וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירונה עלתה לפסגה, אך אלמריה סחטה ממנה נקודה מפתיעה

הקבוצה היחידה שעוד לא ניצחה בספרד שלטה בבית וסיימה ב-0:0 מול הקטלאנים, שהשלימו משחק שני בלבד העונה בלי לכבוש. ולנסיה ניצחה 1:4 את קאדיס

תיקתקנו, 14.1/ספורט1

אמנם האירוע המרכזי בכדורגל הספרדי היום (ראשון) הוא גמר הסופר קופה בין ריאל מדריד לברצלונה (21:00, ספורט1), אבל בליגה שיחקה אחת המועמדות לאליפות - ורשמה מעידה מפתיעה: ג'ירונה סיימה רק ב-0:0 אצל נועלת הטבלה אלמריה. ולנסיה ניצחה 1:3 את קאדיס ועלתה למקום השמיני.

אלמריה - ג'ירונה 0:0

למרות שהנקודה העלתה את הקטלאנים לפסגה, לריאל משחק חסר והיא תוכל לפתוח פער כשתחזור לליגה. זו הפעם השנייה בלבד העונה שג'ירונה מסיימת משחק בלי לכבוש, דבר שקרה לה רק בהפסד 3:0 לבלאנקוס. באופן בלתי צפוי, דווקא אלמריה שלטה במשחק. הקבוצה היחידה שעדיין לא רשמה ניצחון בליגה הספרדית העונה רשמה 19 איומים על השער, מהם שלושה למסגרת, בעוד שהאורחת בעטה שלוש פעמים ורק אחת אל בין הקורות. אלש גרסיה הורחק בג'ירונה בדקה ה-80.

אלש גרסיה, ג'ירונה. David Ramos, GettyImages
אכזבה קבוצתית ואישית. אלש גרסיה אחרי ההרחקה/GettyImages, David Ramos

קאדיס - ולנסיה 4:1

ולנסיה סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים עם עלייה למקום השמיני בטבלה, מרחק 3 נקודות מריאל סוסיאדד השישית במקום המוביל לאירופה בעונה הבאה. הוגו דורו העניק לעטלפים את היתרון כבר בדקה השמינית, אבל רובן אלקראס השווה בדקה ה-21 מהנקודה הלבנה והלחיץ את האורחת. דייגו לופס החזיר את היתרון לולנסיה בדקה ה-52, חאבי גוארה (90+4) וחאבי ואסקס (90+8) הוסיפו וחתמו בתוספת הזמן בתוצאה שנותרה עד הסיום עם 3 נקודות חשובות על חשבון הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'ירונה תארח את ראיו וייקאנו ביום רביעי (22:30, שידור משולב בספורט2 עם המשחק בין ולנסיה לסלטה ויגו באותה מסגרת) בשמינית גמר גביע המלך. אלמריה תחזור לשחק בעוד שבוע, נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully