וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעמד צד אחד: מכבי תל אביב הובסה 89:72 בחוץ מול אולימפיאקוס

הצהובים שחסרו את לורנזו בראון רדפו כל המשחק אחרי היוונים, שסגרו עניין עם ריצת 0:9 בפתיחת הרבע האחרון. בולדווין הוביל עם 18, קנאן ופיטרס כיכבו אצל המארחים, שחגגו מחוץ לקשת

עונת היורוליג של מכבי תל אביב נמשכה באולם השלום והאחווה עם תבוסה קשה, 72:89 נגד אולימפיאקוס החזקה. אחרי ההפסד ליוונים בסיבוב הקודם, הקבוצה של קטש קיוותה להשיג מעין נקמה וגם ניצחון שהיה משפר את מצבה אחרי ההפסד הדרמטי לפרטיזן. אלא שללא לורנזו בראון, מכבי פשוט לא עמדה בקצב של היוונים, שפתחו בסערה עם 7:20 מהיר ולא הביטו לאחור. מכבי תל אביב אומנם הצליחה לקזז מעט את ההפרש לחד ספרתי, אבל לא באמת סיכנו את ניצחונם של היוונים, שפתחו את הרבע הרביעי עם ריצת 0:9 ויתרון שיא של 21 נקודות, שלמעשה הכריע את המשחק הזה.

ווייד בולדווין הוביל הוביל את הצהובים עם 18 נקודות, אבל רובן היו כשהמשחק כבר הוכרע והוא הציג יכול פושרת עם 5 מ-12 מהשדה ו-4 איבודים. תמיר בלאט ובונזי קולסון הוסיפו 10 כל אחד, אבל נעלמו ברבע האחרון שבו מכבי נתקעה על 15 נקודות בלבד. מנגד, אולימפיאקוס נהנתה מהצגה של ניקולה מילוטינוב שרשם דאבל דאבל מרהיב של 20 נקודות ו-20 ריבאונדים. אייזאה קנאן הוסיף 20 משלו ואלק פיטרס תרם 17 ליוונים העדיפים. מכבי תל אביב תצטרך ללקק את הפצעים ולהתאושש עד ליום שבת, שבו היא תפגוש את הפועל תל אביב לדרבי לוהט בליגה.

תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
לא הצליח להושיע. תמיר בלאט/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאולימפיאקוס, שטסה ל-2:9 מהיר עם שלשה של כנאן וסלים של מילוטינוב, שחגג מול הצבע הצהוב. בלאט ניסה להחזיר את הצהובים לעניינים עם שלשה, אבל מכבי לא מצאה תשובה למילוטינוב וקנאן, ששלשה שלו העניקה יתרון שיא של 7:20 למארחים. תמיר בלאט קלע שלשה שנייה, אבל פפניקולאו צלף מנגד. אלא שממש לקראת סוף הרבע הראשון הבליח לו ג'ון דיברתולומאו עם שתי שלשות רצופות וסל של ריברו קבע: 18:26 ליוונים בתום הרבע הראשון.

מכבי תל אביב המשיכה בקיזוז ההפרש גם בפתיחת הרבע השני. ריברו קלע בצבע, היוונים החטיאו ושלשה ראשונה של בולדווין קבע שוויון 28. אלא שכאן מכבי תל אביב נעצרה. מיטרו לונג צלף שלשה מנגד וסל של מילוטינוב השלים ריצת 0:6 והחזיר את היוונים לשליטה. מכבי תל אביב לא נתנה לאורחים לברוח. תמיר בלאט קלע סל קשה, סורקין חסם את פטרושב, אבל שלשה של וויליאמס גוס קבעה 34:39 למארחים. מכבי הלכה לריברו, שהיה יעיל בצבע. השלשות לא נכנסו ליוונים, אבל מילוטינוב לקח ריבאונד התקפה וקלע מהקו. מנקו החטיא שלשה ופפניקולאו קבע מהקו: 36:42 ליוונים בהפסקה.

רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
לא הורגש. רפי מנקו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

רומן סורקין קלע בפתיחת הרבע השלישי, אבל אז היוונים הסתערו עם שלוש שלשות רצופות של פיטרס, קנאן ו-וולקאפ שהובילו ריצת 0:9 מהירה והעניקו ליוונים שוב יתרון דו ספרתי. רומן סורקין קלע שלשה נדירה למכבי תל אביב, אבל ווקאפ צלף עוד אחד מנגד והעניק ליוונים 41:57 מבטיח. מכבי תל אביב, שחסרה כאמור את בראון, סבלה גם מיכולת חלשה של בולדווין שלא היה פקטור ברבע הזה וקלע סל ראשון ברבע רק 2:23 דקות לסיומו. אלא שבצד השני השני היוונים חגגו עם מבול שלשות - אחת של פיטרס והשנייה של פפניקולאו וההפרש צמח ל-50:67. שלשה קשה מאוד מנגד של ווב הותירה תקווה קטנה וקבעה 69:57 לאולימפיאקוס בסוף הרבע השלישי.

פתיחת הרבע הרביעי למעשה גמרה את המשחק מבחינת מכבי תל אביב. היוונים עשו ריצת 0:9 מהירה כשסל של לרנדזאקיס קובע יתרון שיא של 57:78, ממנו למכבי תל אביב לא היה שום סיכוי לחזור. אולימפיאקוס עשתה מה שהיא רוצה ונקודות של בולדווין מהקו קבעו 72:89 קליל לאולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully