וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נחלצה מפיגור מול סלמנקה, ניצחה 1:3 ועלתה לרבע הגמר

הקבוצה מהליגה השלישית בספרד עלתה ליתרון מפתיע כעבור 31 דקות, אבל טורס (45) איזן, קונדה (69) הפך ובישל לבאלדה (73) ונמנעה סנסציה בגביע המלך

תקציר: סלמנקה - ברצלונה 3:1 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

ברצלונה התקשתה בסיבוב הקודם בגביע המלך בספרד ועלתה שלב רק בתום 90 דקות מותחות שהסתיימו בניצחון 2:3 על ברבסטרו מהליגה הרביעית, ואם מישהו ציפה שהערב (חמישי) הדברים ייראו אחרת מול אוניוניסטאס דה סלמנקה, הוא התבדה. ברצלונה כצפוי עלתה לרבע הגמר, אבל רק אחרי שהשלימה מהפך ב-1:3 על היריבה מהליגה השלישית.

התקשורת הקטלאנית מדווחת בימים האחרונים שוב ושוב על כך שמעמדו של צ'אבי בברצלונה יציב, אבל הלחץ בכל זאת הולך וגובר בעקבות ההפסד 4:1 לריאל מדריד בגמר הסופרקופה הספרדי והניצחון הלא משכנע היום בוודאי לא יוסיף למצבו שלו ושל הקבוצה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ז'ול קונדה אנדראס כריסטנסן. GettyImages
הכוכבים עלו, שחקני ההכנה הכריעו. שחקני ברצלונה חוגגים בסלמנקה/GettyImages

בסיבוב הקודם סלמנקה הדהימה את ויאריאל וגם היום הייתה בדרכה הנכונה לסנסציה כאשר אלברו גומס כבש בבעיטת יעף יפהפה שהכניעה את איניאקי פניה בחלוף 31 דקות מהפתיחה, אבל הקטלאנים, למזלם הגדול, חזרו למשחק בדקה ה-45 אחרי שפראן טורס רץ יותר מחצי מגרש לבדו כל הדרך אל השער - הפקרות מוחלטת של המארחת הצנועה שבמקום להסתגר ניסתה להפתיע.

צ'אבי, שחסר את רונאלד אראוחו ולאמין ימאל המורחקים, העלה למחצית השנייה במפתיע את פאו קובארסי בן ה-16 על חשבון אנדראס כריסטנסן, אבל השינוי המשמעותי הגיע בדקה ה-61, אז כדי לגמור עניין העלה את רוברט לבנדובסקי, אילקאי גונדואן ופדרי. בסופו של דבר היה זה קובראסי שבדקה ה-69 בישל לז'ול קונדה שכבש בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה וקונדה בעצמו בישל כעבור ארבע דקות לאלחנדרו באלדה, שבעט למשקוף ופנימה וקבע את תוצאת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully