וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון ג'קסון ציטט את היטלר, חולל סערה והתנצל: "לא שונא את הקהילה היהודית"

שחקן פילדלפיה פרסם באינסטגרם טקסטים אנטישמיים, בין היתר של היטלר, הותקף והבהיר: "לא שונא אף אחד". תגובת האיגלס: "אנחנו מאוכזבים מדשון, המסרים ששיתף הם פוגעניים"

שחקן פילדלפיה איגלס דשון ג'קסון. GettyImages
הותקף והתנצל. ג'קסון/GettyImages

שחקן פילדלפיה דשון ג'קסון חולל סערה גדולה היום (שלישי), כשפרסם בחשבון האינסטגרם שלו טקסטים המשויכים לאדולף היטלר. בין היתר, הדגיש כוכב הפוטבול פסקה ובה נכתב: "היהודים יסחטו את אמריקה. הם יסחטו את אמריקה, התכנית שלהם לשלוט בעולם לא תעבוד אם הכושים יידעו היכן הם נמצאים".

אם זה לא הספיק, הרי שג'קסון הוסיף ושיבח את לואיס פרחאן, מנהיג ארגון אומת האסלאם, שנודע בשל אמירותיו האנטישמיות, ולאחרונה השווה את היהודים לטרמיטים.

לאחר העליהום שעבר ברשתות החברתיות, דאג שחקן האיגלס להתנצל והצהיר: "כל מי שמרגיש שיש לי שנאה כלפי הקהילה היהודית הבין את דברי לא נכונה. אין שנאה בלבי כלפי אף אחד".

בעוד פילדלפיה עצמה טרם הגיבה לפרשה, נשיאה לשעבר ג'ו באנר אמר: "אם שחקן לבן היה אומר משהו כל כך חמור על שחורים כשם שדשון ג'קסון אמר על לבנים, היתה שיחה ערה על הצורך לחתוך אותו מהקבוצה - ובצדק. זה בלתי נסלח".

תגובת האיגלס: "שוחחנו עם דשון ג'קסון על הפוסטים האחרונים ששיתף ברשת החברתית", נכתב בהצהרה רשמית מטעם הארגון. "ללא קשר לכוונותיו, המסרים ששיתף הם פוגעניים, מזיקים ודוחים. אנחנו מאוכזבים מדשון. חזרנו והזכרנו לו שעליו לא רק להתנצל, אלא לנצל את הפלטפורמה הזו כדי לקדם אחדות, שוויון וכבוד. אנחנו לוקחים את הנושא הזה ברצינות רבה ומחוייבים להמשיך בשיחות עם דשון, כמו גם עם שאר השחקנים והצוות, מתוך מטרה לחנך ללמוד ולהתפתח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ג'קסון, 33, חזר אשתקד לקדנציה שנייה בפילדלפיה, בה החל את הקריירה. בין לבין שיחק גם בוושינגטון ובטמפה ביי, ונבחר לאורך הקריירה שלוש פעמים למשחק הפרו בול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully