וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית תארח טורניר סנוקר, עם המצאה של חוק חדש: כדור הזהב

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 12:30

הכסף קנה גם את הסנוקר: רוני אוסליבן והכוכבים הגדולים יגיעו לטורניר חדש בריאד, שיציג לראשונה ברייק מקסימלי של 167 נקודות ופרס כספי שמן למנצחים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

סבב הסנוקר העולמי הודיע כי ערב הסעודית תארח את טוניר הסנוקר הראשון שלה אי פעם - שבו תציג "כדור זהב" חדש שיכול להגדיל את הברייק המקסימלי ל-167 נקודות.

טורניר מסבב המאסטרס יתקיים בריאד בחודש מרץ, בהשתתפותו של אלוף העולם שבע פעמים רוני אוסליבן, שאמור להופיע בטורניר שיכלול 10 שחקנים בכירים, לצד אלוף העולם לשנת 2019, ג'אד טראמפ, והאלוף הנוכחי, לוקה ברסל הבלגי.

שחקן הסנוקר רוני אוסליבן לצד יריבו אלי קרטר. Richard Pelham, GettyImages
שחקן הסנוקר רוני אוסליבן לצד יריבו אלי קרטר/GettyImages, Richard Pelham

בטורניר יוצג הכדור ה-23 המוזהב, המכונה "הכדור של ריאד", שיהיה שווה 20 נקודות, עם זאת, ניתן להכניס אותו רק לאחר השלמת ברייק מקסימלי של 147 (כל 15 האדומים ולאחריהם שחור, ובסיום ניקוי השולחן). האירוע יהיה בן שלושה ימים בין התאריכים 4-6 במרץ.

בכך הסנוקר יצטרף לשורה של ענפי ספורט אחרים שמגיעים לסעודיה בשנים האחרונות, ויו"ר סבב הסנוקר העולמי סטיב דוסון, הצהיר במסע"ת לצד היועץ הסעודי טורקי אלשיך ואמרגני הספורט אדי הרן ובארי הרן על המהלך.

עוד בוואלה!

רוני אוסליבן שוב התפרץ: "הוא לא במצב נפשי טוב, ולא יודע מה הוא אומר"

לכתבה המלאה

דוסון אמר: "זו זכות גדולה עבור סבב הסנוקר העולמי לעבוד בשיתוף עם טורקי אלשיך, ולערוך אירוע בסעודיה בפעם הראשונה. זוהי פריצת דרך ענקית לסנוקר וכניסתו לטריטוריה חדשה, ואנו רואים בכך התחלה של הרפתקה חדשה עבור הספורט שלנו באזור. נזכה להביא את הספורט שלנו לעיר המדהימה ריאד, ועבור האוהדים המקומיים זו תהיה ההזדמנות הראשונה לראות כמה מהגדולים של הסנוקר בכל הזמנים".

אדי הרן אישר שהאירוע יכלול את שמונת השחקנים המובילים בעולם, כולל שני כרטיסי וויילד קארד, ופרס זכייה של מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully