וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקראת בית"ר: ברדה הזהיר את סטויאנוב וגורדנה מצהוב חמישי

השניים בסכנת הרחקה וייתכן שיישארו מחוץ להרכב באר שבע מול הפועל ירושלים (שבת, 19:30, ספורט4). המאמן לא מקל ראש ביריבה: "יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:3/ספורט1

הפועל ירושלים

עם נקודה אחת בשלושה משחקים והשלמה כי לא תסיים את העונה בפלייאוף העליון, הפועל ירושלים תארח מחר את הפועל באר שבע בטדי, כאשר במועדון מתחילים להסתכל גם על התחתית ומבינים כי הקבוצה חייבת לחזור ולנצח.

אדבאיו אדליי יחזור לשער הקבוצה, כאשר גם זר נוסף, אילוז' יאו, יחזור ל-11 וישחק כבלם לצידו של נועם מלמוד. יאו איבד את מקומו בהרכב לאחרונה ומקבל הזדמנות חוזרת מזיו אריה להרשים נגד הקבוצה שהתעניינה בו בקיץ אך העסקה לא יצאה לפועל.

סדריק דון התאושש מפציעה ויפתח בקישור, מתן חוזז יחזור ל-11 ואילו ליאור קאסה תופקד בכנף במקום עידן דהן, אך ייתכן כי בסופו של דבר יוסט לעמדה אחורית יותר.

אלוז' יאו, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חוזר ל-11. יאו/דני מרון

הפועל באר שבע

יוני סטויאנוב ורועי גורדנה הסוחבים ארבעה כרטיסים צהובים, הוזהרו על ידי המאמן אליניב ברדה מצהוב חמישי מחר מול הפועל ירושלים, מאחר שהוא ימנע מהם מלשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הבאה במסגרת גביע המדינה. ברדה אף עשוי לקחת זאת בחשבון בבואו להחליט על ההרכב שלו מחר בטדי מול הפועל ירושלים.

גורדנה לא פתח במחזור שעבר מאחר שהיה מעט חולה לפני המשחק, אבל הוא שותף לכמה דקות בניצחון על הפועל פתח תקוה. גם גורדנה וגם סטויאנוב הם מהטובים בשורות הפועל באר שבע במסע ההתאוששות הנהדר שעושה הקבוצה בתשעת המשחקים האחרונים וברדה לא היה רוצה שהם לא יעמדו לרשותו במשחק שפותח את מפעל גביע המדינה העונה מול בית"ר ירושלים בטרנר, ולכן אם השניים ישחקו מחר, הם יצטרכו להקפיד יותר על הצהובים שלהם.

בהפועל באר שבע מעריכים מאוד את הפועל ירושלים ורואים במשחק חוץ מולה אתגר גדול מאוד. ברדה ושחקניו מגיעים למשחק אחרי שישה ניצחונות רצופים וחולמים על המשך המומנטום החיובי. לקראת המשחק מחר אמר אליניב ברדה: "הפועל ירושלים קבוצה מאוד מסודרת ומאורגנת. גם אם היא העונה בקצב צבירת נקודות נמוך יותר, היא יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון. נלמד אותה היטב ונבוא מוכנים למשחק קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. דני מרון
ברדה ישמור אותו לבית"ר? גורדנה/דני מרון

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה ב-2 במאי 1998, אז אריק ששון קבע 0:1 ביתי. שבוע וחצי לפני כן ניצחו הירושלמים 1:2 בחצי הגמר את מי שהייתה אז מחזיקת הגביע. שבוע לאחר מכן הפועל באר שבע ירדה לליגה הארצית.

* מאז שובה של הפועל ירושלים לליגת העל, היא הפסידה לבאר שבע בשישה מקרים ופעם אחת חילצה 0:0 (בפברואר 2023 בטרנר).

* הפועל ירושלים בלתי מנוצחת בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה. מאז חזרה לליגה הבכירה, לא היה לה רצף ארוך יותר.

* הפועל באר שבע ניצחה בששת המחזורים האחרונים. באוקטובר-דצמבר 2022 היה לה רצף של שבעה ניצחונות ליגה.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה שלא כבשה בדקות 45-60. להפועל באר שבע יש שמונה שערים בפרק הזמן הזה וסך הכול 24 שערים במחצית השנייה (כמו מכבי תל אביב ויותר מכל שאר הקבוצות).

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: טדי
קהל: 2542

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי נתניה

שני, 20:00: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully