וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ הולך וגובר, דיווח: "צ'אבי מאבד את חדר ההלבשה בברצלונה"

למרות ההצהרות של ראשי ברצלונה על כך שהמאמן לא יפוטר, ב-ESPN טוענים שחלק מהשחקנים יוצאים נגדו. בספרד מדווחים: אם צ'אבי יפוטר, הוא יוותר על יתרת שכרו כדי להקל על המועדון

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

התבוסה המשפילה 4:1 בידי ריאל מדריד ביום ראשון היתה רגע של שפל מבחינתו של צ'אבי. המאמן, שכלפי חוץ משדר קור רוח וגם כשחקן היה מנהיג על המגרש ובחדר ההלבשה, מרגיש כבר את הלחץ שמחלחל ואולי את החבל שמתהדק סביב צווארו. התבוסה בסופר קאפ הספרדי היתה המשך ליכולת הלא טובה גם בליגה ובספרד כבר מתחילים לדבר על כך שהמאמן "מאבד את חדר ההלבשה", כאשר השחקנים חלוקים בין אלו שתומכים במאמן לאלו שישמחו לראות אותו מסיים את דרכו במועדון שבו הוא גדל ועשה קריירה מופלאה כשחקן.

ב-ESPN מדווחים שזו לא רק התבוסה בקלאסיקו שגרמה לערעור במעמדו של המאמן. אלא שחלק מהשחקנים מטילים ספק בטקטיקה של צ'אבי וההרכבים שהוא מעמיד. ברצלונה כשלה העונה עם הפסדי בית לשתי המוליכות ריאל מדריד וג'ירונה והיא כמעט שלא תחרותית בליגה, כשבליגת האלופות היא נהנתה מבית קל במיוחד.

הטענה המרכזית נגד צ'אבי היא שהוא נותן אמון עיוור בשחקנים שלא מספקים את הסחורה העונה והיו באנקרים גם בעונה שעברה, שחקנים כמו רוברט לבנדובסקי שמתקשה העונה לכבוש וגם ז'ול קונדה, שרשם מופע אימים בקלאסיקו והוא חלש מתחילת העונה.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. GIUSEPPE CACACE/AFP, GettyImages
עונה מתסכלת מאוד. צ'אבי מאוכזב/GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP

בספרד מאידך ממשיכים להתעקש על כך שמעמדו של צ'אבי יציב, אך יחד עם זאת מדווחים שהמאמן לא יערים קשיים אם יפוטר ולא ידרוש את שכרו עד סוף ה עונה. ב"רדיו קטלוניה" מדווחים ש"השחקנים עומדים מאחורי צ'אבי". אלא שלמרות הדיווחים הללו, מעידה נוספת של ברצלונה בליגה ובטח שהדחה על ידי נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, תגרום לכסאו של המאמן המוערך לרעוד מחדש ודיבורים על חוזה חדש יירדו מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully