וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: באייר לברקוזן ניצחה 2:3 את ר.ב. לייפציג

מוליכת הטבלה חזרה פעמיים מפיגור ושער דרמטי של הינקאפייה (90+1) העניק ניצחון חשוב ופער 7 נקודות על פני באיירן מינכן. מאלן הוביל את בורוסיה דורטמונד ל-0:4 בקלן

תקציר בונדסליגה: פ.צ. קלן - בורוסיה דורטמונד 4:0/ספורט1

המחזור ה-18 בליגה הגרמנית יצא לדרך היום (שבת) עם שישה משחקים כשבמוקד באייר לברקוזן חזרה פעמיים מפיגור לניצחון 2:3 בתוספת הזמן על ר.ב. לייפציג. דורטמונד המאכזבת רשמה התאוששות מסוימת עם ניצחון חוץ בקלן. המשחק בין מיינץ לאוניון ברלין, שהיה אמור לפתוח את המחזור ביום שישי, נדחה בשל סופת שלגים ותנאי מזג האוויר. המשחק בין בוכום לשטוטגרט נעצר לפרק זמן בן כשעה בגלל שאוהדי שטוטגרט חסמו את אחת מיציאות החירום עם שלט ובמשך זמן ממושך סירבו להזיז אותו. אחרי שהמשחק חודש, בוכום השיגה ניצחון.

פיירו הינקאפייה לצד ג'ונתן טה באייר לברקוזן. GettyImages
פיגרו פעמיים, הפכו בדרך לניצחון ענק. הינקאפייה וטה/GettyImages

ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 3:2

בבאיירן מינכן כנראה כבר התחילו להתלהב כשר.ב. לייפציג עלתה ליתרון מוקדם משעבר של צ'אבי סימונס בדקה השביעית, בטח כשלואיס אופנדה החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-56, אבל הקבוצה של צ'אבי אלונסו הוכיחה שוב פעם שהיא עשויה מהחומר הנכון, אולי בדרך לאליפות מדהימה. שחקניו של המאמן הספרדי הגדילו פעם נוספת את הפער מהפסגה ל-7 נקודות, לפני המשחק של האלופה מחר נגד ורדר ברמן, לה שני משחקים חסרים. אחרי השער של סימונס, אלכס גרימאלדו בישל לנתן טלה את השוויון בדקה ה-47 וג'ונתן טה השווה פעם הוספת בנגיחה 7 דקות אחרי השער של אופנדה. בתוספת הזמן גרימאלדו בישל פעם נוספת, הפעם לפיירו הינקאפייה ששלח את הכדור לרשת דקה לתוך תוספת הזמן ושמר על המאזן המושלם של מוליכת הטבלה שעדיין לא הפסידה העונה בליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בורוסיה דורטמונד, יוליאן בראנדט, דונייל מאלן. Leon Kuegeler, GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. דורטמונד/GettyImages, Leon Kuegeler

פ.צ קלן - בורוסיה דורטמונד 4:0

דורטמונד עם ניצחון שני ברציפות והיא במגמת שיפור בשני המחזורים מאז החזרה מהפגרה - אחרי 0:3 על דרמשטאדט בשבוע שעבר. הצהובים-שחורים חסרים את קארים אדיימי הפצוע ואת סבסטיאן האלר שנמצא עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה, אבל שחקני ההתקפה שפתחו היום, סיפקו את הסחורה. דונייל מאלן כבש צמד בדקות 12 ו-61, ובתווך ג'יידון סאנצ'ו סחט פנדל וניקלאס פולקרוג תרגם אותו לשער (58). סאנצ'ו אגב, רצה לבעוט את הפנדל, אבל פולקרוג לא נתן לו. יוסופה מוקוקו חתם בדקה ה-92 וזה היה די והותר בשביל ניצחון שלישי ברציפות על קלן, שממשיכה לבלות מתחת לקו האדום.

אוהדי שטוטגרט חוסמים את יציאת החירום במשחק החוץ נגד בוכום. Christof Koepsel, GettyImages
אוהדי שטוטגרט חוסמים את יציאת החירום במשחק החוץ נגד בוכום/GettyImages, Christof Koepsel

בוכום - שטוטגרט 0:1

שער של מאתוש ברו הסלובקי בדקה ה-50 הכריע עבור הקבוצה הביתית. לבוכום זה היה ניצחון ליגה ראשון על שטוטגרט מאז מאי 2005 וניצחון ראשון בכל המסגרות מאז אוגוסט 2014. אחרי מחצית מאופסת המשחק הופסק לכשעה בגלל שאוהדי שטוטגרט חסמו יציאת חירום עם שלטו שתלו, וסירבו להסירו במשך זמן ממושך. השוואבים הפסידו והמאבק על מקומות 3-4 צמוד ומותח.

seperator

משחקים נוספים

פרייבורג - הופנהיים 2:3
לפרייבורג: לוקאס הולר (37), וינצ'נזו גריפו (55), רולאנד שאלאי (85).

דרמשטאדט - איינטרכט פרנקפורט 2:2
לדרמשטאדט: יוליאן יוסטבאן (61), אוסקר וילהלמסון (90+5). לפרנקפורט: נילס אנקונקו (33), אנסגר קנאוף (51).

היידנהיים - וולפסבורג 1:1
להיידנהיים: מוריץ ינץ (45, עצמי). לוולפסבורג: וצלאב צ'רני (7)

משחקי יום ראשון:

באיירן מינכן - ורדר ברמן
בורוסיה מנשנגלאדבך - אוגסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully