וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל התאוששה מהתקופה הרעה עם 0:5 על קריסטל פאלאס

התותחנים הוציאו את כל העצבים על הקבוצה של רוי הודג'סון וצימקו את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. מרטינלי חתם עם צמד בתוספת הזמן. טוני חזר מההשעייה עם שער ב-2:3 של ברנטפורד על נוטינגהאם פורסט

תקציר: ארסנל - קריסטל פאלאס 0:5/ספורט1

המחזור ה-21 בפרמיירליג נמשך היום (שבת) עם 0:5 מוחץ של ארסנל בבית מול קריסטל פאלאס. אייבן טוני חזר בסערה עם שער ב-2:3 של ברנטפורד על נוטיגהאם פורסט.

ארסנל - קריסטל פאלאס 0:5

אחרי שצברה ארבע נקודות בלבד מ-15 האחרונות בליגה וגם הודחה מהגביע בידי ליברפול, ארסנל ידעה להתאושש היום בצורה משכנעת על חשבון קריסטל פאלאס וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד (עם משחק עודף). מיקל ארטטה קיבל בחזרה את גבריאל ז'סוס והציב לידו גם את לאנדרו טרוסאר, אבל מי שהרגיע אותו בפתיחה היה דווקא הבלם גבריאל, שנגח לרשת בדקה ה-11 אחרי קרן של דקלן רייס. גבריאל עשה כמעט אותו דבר בדקה ה-37, רק שבמקרה הזה הנגיחה שלו פגעה בגב של דין הנדרסון בדרך אל הרשת והשער נרשם לחובתו של השוער. הבלגי טרוסאר שבר בצורת של יותר מחודשיים אחרי הכנה של ז'סוס במתפרצת בדקה ה-59, ובתוספת הזמן היה זה גבריאל מרטינלי עם צמד שערים זהים שקבע תבוסה כואבת מבחינת רוי הודג'סון. פאלאס עם ניצחון בודד ב-10 המחזורים האחרונים ורק חמש נקודות מעל הקו האדום, בעוד ארסנל השוותה בכך את הניצחון הכי גבוה שלה מול יריבה לונדונית. הקודם היה 0:5 על ווימבלדון באפריל 1998.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
לא התקשו הפעם. שחקני ארסנל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: גול! רייס הרים קרן מצד שמאל והבלם גבריאל עלה גבוה מעל ריצ'רדס ונגח פנימה מקרוב. 0:1 לארסנל.

דקה 37: גול! שוב גבריאל, שוב מקרן. הפעם סאקה הרים מצד ימין והבלם נגח מקרוב אל הגב של השוער ופנימה. בסופו של דבר השער נרשם כעצמי של השוער הנדרסון. 0:2 לארסנל.

דקה 59: גול! המארחת יצאה למתפרצת אחרי קרן של קריסטל פאלאס, ז'סוס שלח כדור טוב לטרוסאר שהטעה בקלות את קליין, גרם לו ליפול וכבש בקלות. 0:3 לארסנל.

דקה 90+4: גול! חטיפת כדור הניבה עוד מתפרצת של ארסנל ושילוב בין המחליפים, כשאנקטייה שלח שמאלה את מרטינלי שבעט יפה בתוך הרחבה אל הרשת של הנדרסון. 0:4 לארסנל.

דקה 90+5: גול! מרטינלי השלים צמד תוך דקה, עם סיומת זהה. הפעם ז'ורז'יניו שלח לעברו כדור נהדר והברזילאי שוב מצא את הפינה הרחוקה וקבע 0:5 לארסנל.

עוד בוואלה!

לא כדאי להמר נגדו: אייבן טוני חוזר אחרי שמונה חודשי השעיה

לכתבה המלאה
גבריאל שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
השער השני נלקח ממנו ונרשם כעצמי של דין הנדרסון. גבריאל/רויטרס

ברנטפורד - נוטינגהאם פורסט 2:3

חזרת נונו אספיריטו סנטו לפרמיירליג בהחלט נותנת את אותותיה על פורסט, שבשני המחזורים האחרונים ניצחה את ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד, אבל הסיפור הגדול של המשחק, ואולי הדבר שישפיע הכי הרבה על העונה של ברנטפורד, הוא חזרתו של אייבן טוני מהשעייה. הקפטן של המארחת פתח בהרכב לראשונה מאז חודש מאי ובדקה ה-19 כבש בכדור חופשי נהדר את השוויון אחרי שדנילו העניק יתרון לפורסט כבר אחרי 3 דקות. בן מי הפך בנגיחה בדקה ה-59, אך כעבור 6 דקות כריס ווד ענק עם נגיחה נוספת. ניל מופיי החזיר את ברנטפורד בדקה ה-68 ועצר את רצף 5 ההפסדים בפרמיירליג של המארחת.

צפו בשער של טוני ובניצחון של ברנטפורד על נוטינגהאם פורסט

ברנטפורד - נוטינגהאם פורסט 2:3/ספורט1
אייבן טוני ברנטפורד. GettyImages
קאמבק מושלם. טוני/GettyImages

ביום ראשון יימשך המחזור עם המפגשים בין שפילד יונייטד לווסטהאם ובין בורנמות' לליברפול. ביום שני ברייטון תארח את וולבס למשחק שינעל את המחזור ה-21 בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully