וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מבעלי הסיקסרס: פרס כספי למי שיסייע לתפוס ונדליסט אנטישמי

אלמוני ריסס צלב קרס על המרכז לזכר השואה בפילדלפיה. המיליארדר היהודי דייויד אדלמן מבטיח כ-25 אלף דולר על מידע קונקרטי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.1/ספורט1

דייויד אדלמן, אחד מהבעלים של פילדלפיה 76' מה-NBA ושל קבוצת ההוקי ניו ג'רזי דבילס מה-NHL, מציע פרס כספי על מידע שיוביל לתפיסתו של האחראי לציור צלב קרס על קיר המרכז לזכר השואה בפילי.

אדלמן, איש עסקים יהודי-אמריקאי שהונו מוערך בכ-2 מיליארד דולר, הוא פעיל בולט בקהילה היהודית של פילדלפיה ופעיל מרכזי בכל רחבי ארה"ב בכל הנוגע להנצחת זכר השואה. בעבר הוא שוחח עם שחקן הפוטבול חסר ההשכלה של פילדלפיה איגלס, דשון ג'קסון, שכנע אותו לחזור בו מפוסט אנטישמי וליווה אותו לסיור במרכז הורביץ-וסרמן לזכר השואה.

על פי מצלמות האבטחה, בסביבות השעה 1:30 בלילה שבין שבת לראשון, הגיע אדם שטרם זוהה וריסס צלב קרס ירוק על הקיר של הבניין. יומיים לאחר מכן הגיע אדם תמהוני, ככל הנראה מחוסר בית, ושפך שקית מלאה באשפה על האנדרטה לזכר קורבנות השואה שמחוץ לבניין. בפעם הזו המעשה התרחש באור יום והאדם זוהה בקלות.

המשטרה פתחה בחקירה ואדלמן הבטיח פרס כספי למי שימסור פרטים שיסייעו לתפסית הפושעים - על פי הדיווחים כ-25 אלף דולר. אדלמן כתב בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו פוסט ארוך ובו בין היתר הבהיר: "מעשים כאלו הם מסוכנים ולא נהיה מוכנים לסבול אותם. אני חובר למערכת הטיפים של משטרת פילדלפיה ומציע פרס כספי לכל מי שימסור מידע שיעזור לזהות את הוונדליסט".

איש העסקים היהודי-אמריקאי דייויד אדלמן, עם אשתו האלי אדלמן. Jesse Grant, GettyImages
איש העסקים היהודי-אמריקאי דייויד אדלמן, עם אשתו האלי אדלמן/GettyImages, Jesse Grant
החשוד בריסוס צלב קרס על קיר המרכז לזכר השואה בפילדלפיה, כפי שנקלט במצלמות האבטחה. Philadelphia Holocaust Remembrance Foundation, צילום מסך
החשוד בריסוס צלב קרס על קיר המרכז לזכר השואה בפילדלפיה, כפי שנקלט במצלמות האבטחה/צילום מסך, Philadelphia Holocaust Remembrance Foundation
אדם שופך אשפה על אנדרטה לזכר קורבנות השואה בפילדלפיה. Philadelphia Holocaust Remembrance Foundation, צילום מסך
אדם שופך אשפה על אנדרטה לזכר קורבנות השואה בפילדלפיה/צילום מסך, Philadelphia Holocaust Remembrance Foundation

מאז המתקפה הרצחנית והברברית של חמאס ותושבים מרצועת עזה על ישראל ב-7 באוקטובר, והתגובה של ישראל שהגיעה בעקבותיה, חלה עלייה מדאיגה במקרי אנטישמיות ברחבי העולם בכלל ובארה"ב בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully