וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כל הקופה: ריאל מדריד השפילה 1:4 את ברצלונה בדרך לתואר

ויניסיוס חגג שלושער (7, 10, 39) ראשון בקלאסיקו מאז 95', רודריגו השלים (64) והבלאנקוס זכו בסופר קופה. לבנדובסקי (32) רק הקטין את התבוסה

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

לפני שנה טיילה ברצלונה לניצחון 1:3 על ריאל מדריד בדרך לזכייה בסופר קופה, במפגן דומיננטיות שסימל את יחסי הכוחות בספרד בעונה שעברה. הלילה (ראשון) סגרו הבלאנקוס מעגל בדיוק באותו המעמד, ופירקו 1:4 את היריבה המושבעת בקלאסיקו, כדי לזכות בתואר הראשון של העונה ולהניף את גביע הסופר קופה בפעם ה-13 בתולדות המועדון. ויניסיוס חגג את השלושער השני שלו בקריירה, רודריגו שבישל לו את השני התכבד בשער הרביעי, ורוברט לבנדובסקי רק צימק זמנית בשער שיישכח מהר מאוד בתוך ההשפלה המתמשכת שהעונה הזו מהווה עבור הקטלאנים.

ויניסיוס הכה את בארסה עם צמד תוך 178 שניות בדקות 7 ו-10. מאז 1953 לא קרה ששחקן ריאל מדריד הבקיע צמד תוך 3 דקות או פחות בקלאסיקו. גארי ליניקר, במדי ברצלונה, היה האחרון שהרשית פעמיים ב-10 הדקות הראשונות במפגש בין הקבוצות. הברזילאי גרם לקבוצה של צ'אבי לשלם בריבית על תצוגה הגנתית מזעזעת, בראש ובראשונה של ז'ול קונדה שנראה כאילו הוא טועה בכל פעולה שלו במשחק, וגם של רונאלד אראוחו שבנוסף להכל הורחק ולא ישחק מול סלמנקה בגביע.

ריאל מדריד זוכת הסופר קופה. Yasser Bakhsh, GettyImages
תואר ראשון העונה - וכמה שהוא מתוק/GettyImages, Yasser Bakhsh
שחקני ריאל מדריד חוגגים. FAYEZ NURELDINE/AFP, GettyImages
קרנבל שערים. ריאל מדריד חוגגת/GettyImages, FAYEZ NURELDINE/AFP

פנדל שביצע הבלם האורוגוואי על ויניסיוס אפשר למספר 7 בלבן להשלים שלושער ראשון בקלאסיקו מאז 1995, אז עשה זאת איבן סמוראנו במדי הבלאנקוס. זה קרה רק 7 דקות אחרי שלבנדובסקי צימק וכבש שער 4 ב-4 הופעות בסופר קופה, אבל זה רק הקטין את התבוסה שהוסיפה עוד פרק שחור לעונה עגומה למדי מבחינת הבלאוגרנה.

ריאל מדריד כבשה רביעייה שנייה בשלושת מפגשי הקלאסיקו האחרונים, כשהיא תחזור לליגה היא תוכל לפתוח פער על ג'ירונה הודות למעידה של השנייה בטבלה היום, וביכולת הזאת - עם שלישייה התקפית לוהטת כמו ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס ורודריגו, ועם הביטחון המלא שקרלו אנצ'לוטי נהנה ממנו בעמדת המאמן אחרי הארכת החוזה הטרייה - לא מופרך לדמיין את ריאל מדריד זוללת גם את שלושת התארים הבאים שהיא תתחרה עליהם העונה.

רגע ההנפה

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. Yasser Bakhsh, GettyImages
שלושער ראשון בקלאסיקו מאז 1995. ויניסיוס/GettyImages, Yasser Bakhsh

מהלך המשחק

דקה 5: מסירת עומק של גונדואן השאיר את טורס מול לונין, החלוץ גלש אבל לא הצליח לייצר סיומת טובה.

דקה 7: 0:1 לריאל מדריד! בלינגהאם השחיל מסירה ענקית לויניסיוס, קונדה פספס את הכדור והברזילאי דהר קדימה, חלף על פני פנייה בכדרור וגלגל לרשת.

דקה 10: 0:2 לריאל מדריד! מסירה ארוכה של רודיגר שחררה את רודריגו באגף ימין, הברזילאי העביר רוחב אל ויניסיוס שברח לאראוחו, זרק את הגוף קדימה ודחק את השני. ברצלונה המומה.

שחקני ברצלונה תופסים את הראש. רויטרס
תמונה אחת מסכמת את מה שעוברת ברצלונה/רויטרס

דקה 11: ברצלונה כמעט הגיבה. שיתוף פעולה מוצלח בין גונדואן לפדרי סידר לטורס מצב בעיטה, הוא שחרר בעוצמה והרעיד את המשקוף. לבנדובסקי הגיע לריבאונד ולונין הדף אותו לקרן.

דקה 27: פדרי שלח את טורס לאחד על אחד במסירה גדולה לעומק, החלוץ סגר לעצמו את הזווית עם נגיעה אחת יותר מדי ובעט שטוח באלכסון - לונין הדף עם הרגל.

דקה 32: ברצלונה צימקה ל-2:1! מנדי לא הרחיק מספיק טוב בנגיחה, לבנדובסקי התחבר לכדור שנחת לו על רגל ימין מהאוויר והפציץ פנימה.

רוברט לבנדובסקי חוגג שער של ברצלונה. Yasser Bakhsh, GettyImages
שמחה שהחזיקה דקות ספורות. לבנדובסקי/GettyImages, Yasser Bakhsh

דקה 39: 1:3 לריאל מדריד! אראוחו תפס את ויניסיוס שניסה להגיע לכדור גובה, פנדל נשרק לזכות הבלאנקוס והברזילאי השלים שלושער מהנקודה הלבנה.

דקה 45+4: רודיגר הרחיק כדור קרן, זה נחת אצל פדרי שהניף את רגל שמאל בחיפוש אחר המסגרת - ופספס אותה במעט.

דקה 64: 1:4 לריאל מדריד! קונדה יירט את כדור הרוחב של ויניסיוס מצד משאל, אבל למעשה סידר לרודריגו זווית נוחה והאחרון הכניע את פנייה בדרך להגדלת התוצאה.

שחקן ברצלונה רונאלד אראוחו מורחק בקלאסיקו. Yasser Bakhsh, GettyImages
רק זה היה חסר. אראוחו מורחק/GettyImages, Yasser Bakhsh

דקה 71: אראוחו, שספג צהוב בפנדל במחצית הראשונה, ביצע עבירה נוספת על ויניסיוס ובעקבותיה הורחק בכרטיס צהוב שני.

דקה 79: קונדה איבד במרכז המגרש לקרוס, שהוציא את דיאס למתפרצת. הקשר כשל בניסיון ההבקעה הראשון, בלינגהאם נעצר בקו השער על ידי קונדה ופדה ואלוורדה לא מצא את המסגרת בכדור החוזר.

דקה 80: הזדמנות גדולה לז'ואאו פליקס ברחבה, הסיומת הייתה למרכז השער ולונין הדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully