לשוחח עם גל אלברמן כדי לגבש החלטה באיזו עמדה הוא יהיה. "אין ספק שזו מכה מקצועית אדירה אם שרי אכן יעזוב", אמר גורם בקבוצה, "כרגע הכל מעורפל, אז אין החלטות על כלום. ברגע שיתבהר היום עניין צ'ארון, אז כל שאר הדברים יואצו".

בחיפה מחכים לתשובה סופית מתומר חמד שקיבל שחרור מהפועל באר שבע. בנוסף בקבוצה רוצים לפתור את המכשולים בעסקת דניל לסובוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully