וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי המאה: אתלטיקו ניצחה 2:4 בהארכה והעיפה את ריאל מהגביע

גריזמן (100) בביצוע אדיר וריקלמה (119) סגרו עניין והעלו את הקולצ'ונרוס לרבע הגמר על חשבון מחזיקת הגביע, 8 ימים אחרי ה-5:3 בסופרקופה. לינו (39) כבש ראשון, אובלק (עצמי, 45+1) איזן, מוראטה (57) השיב את היתרון וחוסלו (82) כפה הארכה

תקציר: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:4 (גביע המלך)/ספורט1

תמונת שמינית גמר גביע המלך בספרד הושלמה הערב (חמישי). שעה קלה אחרי שברצלונה גברה 1:3 על סלמנקה, נערך שוב הדרבי הגדול של מדריד בין אתלטיקו לריאל, שמונה ימים אחרי ה-3:5 המטורף בחצי גמר הסופרקופה הספרדי בערב הסעודית, רק שהפעם היו אלו הקולצ'ונרוס שיצאו עם ידם על העליונה, ניצחו 2:4 בתום הארכה והפעם היה תורם לחגוג ניצחון מטורף בדרבי - על חשבון מחזיקת הגביע שעפה.

אתלטיקו מדריד כבר כבשה העונה שלישייה וניצחה את ריאל מדריד באצטדיונה הביתי, זה קרה בספטמבר במסגרת הליגה, אבל היום היא עשתה זאת עם רביעייה ורק לאחר 120 דקות, אחרי ששמטה פעמיים יתרון, אבל בסופו של דבר השיגה את הכרטיס לרבע הגמר והובילה לכך שהבלאנקוס איבדו תואר ראשון העונה. יש לציין שדרבי נוסף ביניהן ייערך שוב בתחילת פברואר במסגרת הליגה.

סמואל לינו, שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
לינו ניצל טעות של רודיגר לשער יתרון/GettyImages
שחקני ריאל מדריד לוקה מודרריץ' ואנטוניו רודיגר חוגגים. רויטרס
אובלק שגה והבלאנקוס חזרו עוד לפני המחצית/רויטרס

כמו לפני שמונה ימים בערב הסעודית, הפעם אוהדי המדרידאיות זכו לראות מקרוב את הטירוף בין השתיים. זה החל בדקה ה-39 כאשר סמואל לינו ניצל שגיאה של אנטוניו רודיגר כדי להעלות את אתלטיקו מדריד, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השוער יאן אובלק יצא רע לכדור חופשי של מודריץ' והבקיע לשערו שלו.

אתלטיקו לא נלחצה ושבה ליתרון בדקה ה-57, אז היה זה אנדריי לוני ששגה, אלברו מוראטה אמר תודה והכניע את השוער של הבלאנקוס. חוסלו בדקה ה-82 נהנה מבישול אדיר של ג'וד בלינגהאם, קבע 2:2 ולמעש הכפה הארכה. בדקה ה-100 אנטואן גריזמן בביצוע מרהיב קבע 2:3, ריאל מדריד ניסתה לחזור בכל כוחה ובדקה ה-119 הסיפור נגמר כאשר ממפיס דפאי השאיר את רודריגו ריקלמה לבד מול השוער והוא קבע 2:4 בסיום, כל הדרך לרבע גמר הגביע על חשבון זוכת העונה שעברה, שהעיפה אותה ברבע הגמר של 2022/23.

לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד. GettyImages
ריאל מדריד שוב נקלעה לפיגור בדרבי/GettyImages
חוסלו, חלוץ ריאל מדריד. רויטרס
חוסלו מנע הפסד ושלח את המשחק להארכה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: איזו החמצה גדולה של ריאל. בלינגהאם במבצע אישי חדר לרחבה ובעט ברגל שמאל למשקוף, ויניסיוס לא הצליח לתרגם את הכדור החוזר לשער יתרון כאשר בעט החוצה.

דקה 17: הפעם אובלק הציל את אתלטיקו מניסיונות של רודריגו ו-ויניסיוס אחד אחרי השני/

דקה 18: אתלטיקו דרשה פנדל על נגיעת יד ובצדק לא קיבלה, גריזמן נגח כדור חלש שלא הקשה על לונין.

דקה 39: גול! 0:1 לאתלטיקו מדריד. דה פול הרים לרחבה ורודיגר ניסה להרחיק, אבל בלם ריאל מדריד בניסיון להרחיק עם הראש מסר לסמואל לינו שהכניע את לונין ממטרים ספורים.

דקה 45+1: גול! עוד לפני ההפסקה הגיע השוויון של הבלאנקוס. מודריץ' הרים כדור חופשי לרחבה, אובלק יצא רע ובניסיון לתפוס את הכדור, הבקיע לשערו שלו. שער עצמי ו-1:1 עוד לפני המחצית.

ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדיד. GettyImages
המילה האחרונה הייתה של גריזמן. בלינגהאם מתוסכל/GettyImages
אנטואן גריזמן, חלוץ אתלטיקו מדריד. רויטרס
גריזמן חוגג העפלה לרבע הגמר על חשבון היריבה העירונית/רויטרס

דקה 57: גול! אתלטיקו שוב מובילה וזה שוב קורה אחרי טעויות בהגנה. כדור שהוגבה לרחבה פגע בשחקן ריאל ושינה כיוון, רודיגר השאיר ללונין, שיצא רע והדף על רגלו של רודיגר, הכדור הגיע אל מוראטה שגלגל שכמעט מקו השער לרשת החשופה.

דקה 75: המשקוף שוב הציל את אתלטיקו. רודריגו מצא את ויניסיוס, שכבר הכניע את אובלק, אבל הכדור לא נכנס.

דקה 81: אתלטיקו הייתה צריכה לגמור את הסיפור, אבל לונין הגיב מצוין וסגר את הפינה לניסיון של מוראטה מתוך רחבת החחמש.

דקה 82: גול! ריאל מדריד שוב חזרה מפיגור! בלינגהאם בכדור רוחב חכם הציב את חוסלו לבד מול השער והוא נגח פנימה את ה-2:2. לאחר בדיקת VAR ארוכה בניסיון לבדוק אם היה נבדל, השוער אושר.

דקה 100: גול! עשר דקות בתוך ההארכה, ביצוע מושלם של אנטואן גריזמן ואתלטיקו מדריד ב-2:3. הצרפתי פרץ מאגף ימין, נכנס לרחבה ומזווית קשה מצא ברגל שמאל את החיבורים הרחוקים של לונין.

דקה 110: בלינגהאם כמעט קבע 3:3, אבל הניסיון שלו לא היה מספיק חזק כדי לאיים על אובלק.

דקה 119: גול! זה נגמר. ממפיס דפאי מסר לרודריגו ריקלמה, שנשרא לבד מול לונין וסגר עניין. 2:4 לאתלטיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully