וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כדי לנצח כאן היינו צריכים לשחק משחק מושלם"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 23:42

מכבי תל אביב הובסה 89:72 נגד אולימפיאקוס ביוון, והמאמן נשמע מאוכזב: "לא היינו סבלניים, היינו צריכים לשחק יותר טוב בהתקפה. אם הייתם אומרים לי כשעזבנו את ישראל שזה יהיה המאזן שלנו, הייתי מופתע"

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הפסד היורוליג השני שלה ברציפות כשהובסה 89:72 בידי אולימפיאקוס בהיכל השלום והאחווה שבפיראוס. הצהובים ירדו בעקבות ההפסד למאזן של 12 ניצחונות מול עשרה הפסדים והם נמצאים באזור הפליי אין ומחוץ לשישייה הראשונה שמובילה ישירות אל הפלייאוף.

מכבי הופיעה למשחק ללא לורנזו בראון שסובל מכאבים בגבו, והתקשתה להיכנס למשחק בתחילתו, אלא שדקות טובות של תמיר בלאט וג'ון דיברתולומיאו הורידו אותה למחצית בפיגור 42:36 בלבד. פתיחת מחצית שנייה חזקה מאוד של היוונים, פתחה פער של 16 נקודות, מכבי עוד ניסתה לחזור אבל ללא הצלחה כשברבע האחרון ההפרש חוצה את רף 20 הנקודות. וויד בולדווין הוביל את קלעי מכבי עם 18 נקודות חלקם הגדול בגארבג' טיים ובאחוזים רעים, כשתמיר בלאט מוסיף 10 נקודות ו-7 אסיסטים.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Dragana Stjepanovic, אתר רשמי
"לאנשים יש זיכרון קצר, אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד". קטש/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic

"לאולימפיאקוס הגיע לנצח, הם שיחקו טוב יותר מאיתנו", סיכם בסיום מאמן מכבי עודד קטש במסיבת העיתונאים, "לאנשים יש זיכרון קצר, אולימפיאקוס הפסידה כמה משחקים, אבל זאת קבוצה טובה מאוד, כדי לנצח אותם כאן צריכים לשחק משחק מושלם. כשאנחנו נותנים להם 11-12 התקפות יותר בגלל ריבאונד התקפה ואיבודי כדור, קשה מאוד לנצח. נלחמנו וחזרנו למשחק פעמיים, אבל הם התחילו את המחצית השנייה עם שלוש ארבע זריקות גדולות, ואנחנו החטאנו זריקות. היינו צריכים לשחק יותר טוב בהתקפה אבל צריך לשחק בפוקוס 40 דקות כדי לנצח אותם. יש לנו לוח משחקים משוגע, משחקים כל יומיים, מחכים ליום שבת".

קטש נשאל האם הוא מרוצה מהמצב של קבוצתו ביחס למצב במדינה ואמר: "המצב בישראל קשוח, אני לא מדבר על כדורסל, רגשית זה קשה. מבחינת כדורסל הכל משוגע. יש לנו לוח משחקים משוגע כי דחינו משחקים ועברנו לבלגרד, הכל שונה. לפעמים אני תוהה איך, אבל הצלחנו למצוא דרך לנצח משחקים, ואם היית אומר לי כשעזבנו את ישראל שנהיה במצב הזה, הייתי מופתע. הקבוצה התרכזה בכדורסל, והחלטנו שלא להשתמש בסיטואציה הזאת כתירוצים. יש לנו הרבה המשכיות מהעונה שעברה, וזה שמר אותנו במשחק, אבל זה לא קל. אנחנו הולכים לשחק כל יומיים, אבל אני בוטח בשחקנים, יש לנו חבורה מיוחדת".

מכבי רשמה רק 13 אסיסטים, ומאמן מכבי סירב לייחס זאת רק לחסרונו של לורנזו בראון: "כשאנחנו משחקים בדרך הנכונה, יש לנו יותר אסיסטים. זה שילוב של החיסרון של לורנזו ושל זה שלא היינו מספיק סבלניים. אבל זה גם קשור להגנה של אולימפיאקוס, ההגנה שלהם נותנת מצבים שונים, אבל היינו צריכים להיות יותר סבלניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully