וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוסליבן שוב התפרץ: "לא במצב נפשי טוב, לא יודע מה אומר"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 14:29

כוכב הסנוקר התפרץ על יריבו הוותיק אלי קרטר ("פאקינג סיוט, שיילך לטיפול"), האיגוד הודיע שנפתחה חקירה, קרטר זעם: "אני מרחם עליו"

רוני אוסליבן עם ברייק המאה ה-1,000 בקריירה/איגוד הסנוקר העולמי

רוני אוסליבן הוא ככל הנראה שחקן הסנוקר הטוב בכל הזמנים, אבל כולם בענף מכירים את הפתיל הקצר שלו וההתנהגות השנויה במחלוקת, והפעם "רוני רוקט" שוב מערוב בתקרית מתוקשרת אחרי חילופי דברים לא מכובדים עם יריבו הוותיק אלי קרטר.

הכל החל ביום ראשון, כאשר אוסליבן ניצח את קרטר בגמר טורניר המאסטרס 7:10 וזכה בתואר בפעם השמינית בקריירה. אחרי המשחק קרטר אמר על אוסליבן שהוא "התנהג בגסות סביב השולחן, ואף אחד לא ידבר על זה", והעיתונאים אמרו את הדברים לאוסטליבן, שהגיב במתקפה בוטה וחריפה.

'הוא צריך לעשות סדר בחייו המזוינים", אמר אוסליבן, "אני לא מתכוון להסתובב סביב זה יותר, ללכת על ביצים סביב מישהו כזה. הוא סיוט מטורף. לשחק סנוקר נגד מישהו כזה זה סיוט. הוא לא אדם נחמד. זו לא אווירה נעימה שהוא משאיר סביב השולחן. אמרתי את הקטע שלי, לא אכפת לי. אמרתי את זה עכשיו, סיימתי. אתה יודע איך הוא, כולם יודעים איך הוא. יש לו בעיות. למה יש לו פאקינג בעיות איתי?

"יש לו סכסוך איתי. יש לו בעיות, הוא צריך לסדר את חייו, הוא צריך ללכת לטיפול או משהו. הוא חייב לסדר את זה כי לא דיברתי איתו כבר 20 שנה".

שחקן הסנוקר רוני אוסליבן לצד יריבו אלי קרטר. Richard Pelham, GettyImages
מרתיחים אחד את השני. קרטר ורוני/GettyImages, Richard Pelham

קרטר אמר שהוא מרחם על אוסליבן ולדעתו המדורג ראשון בעולם "לא במצב כל כך טוב מבחינה נפשית". איגוד הסנוקר העולמי הודיע כי ההתפרצות של אוסאליבן נמצאת ב"בדיקה".

"זה לא משנה לי מה הוא אומר", אמר קרטר על יריבו, שלהם אכן סכסוך ארוך, "הוא אומר דברים שונים בימים שונים. אני לא חושב שהוא אפילו יודע מה עומד לצאת מהפה שלו בזמנים מסוימים. אני בעצם קצת מרחם עליו. אני לא חושב שהוא במצב כל כך טוב, מבחינה נפשית".

היריבות הלוהטת ארוכת השנים בין השניים רתחה במהלך משחק באליפות העולם ב-2018 בקרוסיבל כאשר אוסאליבן התנגש בקרטר ליד שולחן.

עוד בוואלה!

הסרט שחשף סיפור מדהים על רוני אוסליבן: התמוטט נפשית - וזכה בטורניר

לכתבה המלאה

באלכסנדרה פאלאס בטורניר המאסטרס ביום ראשון, קרטר ניהל חילופי דברים סוערים עם מישהו מהקהל, שצעק לפני המכה. קרטר, 44, אמר: "היו כמה דברים שקרו שם בחוץ שלא שמים לב אליהם. ובכן, הם לא נעלמים מהעין - כל אחד עם ראייה או מוח יכול לראות מה קורה. זה מגעיל, למען האמת. אף אחד לא רוצה להגיד כלום, נכון? (או'סליבן) מתנהג בגסות ליד השולחן וכל זה... זו התנהגות שערורייתית של איש מקצוע מוביל. אם זה יטאטוא מתחת לשטיח אז מבחינתי זה לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully